Grote gek in een 997 GT3.....
-
-
- duifjes.com
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Dit gaat wel erg wild hoor. Zie ook hoe hij komt aanremmen op die 2 auto's bij 0:42min.
Ik sanp wat je zegt Jacco. Maar ik moet ook eerlijk toegeven. Ik ben helemaal geen aso rijder, maar toch ergens lijkt zoiets in zo'n auto wel eens gaaf voor de adrenaline kick. Ik weet echter dat ik verstandiger ben dan dat en dat dit op de openbare weg gewoon absoluut not-done en levensgevaarlijk is.....maar ergens heel diep van binnen......
Ik sanp wat je zegt Jacco. Maar ik moet ook eerlijk toegeven. Ik ben helemaal geen aso rijder, maar toch ergens lijkt zoiets in zo'n auto wel eens gaaf voor de adrenaline kick. Ik weet echter dat ik verstandiger ben dan dat en dat dit op de openbare weg gewoon absoluut not-done en levensgevaarlijk is.....maar ergens heel diep van binnen......
- GTRene
Tis asociaal rijgedrag, maar boy wat lekker
als ik echt stinkend rijk zou zijn zou ik ook meer doen, ben eigenlijk veels te braaf helaas want eigenlijk heb ik vaker een uitlaatklep nodig zeg maar, maar alles is zo dichtgetimmert in NL bah!
ow en jammer dat het muziekje zo overheersent is, het geluid van de porker hoor ik bijna niet..zonde

ow en jammer dat het muziekje zo overheersent is, het geluid van de porker hoor ik bijna niet..zonde
- duifjes.com
-
Net alsof je nooit zo gereden hebtTom schreef:Dat denk ik ook.Rico v Velzen schreef:Volgens mij lijkt het allemaal een stuk extremer dan het in werkelijkheid is.
Het is aso maargoed, stiekem zou ik dit ook wel willen doen hoor, als ik zo'n auto had. Lekker knallen.

Maar ik vind het ook wel meevallen, wat lompe acties maar niet wereldschokkend ofzo.
- Hielke
Ben zelf geen heilig boontje in het verkeer, maar dit rijgedrag slaat natuurlijk nergens op. Met enorme snelheidsverschillen links, rechts en over de vluchtstrook inhalen. Als je dan iemand raakt en zo'n family car gaat rollen (met de beschadigingen gaat dat heel snel) dan vallen er geheid doden.
Ik ga met Tristan mee. Hij mag 'm op een achteraf wegje wel tegen een boom zetten.
Ik ga met Tristan mee. Hij mag 'm op een achteraf wegje wel tegen een boom zetten.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Auto: M3P, 130i
Dit gaat echt helemaal nergens over. Zou mooi zijn als hij met een klapband in het zwarte woud zou zijn verdwenen.
Hardrijden geen probleem, maar wel met respect voor je medeweggebruikers. Door dit soort gedrag is het helemaal niet zo verwonderlijk dat er sneller dan we willen een autobahnlimit komt...
Hardrijden geen probleem, maar wel met respect voor je medeweggebruikers. Door dit soort gedrag is het helemaal niet zo verwonderlijk dat er sneller dan we willen een autobahnlimit komt...
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Peric