Dennis Cavallino schreef:Het zijn echt te weinig km's om goed te zijn voor een auto, denk ik.
Als iemand er ieder jaar in heeft gereden een paar honderd/duizend km incl. jaarlijkste grote beurt, dan is er niets mis mee natuurlijk, maar het zou mijn keuze niet zijn.
Liever 2 ton op de teller in dezelfde staat met ieder jaar 10k en beurtje, dan telkens jaren stilstand en 2 beurtjes vanaf nieuw.
Rico v Velzen schreef:Nouja zoals anderen ook al melden, je denkt hele maagdelijke techniek te kopen, maar die is alles behalve vers meer.
Er zitten heel wat rubberen slangetjes,leidingen en overige onderdelen, aardig wat likjes vet her en der.
Daarnaast moet je als je niet technisch onderlegd bent alles laten doen door een dealer/specialist die ook nog eens uurtjes in rekening gaat brengen.. tel er voor het gemak maar 2K bij op mischien wel 3K als je ook nog eens de banden moet vervangen.
2 beurtjes vanaf nieuw? Het ziet er naar uit dat die E36 M3 met 16.600 km zelfs nog nooit een beurtje heeft gehad en er nu dringend aan toe is!
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=36348213
Zoiets zou voor mij al niks zijn, vanwege het risico van uitgedroogde seals, allerlei verduurde rubbers, vergomde benzine in het injectiesysteem, roest in de benzinetank enz.enz.enz......
Als je dan serieus wil gaan rijden met zo'n auto en je vraagt om topprestaties kun je erop wachten tot zich ellende aandient.
En dan heb je niet zoveel aan een dealer waarvan de meeste tegenwoordig alleen nog maar in staat zijn om modules te vervangen....met 2K of 3K ga je het dan zeker niet redden.
Ben je in de gelukkige omstandigheid om bij een merkspecialist terecht te kunnen die al een jaartje of 30 aan dat merk schroeft en zich heeft gespecialiseerd op een beperkt aantal modellen, of je kan het gewoon allemaal zelf, dan zou je het kunnen wagen.

Anders de vingers er vanaf laten zou ik zeggen.....