@Rico: dat snap ik ook wel. Een GT3 hoort gewoon VEEL sneller te zijn dan een E30 325 of Peugeot 306. En inderdaad maakt de rijder het verschil. Maar ik ken Aernoudt goed genoeg dat ie dat laatste niet gaat ontkennen en daarom vind ik de post van Robin kinderachtig. Ik heb begrepen dat 'ie tijdens dat gesprek zijn bek niet open deed. Dus lijkt mij dat 'ie iemand nu belachelijk wil maken. Trek dan irl zo'n uitspraak in twijfel. (ook al kom je moeilijk tussen Aernoudt's spraakwater door, hehe).
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand zei: Zo, ik heb Cav een hele ronde achter me gehouden. Die jongen was serieus bezweet van het rijden. Ik heb toen maar niet gezegd dat ik mijn opwarm rondje reed en niet boven de 4000 rpm ben gekomen.
Andersom gebeurt dat ook hoor. Ik kan me nog wel een SL AMG herinneren waarvan ik wist dat het rondje ervoor niet op me uit liep. Ik zei tegen mijn passagier: in Hatzenbach pak ik hem.
Na T13 heb ik die hele auto nooit meer gezien! Tering wat was dat apparaat snel! en die rijder ook
Dat is het leuke van Ringen. Er valt geen drol te winnen, maar soms is het leuk voor je ego, soms biedt het stof voor mooie verhalen die wij allen graag horen. Maar 1 ding weet ik allang, een GT3 am Ring is niet heilig.