Ik ben Niall (uitspraak Neal, of Niel) 30 jaar, samenwonende met mijn vriendin in Geldrop nabij Eindhoven. Fan van alles met auto’s te maken heeft zowel techniek als autorijden.
Sommige zullen me wel kennen van seat-online.nl
Thuis hebben we de volgende auto’s
Seat ibiza TDI van 2003 gechipt door JD naar 180pk en 425NM( 1900 – 3000tpm)

Auto TT Quattro model 2000 met een 180pk motor en 5 bak, deze hebben we kortgeleden zelf uit Duitsland gehaald met 73.000km en volledige onderhoudshistorie. Auto was net voordat we hem kochten voorzien van nieuwe dist. Riem en groot onderhoud inclusief Haldex systeem. De auto ziet er als nieuw uit, binnenkort nieuwe rubbers in de voortrein en dan rijdt ie ook weer zo.
Verder ben ik werkzaam voor een bedrijf die Anti-fricite lagen aanbrengt op auto onderdelen zoals Motorklep, deurslot onderdelen, bevestigingsmaterialen. Mijn functie hier is QA medewerker / Procesengineer
Een van onze grootste klanten tot voor kort was indirect BMW GmbH, wij coaten alle BMW wielbouten die wereldwijd gebruikt werden.
Waarom? BMW kwam er achter dat de wielbouten na en ½ ronde op de NS met een E39 M5 de wielen loskwamen met de risico dat deze eraf konden vallen. Toen zijn ze bij ons terechtgekomen en na 2 jaar ontwikkelingswerk was er een systeem geboren waarbij dit probleem verholpen was. Helaas heeft de fabrikant van de bouten zelf een beter systeem ontwikkeld die zij zelf appliceren, dus einde oefening.

Voor de geïnteresseerden www.testrake.com
Mijn autohistorie:
1985 Golf 1.3 waar ik 2 jaar in gereden heb
1989 Golf 1.3i waar ik weer 2 jaar in gereden heb.
Toen wou ik iets anders, mijn ouders vonden een Golf GTI te gevaarlijk dus had ik ze toen overtuigd dat een golf VR6 een beter optie zou zijn. Dus op zoek in duitsland en kwam ik deze tegen die van een oudere man was geweest, echt waar!!

[img:640:512]http://img401.imageshack.us/img401/6967/golf3wm8.jpg[/img]
Hier heb ik 1,5 jaar in gereden, maar 1op 9 op Euro98 en 60km per dag te moeten rijden word je niet vrolijk van. Dus toen moest er iets komen dat zuiniger was en net zo snel, vandaar de ibiza TDI.
[img:640:426]http://img527.imageshack.us/img527/4089 ... zedfk3.jpg[/img]
Maar zoals standaard is bij een VW product had deze in de garantie tijd veel kuren

Dat lijkt me genoeg voor nu, zal binnenkort een topic openen in de afdeling mijn auto.