Thanks voor tip Martijn! Maar een A6 kan me niet echt bekoren om een of andere reden. Ik heb er al een gehad, een fulloption 2.4 maar er mist "iets" aan die auto. Misschien wat flair of exclusiviteit, want een A6 zie je op een gemiddelde snelwegrit ruim 30x voorbij komen.
Het is toch een Q7 woonkamer geworden

Bij Bourguignon staat er sinds 2 dagen een 2e hands uit mei 2007. Nog anderhalf jaar fabrieksgarantie en praktisch fulloption voor een prima prijs. Adaptieve luchtvering, 4 zone airco, dvd schermen + spelers in de hoofdsteunen, keyless entry & go, trekhaak, 20inch 5x2 spaak sloffen en hij is mooi zwart met privacy glass achter

Voor een A6 zou ik niet zoveel geld willen uitgeven, voor de Q7 zoals hij daar staat wel..
De Range Rover heb ik een tijdje overwogen, ook een onwijs mooie bak maar misschien ben ik toch iets teveel Audi geworden door de W12. Het interieur is gewoon strak, duidelijk en goed.
De "dikke" leenauto die ik mee heb is een standaard 2.7 tdi met proline business en leren bekleding. Een sexloze auto dus

Het huren is ook geen optie, want voor een weekje vakantie naar Zuid-Frankrijk ben je zo'n 1500 euro kwijt voor de km's en een weekje huur en dan rij je nog in een leenkoets. Doe dit 2x per jaar en je praat weer over 300 euro per maand.. dat steek ik liever in mijn eigen auto.
Ik kan de Q7 donderdag ophalen, Mark even aankijken voor wat foto's. Misschien dat ik er met de tijd nog een S-line exterieurpakket tegenaan gooi, hij kan best sportief lijken.. Chiptuning is sowieso nodig
PS: vind het trouwens tof dat jullie zo meedenken

DF.com ftw