Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
- Jelmer850i
- Niels
- Auto: Prius+
3700km waar hebben we het over! Als het nu om die afgeropte witte demo ging vind ik het nog wat anders. Als deze de kleur had die ik zocht dan wist ik het wel
Dan stak ik lekker even 10K in de knip. Als zo'n auto is mishandeld dan gaat dat zich niet openbaren in de eerst komende vijf jaar en al helemaal niet als je er zelf goed mee omgaat
Voor de rest zit het allemaal tussen de oren. Heb je daar 10K voor over prima maar begin niet over slettebakken
Koop dan ook nooit een gebruikte auto zou ik zeggen want je weet het maar nooit :!:
Jaren geleden had je de GSXR600 cup en die motoren kon je met een jaar oud en 3500km kopen voor heel scherp geld. Twee vrienden van me kochten zo'n ding nog met een jaar garantie en het waren gewoon toppers en nooit problemen of olie verbruik. Die dingen zijn ervoor gemaakt en als het allemaal gewoon een beetje warm gedraaid wordt....

Jaren geleden had je de GSXR600 cup en die motoren kon je met een jaar oud en 3500km kopen voor heel scherp geld. Twee vrienden van me kochten zo'n ding nog met een jaar garantie en het waren gewoon toppers en nooit problemen of olie verbruik. Die dingen zijn ervoor gemaakt en als het allemaal gewoon een beetje warm gedraaid wordt....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
http://www.youtube.com/watch?v=iEkVLU6k ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=H2vZVUe1 ... re=related
Beetje slecht schakelen die eerste......................................
http://www.youtube.com/watch?v=H2vZVUe1 ... re=related
Beetje slecht schakelen die eerste......................................
- Erik K.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- romo
- Jelmer850i
- romo
- M-bitious
romo schreef:Heb nog eens even met mijn zwager overleg gehad, die zit in de verzekerings wereld.
Op een M3 hoeft geen klasse 5 alarm..................................
Heeft geïnformeerd bij Turien&co, FWIW
Voor die paar knikkers extra gaat op mijn M3 echt een klasse 5 alarm. Het mooie van Turien is een nieuwwaarde regeling voor 2 jaar!
- M-bitious
Ze moeten echt eens ophouden met LSD deuren op dit soort auto's. Hoort op een Lambo, punt uit. Ook slecht voor je inruil.romo schreef:Variatie op het thema.......................
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=102407
-
En ze zijn goedkoop.M-bitious schreef:romo schreef:Heb nog eens even met mijn zwager overleg gehad, die zit in de verzekerings wereld.
Voor die paar knikkers extra gaat op mijn M3 echt een klasse 5 alarm. Het mooie van Turien is een nieuwwaarde regeling voor 2 jaar!
Voor de volledigheid, BMW verzekeringen zit samen met Turien en wordt daar ook ondergebracht. Echter de team van BMW verzekeringen is met betrekking tot de contacten en omgang m.i. beduidend beter dan Turien.
-
Vind het ook echt NOOIT mooi als het op een auto word gezet.M-bitious schreef:Ze moeten echt eens ophouden met LSD deuren op dit soort auto's. Hoort op een Lambo, punt uit. Ook slecht voor je inruil.romo schreef:Variatie op het thema.......................
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=102407
- RVV
Dat verbaast me. Toen ik 2 jaar geleden de M3 bij Turien verzekerde, was de voorwaarde klasse 5. Dat was op dat moment verplicht bij alle auto's boven de 75K euro. Maar omdat ze achter liepen met een update van deze voorwaarde op hun website mocht ik met hoge uitzondering nog met klasse 3 verzekeren.romo schreef:Heb nog eens even met mijn zwager overleg gehad, die zit in de verzekerings wereld.
- romo
- GTRene
Turien & co ken ik ook, ook wel eens aparte auto's verzekerd, die zijn wat redelijker in acceptatie 8)romo schreef:Tja, das wat ik gisteren letterlijk van mijn zwager hoorde, Turien heeft hem zelf terug gebeld.............................Andre schreef:m3 met klasse 3 dat wordt niks.
Als je dat lukt meld het dan even wil graag weten welke verzekering dat is en ook graag even contact persoon erbij.
-
Een m3 e92 krijg je zonder klasse 4 of 5 niet verzekerd ook niet bij turien.
weet het bijna zeker.
Robin kwam ook met zo n verhaal dat ze aston martin zonder klasse 4 of 5 verzekerd kan worden.
Heb turien een mail gestuurd of ze een gt3 van 2 jaar oud met klasse 3 kunnen verzekeren. Antwoord NEE. klasse 5 meneer. Oh laat dan maar heb ik terug gestuurd.
weet het bijna zeker.
Robin kwam ook met zo n verhaal dat ze aston martin zonder klasse 4 of 5 verzekerd kan worden.
Heb turien een mail gestuurd of ze een gt3 van 2 jaar oud met klasse 3 kunnen verzekeren. Antwoord NEE. klasse 5 meneer. Oh laat dan maar heb ik terug gestuurd.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- GTRene
Ik zit nu bij deze, zeer schappelijk en niet te moeilijk:Andre schreef:Een m3 e92 krijg je zonder klasse 4 of 5 niet verzekerd ook niet bij turien.
weet het bijna zeker.
http://www.nh1816.nl/
ook voor apart spul, dus geen standaard golf en zo...
net de voorwaarden gelezen auto's hoger dan 45.000,- klasse 3 staat er dus lijkt me oke

- Niall
Net alsof een of ander Russische import bruid van 20, geen kilometers onder haar gordel heeftromo schreef:Wat ik bedoel; de eerste 3700km heeft een andere er in zitten raggen, die zo`n ding niet wil / kan kopen, maar wel wil rijden..............................ik kan een analogie met vrouwen maken..........................Rico v Velzen schreef:Romo dit ding heeft nog helemaal geen geschiedenis! 3700 km is echt niks. Zit nog in zijn inrij periode. Dat de uitvoering niet naar het zin is, ok. Maar welke les kun je hier uit trekken? Dat de afschrijving weer om te huilen is en de vraag waarschijnlijk minder hoog dan verwacht....................je snapt hem.................

Zelfs een verse heeft tijdens transport al op z'n klote gehad
-
Klasse 1 = startonderbrekingMark Nauta schreef:Ik ben zelf niet zo thuis in de verschillende klasses van alarmen, maar wat zijn de verschillen tussen klasse 3, 4 en 5(en misschien ook 1 en 2). Wat kosten die ten opzichte van elkaar. Is dat dermate hoog Dat je daarom niet z'n auto wil André, of zijn je premies gewoon ook retehoog in dat geval?
Klasse 2 = klasse 1 + interieurdetectie
Klasse 3 = klasse 2 + hellingshoeksensor
Klasse 4 = klasse 1 + GPS
Klasse 5 = klasse 3 + GPS