Is 15 minuten rijden voor mij dan
Zandvoort verhuizen?
- Bert ///M3
- Franswa
- Auto: Megane 2RS & Clio 3RS
+1Hans schreef:Jah, vliegveld Volkel sluiten en er een circuit van maken.
BTW, hoe zit het met de plannen van Harry Maessen om een circuit aan te leggen in het oosten van het land? Venray ging niet meer door meen ik, maar ik meen me te herinneren dat hij de mogelijkheden aan het onderzoeken was om net over de grens in Duitsland een circuit aan te leggen.
- Peter Tunissen
Venray is nu officieel dicht (m.u.v. misschien nog twee races in 2008).
Om de fucking hippies die dat mogelijk gemaakt hebben te pesten moeten we eigenlijk met zijn allen een boom omkappen (oog om oog
).
D'r komt wel een nieuw circuit dat hopelijk in 2009 open zal gaan, weer in Venray ergens (eerste locatie is volgens mij 200 meter verderop, maar daar zouden de vergunningen wel in orde gemaakt kunnen worden; waar een klein land al niet groot in kan zijn....
).
Om de fucking hippies die dat mogelijk gemaakt hebben te pesten moeten we eigenlijk met zijn allen een boom omkappen (oog om oog
D'r komt wel een nieuw circuit dat hopelijk in 2009 open zal gaan, weer in Venray ergens (eerste locatie is volgens mij 200 meter verderop, maar daar zouden de vergunningen wel in orde gemaakt kunnen worden; waar een klein land al niet groot in kan zijn....