[img:475:588]http://img48.echo.cx/img48/9922/image0029rr.gif[/img]
En wie de neuk rijdt 250 waar je 70 mag?!Tom schreef:Hehe nep wie gaat er nou schuld bekennen (dat ie 250 km/u heeft gereden).Mark Nauta schreef:Geweldig!!!
Ben benieuwd hoeveel waarheid hier achter schuil gaat?
Als ie er niet op wordt vrijgesteld, dan heeft ie wel zwart op wit gezet dat ie 250 gereden heeft.
Een automobilist uit frankrijk.Tomaz schreef:En wie de neuk rijdt 250 waar je 70 mag?!Tom schreef:Hehe nep wie gaat er nou schuld bekennen (dat ie 250 km/u heeft gereden).Mark Nauta schreef:Geweldig!!!
Als ie er niet op wordt vrijgesteld, dan heeft ie wel zwart op wit gezet dat ie 250 gereden heeft.
Welnee lolbroek.allen schreef:
Een automobilist uit frankrijk.
Zal het niet weer doenTomaz schreef:En wie de neuk rijdt 250 waar je 70 mag?!Tom schreef:Hehe nep wie gaat er nou schuld bekennen (dat ie 250 km/u heeft gereden).Mark Nauta schreef:Geweldig!!!
Ghehe, ff twee dingen. Ik hoop niet dat je ook maar even het idee had dat ik deze zogenaamde brief serieus neem. Verder kan ik me genoeg wegen voorstellen waar ik 250 zou kunnen rijden waar 60 is toegestaan. Dat je dan geen fouten moet maken spreekt voor zich. Helaas en ook gelukkig haalt geen auto van mij dat...Tomaz schreef:Welnee lolbroek.allen schreef:
Een automobilist uit frankrijk.
105 rijden waar je 70 mag is al 50% meer dan de toegestane maximumsnelheid, en jij denkt serieus dat er één of andere dwaas uit Frankrijk erin slaagt op zo´n plek 250 te rijden? Ga anders even een openluchtfilter van de Halfords monteren!![]()
![]()
Ik ben ook geen voorstander van de moderne verkeershandhaving dmv maximumsnelheid, maar 250 waar je 70 mag is waanzin, als het überhaupt al mogelijk is.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RJK, Semrush [Bot] en 35 gasten