Check deze nerd..!!!!!
Check deze nerd..!!!!!
Als dit een repost is.. dan eet ik mn toetsenbord op....
Het zal je zoon maar zijn... :S
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=691&cat=4
Het zal je zoon maar zijn... :S
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Oh mijn god, waar hebben ze die vandaan gevist!!!
"Ja, zoiets blijft je toch altijd bij staan", WTF man, het gaat om een ritje van 1,5 uur!!!
"Ik rij altijd 110 op de snelweg", Ja hoor, het is er weer zo één!!
Ik dacht dat ze zo'n beetje aan het uitsterven waren, maar we hebben weer een echte zondagrijder gevonden. Deze haalt de gemiddelde leeftijd van deze categorie automobilisten echter wel behoorlijk naar beneden
.
"Ja, zoiets blijft je toch altijd bij staan", WTF man, het gaat om een ritje van 1,5 uur!!!
"Ik rij altijd 110 op de snelweg", Ja hoor, het is er weer zo één!!
Ik dacht dat ze zo'n beetje aan het uitsterven waren, maar we hebben weer een echte zondagrijder gevonden. Deze haalt de gemiddelde leeftijd van deze categorie automobilisten echter wel behoorlijk naar beneden

- GTRene
heeft net z'n rijbewijs en zegt eerst ik rijd nooit te hard, later zegt ie ik hou wel van iets harder rijden dan toegestaan
verder over die vriendjes met die GTi's , hij heeft er de balle verstand van wat ie leuk vind of niet, volgens mij moet ie nog eerst opgroeien voor ie weet wat ie zegt
broekie
inderdaad wel een echte nerd
maarja beter dan het echt foute volk 

verder over die vriendjes met die GTi's , hij heeft er de balle verstand van wat ie leuk vind of niet, volgens mij moet ie nog eerst opgroeien voor ie weet wat ie zegt

inderdaad wel een echte nerd

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Peter Tunissen
- Michel P
Die broer en zus houden toch niet zoveel van Jelmer :twisted: poging om een erfdeel minder te realiserenPeter Tunissen schreef:En iedereen hier zich maar afvragen waarom ik hardop lachend achter de pc zit.Paul schreef:"Ik kwam gewoon goed uitgerust op mijn vakantiebestemming aan"...
Ja achterlijke stomme lul, je hebt G$#^# nog geen 1.5 uur in die groene kerstbal van je gezeten...![]()
![]()

Prachtig stukje voor het programma Nerd zoekt Boom mogelijk gemaakt door GroenLinks CO2 neutraal platvorm (c) Peter en Michel

- Maus335i
Hahaha wat een gast 
Trouwens, typisch Autoweek publiek dit. Het spijt me zeer maar de mensen die daar reviews doen... kijk eens wat filmpjes na, het lijkt wel een doelstelling geworden om het zo saai mogelijk te maken.
Tenenkrommend! Wat is een "AMGay" ffs! Alleen van dat gelul van die kerel is die auto direct doodsaai.

Trouwens, typisch Autoweek publiek dit. Het spijt me zeer maar de mensen die daar reviews doen... kijk eens wat filmpjes na, het lijkt wel een doelstelling geworden om het zo saai mogelijk te maken.
Tenenkrommend! Wat is een "AMGay" ffs! Alleen van dat gelul van die kerel is die auto direct doodsaai.
Laatst gewijzigd door Maus335i op 16 dec 2007, 13:41, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Tijd dat die gozer eens 2 maanden op bootcamp gaat om een vent te worden.
paul, je commentaren zijn weer geweldig.
Lol@topictitel
*edit* Man man man, wat een breidbek. Allejesus wat een geitebreier.
Die gozer krijgt straks echt een stuk stijgerpijp door zijn ZX heen, beetje gal spuwen op de lokale tuning fans.
paul, je commentaren zijn weer geweldig.

Lol@topictitel
*edit* Man man man, wat een breidbek. Allejesus wat een geitebreier.
Die gozer krijgt straks echt een stuk stijgerpijp door zijn ZX heen, beetje gal spuwen op de lokale tuning fans.
Laatst gewijzigd door HSR op 16 dec 2007, 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jelmer850i
- Tommy
-
Tommy schreef:snap het probleem niet. Eigenlijk gewoon ronduit triest om iemand uit te lachen om zijn uitterlijk. Daar is hij mee geboren en kan hij ook moeilijk wat aan doen. Niet iedereen rukt z'n bier zonder flessenopener open en drukt z'n vriendin gelijk om z'n snikkel bij thuiskomst.
Zijn uiterlijk zal me een zorg zijn. Het is zijn hele houden, presence en what not.