ik zal me ff kort voorstellen
mijn naam is Philippe De Winter ik woon in Aalter en ben straatloper van beroep, ik ben 38 lentes jong(

mijn hobby(buiten mijn vrouw

voila that's it
ik ben vertegenwoordiger in wijn en sterke drankenMark Nauta schreef:Welkom hier Phillipe,
Ik had je auto al even zien staan in het Mijn Auto topic. Leuke circuitwagen met een aantal mooie modificaties. Gaan we je ook terug zien op NL-circuits? Één vraag, kan komen omdat ik een hollander ben, maar wat is een straatloper?
Heel veel plezier op DF en wie weet tot ziens op een meeting.
Groeten,
Mark Nauta
www.marknauta.nl
zal ik doen:hugo schreef:Hey Phil,
Leuk dat je het gevonden hebt. Gooi hier anders meteen even foto's neer van je E30 325i.
centjes: nr2 kostte 401€.....Peric schreef:Welkom Phil.
Maar zie ik nu 2 verschillende E30'ers? Met 2 en 4 deuren. Als ik het goed begrijp na 'de muur' heb je een andere aangeschaft..
Edit; eerst ook de rest lezen voor je heel bijdehand gaat lopen posten Eric..![]()
Maar zou graag ook ooit 's die mogelijkheid hebben, om een leuke E30 op te bouwen voor het circuit. Maar eerst centjes...
tuurlijkMichel Pol schreef:Welkom,
Kun je eens je ervaringen over de 300mm remmen hier neerzetten. De website www.300mm.de ziet er goed uit.
Michel
Merci,Philken schreef:tuurlijkMichel Pol schreef:Welkom,
Kun je eens je ervaringen over de 300mm remmen hier neerzetten. De website www.300mm.de ziet er goed uit.
Michel
over de site en verkoper: 200% tevreden, veel info gevraagd en allemaal gekregen zonder dat hij een remset wou opdringen
over de bestelling en levering: perfecte service
over de stukken: perfect fitment, op een kleine 3 uur was het systeemgeplaatst, samen met de remleidingen en het ontluchten van de remmen(klotewerk op een E30)
remvermogen:
met de standaard remmen deed ik anderhalve circuitdag(+/-350km) en mijn blokken waren verbrand en na 700km waren de schijven blauw
momenteel: eerste set remblokken gestoken na 2000km(verbrand in Malmédy) schijven zoals nieuw, ik kan (ongeveer) een 30 à40 m later in de remmen(en dan merk ik nog dat ik veel te vroeg rem)
Anders zou je ook eens een Massive Brakes set kunnen proberen. Kan mijn ervaring nog niet delen, hoop dit over een anderhalve maand te kunnen doen.Michel Pol schreef: Merci,
Vraag me af of de vooruitgang t.o.v. standaard e30 M3 naar 300mm wel zo merkbaar is. Zal hem eens een mailtje sturen.
Michel
heeft hij geen upgrade van een e36 of zo voor de e30 M3?Michel Pol schreef:Merci,Philken schreef:tuurlijkMichel Pol schreef:Welkom,
Michel
over de site en verkoper: 200% tevreden, veel info gevraagd en allemaal gekregen zonder dat hij een remset wou opdringen
over de bestelling en levering: perfecte service
over de stukken: perfect fitment, op een kleine 3 uur was het systeemgeplaatst, samen met de remleidingen en het ontluchten van de remmen(klotewerk op een E30)
remvermogen:
met de standaard remmen deed ik anderhalve circuitdag(+/-350km) en mijn blokken waren verbrand en na 700km waren de schijven blauw
momenteel: eerste set remblokken gestoken na 2000km(verbrand in Malmédy) schijven zoals nieuw, ik kan (ongeveer) een 30 à40 m later in de remmen(en dan merk ik nog dat ik veel te vroeg rem)
Vraag me af of de vooruitgang t.o.v. standaard e30 M3 naar 300mm wel zo merkbaar is. Zal hem eens een mailtje sturen.
Michel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten