Edwin ik ben het wel met je eens hoor.Edwin van der Velden schreef:Heerlijk weer die BMW vs VAG discussie's.
Nu opeens moeten er Bilsteins onder de 135, terwijl toen wij dit deden bij de Leon en op Lelystad iedereen om de oren reden, was dat volgens het BMW kamp geen goed vergelijk. (want de BMW's waren standaard)
Oogkleppen..
Eerste tik uitgedeeld door VAG ->135i/TT/Golf Gti
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
@Sander Spoolder
Je rijdt een GTI niet zover weg met een 135i als je mag verwachten met meer dan 100pk meer en superieure (?) RWD... De 1 serie heeft nu eenmaal last van tractieproblemen, en met meer vermogen wordt dat alleen maar erger.
Misschien een vergelijk met een 335i, waarschijnlijk rijdt die de (lichtere?) 135i ook om de oren, omdat dat een betere auto is.
Je rijdt een GTI niet zover weg met een 135i als je mag verwachten met meer dan 100pk meer en superieure (?) RWD... De 1 serie heeft nu eenmaal last van tractieproblemen, en met meer vermogen wordt dat alleen maar erger.
Misschien een vergelijk met een 335i, waarschijnlijk rijdt die de (lichtere?) 135i ook om de oren, omdat dat een betere auto is.
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
Autovisie valt net op de mat, zal even wat neerpennen.
''Wat is de 135i een fantastisch lekker sturend coupeetje, handzaam, beweeglijk en bovendien ziet hij er supergespierd uit.''
''BMW heeft geen extreem scherpe auto van de 135i gemaakt, zo werd duidelijk na wat rondjes over de Gotland Ring te hebben gereden. Hij heeft niet het messcherpe stuurkarakter van een M3, evenmin de gemeen afgestelde dempers waarmee een hothatch zijn bestuurder uitdaagt. Zie de 135i als een compacte doch stevige GT, als een auto waarmee je op relatief comfortabele wijze inclusief een berg bagage in een straf tempo door Europa kunt rijden. Eigenlijk is de 135i op een baan als de Gotland Ring niet helemaal op zijn plaats, tenzij je er een beheerste rijstijl op nahoudt. Duik je te gretig de bocht in, dan zullen vrachten onderstuur je ten deel vallen. De glijdende voorzijde is evenwel goed te pareren met het gaspendaal, maar BMW had er beter aan gedaan de set-up van de 135i een fractie minder op onderstuur te zetten.''
'' BMW bewijst met deze magistrale, dubbel geblazen zescilinder andermaal dat het een motorenbouwer bij uitstek is.
''Denk overigens niet bij het lezen van bovenstaande alinia niet dat de 135i geen rijdersauto is, want dat is hij wel degelijk. Met zijn uitmuntende gewichtsverdeling en een zwaartepunt dat exact onder de stoel van de bestuurder ligt is de balans zelfs beter voor elkaar dan in een 335i, die 'slechts' 7 mille duurder is en vrijwel evenveel weegt.''
''Met deze 135i coupé heeft BMW een hebbeding van formaat in huis. Een model dat vrijwel concurrentieloos door het leven zal gaan. Zijn compacte afmetingen en beperkte interieurruimte, gekoppeld aan de ijzersterke zescilinder, vormen eerder een reden tot aankoop dan een belemmering. Kopers van een 135i coupe hoeven niet zo nodig een grotere auto te hebben dan de buren. Zij willen een auto die rijplezier biedt, wilde lijnen heeft en emotie en potentie uitstraalt.''
Ik leid hier dus vanaf dat de 1 coupé gewoon een groot bandenprobleem heeft, weet je dit op te lossen ben je stukken verder
''Wat is de 135i een fantastisch lekker sturend coupeetje, handzaam, beweeglijk en bovendien ziet hij er supergespierd uit.''
''BMW heeft geen extreem scherpe auto van de 135i gemaakt, zo werd duidelijk na wat rondjes over de Gotland Ring te hebben gereden. Hij heeft niet het messcherpe stuurkarakter van een M3, evenmin de gemeen afgestelde dempers waarmee een hothatch zijn bestuurder uitdaagt. Zie de 135i als een compacte doch stevige GT, als een auto waarmee je op relatief comfortabele wijze inclusief een berg bagage in een straf tempo door Europa kunt rijden. Eigenlijk is de 135i op een baan als de Gotland Ring niet helemaal op zijn plaats, tenzij je er een beheerste rijstijl op nahoudt. Duik je te gretig de bocht in, dan zullen vrachten onderstuur je ten deel vallen. De glijdende voorzijde is evenwel goed te pareren met het gaspendaal, maar BMW had er beter aan gedaan de set-up van de 135i een fractie minder op onderstuur te zetten.''
'' BMW bewijst met deze magistrale, dubbel geblazen zescilinder andermaal dat het een motorenbouwer bij uitstek is.
''Denk overigens niet bij het lezen van bovenstaande alinia niet dat de 135i geen rijdersauto is, want dat is hij wel degelijk. Met zijn uitmuntende gewichtsverdeling en een zwaartepunt dat exact onder de stoel van de bestuurder ligt is de balans zelfs beter voor elkaar dan in een 335i, die 'slechts' 7 mille duurder is en vrijwel evenveel weegt.''
''Met deze 135i coupé heeft BMW een hebbeding van formaat in huis. Een model dat vrijwel concurrentieloos door het leven zal gaan. Zijn compacte afmetingen en beperkte interieurruimte, gekoppeld aan de ijzersterke zescilinder, vormen eerder een reden tot aankoop dan een belemmering. Kopers van een 135i coupe hoeven niet zo nodig een grotere auto te hebben dan de buren. Zij willen een auto die rijplezier biedt, wilde lijnen heeft en emotie en potentie uitstraalt.''
Ik leid hier dus vanaf dat de 1 coupé gewoon een groot bandenprobleem heeft, weet je dit op te lossen ben je stukken verder
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
Even men vingers gestrekt.
'' Het sper dat eigenlijk geen sper is ''
Sportieve achterwielaangedreven auto's schreeuwen net zo hard om een sper-diff als F1 auto's om een achtervleugel. BMW weet dat inmiddels donders goed, maar was dat bij het lanceren van de 1-serie even vergeten.
De 130i die we destijds reden had veelvuldig last van een doorslaand binnenste achterwiel als het gaspedaal in een bocht iets te gretig werd ingedrukt. Om dat tegen te gaan kun je tegenwoordig op de beter gemotoriseerde 1-series een elektronisch sper krijgen. Maar denk bij de woorden 'elektronisch sper' niet meteen aan een conventioneel sper en de pretverhogende voordelen daarvan. Het systeem, waarover de 123d ook beschikt (Macboy!!) is feitelijk niets meer dan een elektronische tractieregeling.
De 'sperrende functie' werkt als je de DSC-functie uitzet. Het wiel dat gripverlies word afgeremd zonder dat er vermogen verloren gaat. Maar in tegenstelling tot een mechanisch sper gaat de ingreep wel gepaard met snelheidsverlies. Door de remmende ingreep blijft de snelheid waarmee beide wielen ronddraaien min of meer gelijk, waardoor het vermogen efficienter word omgezet en nauwelijks verloren gaat. In de 123d blinkt het systeem echter niet uit in consistentie. Op de limiet in een bocht voel je dat een deel van de achtertrein telkens lichtjes word afgeremd, alsof het binnenste wiel een beetje blijft plakken. Anders gaat het erin toe in de 135i. Door het fors hogere vermogen heb je in een drift minder het gevoel dat de auto een beetje met zijn been sleept, zoals in de 123d. Er is meer controle over de achterwielen en je bent in staat de 135i stukken beter en meer gecontroleerd te laten oversturen''
'' Het sper dat eigenlijk geen sper is ''
Sportieve achterwielaangedreven auto's schreeuwen net zo hard om een sper-diff als F1 auto's om een achtervleugel. BMW weet dat inmiddels donders goed, maar was dat bij het lanceren van de 1-serie even vergeten.
De 130i die we destijds reden had veelvuldig last van een doorslaand binnenste achterwiel als het gaspedaal in een bocht iets te gretig werd ingedrukt. Om dat tegen te gaan kun je tegenwoordig op de beter gemotoriseerde 1-series een elektronisch sper krijgen. Maar denk bij de woorden 'elektronisch sper' niet meteen aan een conventioneel sper en de pretverhogende voordelen daarvan. Het systeem, waarover de 123d ook beschikt (Macboy!!) is feitelijk niets meer dan een elektronische tractieregeling.
De 'sperrende functie' werkt als je de DSC-functie uitzet. Het wiel dat gripverlies word afgeremd zonder dat er vermogen verloren gaat. Maar in tegenstelling tot een mechanisch sper gaat de ingreep wel gepaard met snelheidsverlies. Door de remmende ingreep blijft de snelheid waarmee beide wielen ronddraaien min of meer gelijk, waardoor het vermogen efficienter word omgezet en nauwelijks verloren gaat. In de 123d blinkt het systeem echter niet uit in consistentie. Op de limiet in een bocht voel je dat een deel van de achtertrein telkens lichtjes word afgeremd, alsof het binnenste wiel een beetje blijft plakken. Anders gaat het erin toe in de 135i. Door het fors hogere vermogen heb je in een drift minder het gevoel dat de auto een beetje met zijn been sleept, zoals in de 123d. Er is meer controle over de achterwielen en je bent in staat de 135i stukken beter en meer gecontroleerd te laten oversturen''
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Even voor degenen die het nog niet weten: 335i sedan verkoopprijs is EUR 53.310 kortom een koopje !
Betreffende de test: knappe prestatie van Audi, ik kan niet anders zeggen. En mega cool dat ze ook zeggen dat de 2.0T de enige juiste aankoop is, veel goedkoper, bijna net zo snel en nog scherper te sturen vanwege minder gewicht voorop !
Voor de rest: denk dat de 1-serie coupe qua sturen mensen nog zal verbazen. Ik ben erg benieuwd.
Over het tweaken, een auto moet bij aankoop al goed zijn, maar niets staat eraan in de weg om hem bij te sleutelen. Doe je dat met je PC ook niet ?
Voor mij zou dat overigens niet nodig zijn. BMW bewijst de perfecte motor te hebben gebouwd en das meer dan genoeg
Betreffende de test: knappe prestatie van Audi, ik kan niet anders zeggen. En mega cool dat ze ook zeggen dat de 2.0T de enige juiste aankoop is, veel goedkoper, bijna net zo snel en nog scherper te sturen vanwege minder gewicht voorop !
Voor de rest: denk dat de 1-serie coupe qua sturen mensen nog zal verbazen. Ik ben erg benieuwd.
Over het tweaken, een auto moet bij aankoop al goed zijn, maar niets staat eraan in de weg om hem bij te sleutelen. Doe je dat met je PC ook niet ?
Voor mij zou dat overigens niet nodig zijn. BMW bewijst de perfecte motor te hebben gebouwd en das meer dan genoeg

- MartijnGizmo
- Berichten: 13020
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Tristan
- Berichten: 13436
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
- Robin
- Berichten: 55687
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
M3 koning neuh,, volgens mij was ie ook nog niet de discussie gepasseert, hoeft van mij ook niet.
Ik heb zelf maar 1 serieuze opvolger op de lijst staan in de toekomst voor de M3.. en dat is..tadada.. precies een 135i. Maar ik ga in ieder geval wachten op de Tii uitvoering.
Robin ik denk dat jou 335i nog wel eens een stuk beter voor de dag kan komen dan een 135i coupe.
Overigens zegt autovisie hetzelfde als wat ik enkele pagina's al zei, waarom nou testrijden op een circuit als die auto daar zo genadeloos door de mand valt ?
Wat bezielt BMW toch ?
Ze weten toch zelf ook wel dat die niet uit de verf komt op een circuit
Ik heb zelf maar 1 serieuze opvolger op de lijst staan in de toekomst voor de M3.. en dat is..tadada.. precies een 135i. Maar ik ga in ieder geval wachten op de Tii uitvoering.
Robin ik denk dat jou 335i nog wel eens een stuk beter voor de dag kan komen dan een 135i coupe.
Overigens zegt autovisie hetzelfde als wat ik enkele pagina's al zei, waarom nou testrijden op een circuit als die auto daar zo genadeloos door de mand valt ?
Wat bezielt BMW toch ?
Ze weten toch zelf ook wel dat die niet uit de verf komt op een circuit

-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Vind het juist een knappe prestatie van Volkswagen. De V GTI kost nieuw 29.000 Euro!Macboy schreef:Even voor degenen die het nog niet weten: 335i sedan verkoopprijs is EUR 53.310 kortom een koopje !
Betreffende de test: knappe prestatie van Audi, ik kan niet anders zeggen. En mega cool dat ze ook zeggen dat de 2.0T de enige juiste aankoop is, veel goedkoper, bijna net zo snel en nog scherper te sturen vanwege minder gewicht voorop !
Voor de rest: denk dat de 1-serie coupe qua sturen mensen nog zal verbazen. Ik ben erg benieuwd.
Over het tweaken, een auto moet bij aankoop al goed zijn, maar niets staat eraan in de weg om hem bij te sleutelen. Doe je dat met je PC ook niet ?
Voor mij zou dat overigens niet nodig zijn. BMW bewijst de perfecte motor te hebben gebouwd en das meer dan genoeg
- Robin
- Berichten: 55687
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Golf GTI en consorten zijn best voor 't geld, maar met 'n stock 335i kill je een nieuwe Audi S5 en lel je mooi mee met 'écht sportief spul' is mijn ervaring. Tuurlijk heb ik ook 'liever een M3/GT3 oid' maar ik wil 't voor mij betaalbaar houden. De Cupra met Militek van Hemmes is doortrekkend rap, daar niet van, maar niet zoals de 335i in alle rust doorlellen:Heej 230, nu al?


- Ahmed
- Berichten: 2779
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
- Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57
Gummen met ESP aan ?Tristan schreef:Dat probleem heeft MB AMG ook met hun ESP. Na een middagje gummen zijn de remmen compleet weg door het contant ingrijpen.Martijn Koevoets schreef:Krijg je met zo'n sper niet dezelfde problemen als een SUV die zo spert in het terrein, met oververhitte schijven etc?

- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
@ allemaal,
ha jongens, heb ik nog helemaal niet gelezen deze test tussen bmw, golf en audi. Over het rijden kan ik niets zeggen, behalve dan dat een 3 liter van BMW, een 3.2 liter van VAG (die ze al tien keer hebben kunnen verbeteren) dus gewoon wegblaast. Maar dat even terzijde. Laat ik me nu eens mengen in de discussie over het uiterlijk van de BMW 1 Coupe, want dat wordt hoog tijd om alle, naar het vertouwde autobeeld zoekende mensen, eens vertellen hoe zij met hun onzekerheid moeten leren omgaan vwb. de 135i.
Ten eerste, de 135i is een zij. Ze is een hangbuikzwijntje met bretels om de buik van een met octoberfest-bier volgedronken volgedronken Munchener; ze heeft een kokette bolhoedje en, bovenal, heeft ze een lekkere dikke kont. En wat vinden wij mannen van een vrouw met een lekkere dikke kont? Precies.. dat vinden we er van. En als je gas geeft met die gweeldige motor, dan laat ze haar uitlaatje klinken.., en blaast zij iedereen omver. Daarmee krijgt ze ook iets arrogants, iets 'zelfstandigs'.
Ten tweede: let op, we zullen haar heel veel gan zien. Dat eigenwijze van haar, fraulein 135i, is nu juist bijzonder(!). Ik weet nog goed toen de eerste Mini's (2e generatie) op de markt kwam (ergens medio 2001/2002). Vooral de UK bladen kraakten de Mini af, 'O, what did the germans do, they have destroyed an icon in History'. We weten hoe het is gegaan met de 2e gen. Mini. Het is werkelijk buitengewoon knap wat BMW heeft gedaan met de Mini: een volstrekt onpraktische, te hard afgeveerde, met een ouderwetse uitgeruste motor (Crysler?) in de markt zetten en: een hit. Gedacht vanuit imago en beeldvorming (Toch wat anders van VAG met haar Kever nr.2 en de PT Cruiser).
Ten derde: het praktische gehalte van deze Coupe. Laten we het nu eens over achterbank hebben, wie heeft er al eens ingezeten? Ik kan, 189m en 85 kg, op de achterbank plaatsnemen, zonder dat ik met mijn hoofd het plafond raak. De zit is redelijk kort, maar volstaat. Nee, zij is geen Mercedes 9600 V16 SEC Saloooon, maar dat is zij ook niet voor bedoeld! Neem nu eens plaats, achterin, in een Audi TT Coupe... jep, nee, doe maar niet, deze krukjes zijn net groot genoeg voor je cavia's.
Doe dat eens in de auto van het volk: Golf, of in een Seat Leo, ja dat gaat natuurlijk wel, maar dat is ook geeen Coupe!! o, hoe vaak moet je alles uitleggen.
O ja, probeer eens te gaan zitten op de achterbank van een Audi A5 Coupe. Je weet wel, dat type met die kerstlichtjes onder de koplampen (branden die ook na de feestdagen?). Dat gaat niet!! Hoofdruimte te krap.
Zo, even gezegd. Ik moest even voor haar opkomen. De 1 serie Coupei, volstrekt uniek en heel leuk gedaan met superieure motoren en prima onderstel (andere testrapporten wijzen dat uit). Het is er uit, heb nog niet alles gezegd, maar laat het hier bij. Nu maar even bukken en niet meer de vervolgreacties lezen op deze mail, maar de zullen we vast wel komen..
Vele groetjes, Ferdinand
Jazeker, de auto heeft niet de ruimte van een
Mark my words. De coupe wordt een
ha jongens, heb ik nog helemaal niet gelezen deze test tussen bmw, golf en audi. Over het rijden kan ik niets zeggen, behalve dan dat een 3 liter van BMW, een 3.2 liter van VAG (die ze al tien keer hebben kunnen verbeteren) dus gewoon wegblaast. Maar dat even terzijde. Laat ik me nu eens mengen in de discussie over het uiterlijk van de BMW 1 Coupe, want dat wordt hoog tijd om alle, naar het vertouwde autobeeld zoekende mensen, eens vertellen hoe zij met hun onzekerheid moeten leren omgaan vwb. de 135i.
Ten eerste, de 135i is een zij. Ze is een hangbuikzwijntje met bretels om de buik van een met octoberfest-bier volgedronken volgedronken Munchener; ze heeft een kokette bolhoedje en, bovenal, heeft ze een lekkere dikke kont. En wat vinden wij mannen van een vrouw met een lekkere dikke kont? Precies.. dat vinden we er van. En als je gas geeft met die gweeldige motor, dan laat ze haar uitlaatje klinken.., en blaast zij iedereen omver. Daarmee krijgt ze ook iets arrogants, iets 'zelfstandigs'.
Ten tweede: let op, we zullen haar heel veel gan zien. Dat eigenwijze van haar, fraulein 135i, is nu juist bijzonder(!). Ik weet nog goed toen de eerste Mini's (2e generatie) op de markt kwam (ergens medio 2001/2002). Vooral de UK bladen kraakten de Mini af, 'O, what did the germans do, they have destroyed an icon in History'. We weten hoe het is gegaan met de 2e gen. Mini. Het is werkelijk buitengewoon knap wat BMW heeft gedaan met de Mini: een volstrekt onpraktische, te hard afgeveerde, met een ouderwetse uitgeruste motor (Crysler?) in de markt zetten en: een hit. Gedacht vanuit imago en beeldvorming (Toch wat anders van VAG met haar Kever nr.2 en de PT Cruiser).
Ten derde: het praktische gehalte van deze Coupe. Laten we het nu eens over achterbank hebben, wie heeft er al eens ingezeten? Ik kan, 189m en 85 kg, op de achterbank plaatsnemen, zonder dat ik met mijn hoofd het plafond raak. De zit is redelijk kort, maar volstaat. Nee, zij is geen Mercedes 9600 V16 SEC Saloooon, maar dat is zij ook niet voor bedoeld! Neem nu eens plaats, achterin, in een Audi TT Coupe... jep, nee, doe maar niet, deze krukjes zijn net groot genoeg voor je cavia's.
Doe dat eens in de auto van het volk: Golf, of in een Seat Leo, ja dat gaat natuurlijk wel, maar dat is ook geeen Coupe!! o, hoe vaak moet je alles uitleggen.
O ja, probeer eens te gaan zitten op de achterbank van een Audi A5 Coupe. Je weet wel, dat type met die kerstlichtjes onder de koplampen (branden die ook na de feestdagen?). Dat gaat niet!! Hoofdruimte te krap.
Zo, even gezegd. Ik moest even voor haar opkomen. De 1 serie Coupei, volstrekt uniek en heel leuk gedaan met superieure motoren en prima onderstel (andere testrapporten wijzen dat uit). Het is er uit, heb nog niet alles gezegd, maar laat het hier bij. Nu maar even bukken en niet meer de vervolgreacties lezen op deze mail, maar de zullen we vast wel komen..
Vele groetjes, Ferdinand
Jazeker, de auto heeft niet de ruimte van een
Mark my words. De coupe wordt een
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- skinnybmw
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 18:16
- Locatie: Dokkum/Leeuwarden, Frl.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Ha Mark,Mark Nauta schreef:Leuk en true Ferdinand. Ik ben dan ook één van de mensen die de 1 Coupé geweldig vind! En voor de mensen die hem alleen nog maar op foto's hebben gezien. Hij is in het echt ZO veel mooier nog!!
Ja, mensen moeten even goed kijken. Men moet aan haar wennen, maar ze beoordelen haar wulpse lijnenspel (onbewust) aan het vertrouwde beeld van alle andere na-aap modellen. BMW komt met iets nieuws (en dan niet, zoals ik al zei, met kerstverlichting), maar met een heuze compacte Coupe! Lekker eigenwijs en precies helemaal goed gedaan.
Het leuke is ook dat ze in feite helemaal fout is.
Het is de BMW die je geeft aan je tweede geheime vriendin, om haar stilzwijgen mee af te kopen. Iedereen denkt dat ze een racer is, maar dat is ze natuurlijk helemaal niet. Denk je dat ik met mijn 135i op een circuit ga rijden!!!! Het moet niet gekker worden. Nee, natuurlijk doen de 135i kopers dat niet. Wat ze wel doen is gas geven op de A4, en dat is precies waar ze voor bedoeld is en waar ze op uitblinkt tov. de genoemde TT, Golf, S5, S3, etc. haha, dan lach je je kapot. Mijn Works was veel meer een racer, en daar kreeg ik hoofdpijn van.
Heerlijk, om in een vette, protserige, Duister rond te rijden, met veel te veel pk. Pk's die voor het dagelijkse gebruik helemaal niet nodig zijn, maar dan ook echt helemaal niet. Ha, ha, de 135i heeft het BMW milieupakket. Wat denk je, dat zij milieu bewust zijn met hun ruim 300pk?? Dat is de grootste snob-discussie die 135i kopers kunnen voeren. Zie je hen al staan met op een chique receptie met een glas dure wijn in hun hand? 'Zeg Peter-Frans, ich habe een nieuwe BMW, o gunst, wat leuk zeg. Ja, vooral vanwege haar milieu-ontlastende techniek' Haha, zo geweldig fout.
Maar ik zie het al voor me: Foute Beierse Festspielmuziek durch die lautsprecher und freude am fahren! In februari volgend jaar rijden! Graag voor haar geboorte een CD met Schlagers van Udo Jurgens en Heino. En o, wat hou ik toch van 'Schweingebrat im lederhoze'.
Gruss Gott, Ferdinand
P.S. Maar we hadden in 1974 wel van ze moeten winnen! 1988 was natuurlijk geen echte revanche (dat voor de insiders).
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
-
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:22
Lekker belangrijk. A4 is 9 van de 10x één grote file. En de 10e keer staat er een flitserFerdinand schreef: Nee, natuurlijk doen de 135i kopers dat niet. Wat ze wel doen is gas geven op de A4, en dat is precies waar ze voor bedoeld is en waar ze op uitblinkt tov. de genoemde TT, Golf, S5, S3, etc. haha, dan lach je je kapot.

- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Ja, daar heb ik vorige week ook even bij staan kwijlen. En toen kreeg ik ook nog een hartaanval........van de prijs !!! FUCK HE. Die 123d zoals ie daar staat kost ie dik 57mille!! Hallootjes......Rico v Velzen schreef:Zo bij de beier in de showroom, met M sportpaket (een 123d) is het wel een heel stoer ding hoor.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten