Ik heb een auto eens 3 jaartjes bij de domeinen geparkeerd gehad

.
Maar eens vertellen hoe !!
Ik had in 1989 een 323i te koop, natuurlijk in het zaterdagTelegraafje.
Telefoon stond roodgloeiend en mijn vrouw en ik hadden beide wat geinteresseerden gesproken. Na een klein uurtje kwamen 2 verschillende kopers bij de auto. Een wat bedeesd stel en ook een hele brutale neger genaamd Guillio.
Deze Guillio bood direct goed geld en wilde de auto ook direct mee hebben. Normaliter doe ik dat nooit maar op één of ander manier liet ik me overhalen. Ik hield wel deel I achter en liet hem een brief ondertekenen waarin stond dat hij de auto gekocht had.
Hij weg met de auto en zondagavond werd ik al gebeld door de politie uit A'dam dat ze een BMW hadden aangehouden die op mijn naam stond.
Ik verteld hoe het zat en daarmee klaar dacht ik. Toch voelde ik me niet lekker en hoopte dat ik van de week het vrijwaringsbewijs zou krijgen.
Nou dat was valse hoop, die Guillio bleek een handelaar te zijn en die had de BMW weer doorverkocht.
Wat een gezeik, bellen met hem, hem proberen te vinden maar, ho maar.
De auto was verkocht aan een stel criminelen die er van alles mee uithaalden. Overvallen, snelheidsovertredingen en alles.
Gelukkig werden ze gepakt en de auto in beslag genomen. Aan de hand van mijn vrijwaringsbrief kon ik aantonen dat ik de auto op die bepaalde datum verkocht had.
Auto ging dus naar de domeinen en daarmee af dacht ik.
Niks was minder waar, ik kreeg na een kleine 3 jaar bericht dat ik MIJN auto moest ophalen.
Na het "opruimen" van de opslagruimte kwam een BMW tevoorschijn die op naam stond van een S.v.B. te E. met een onberispelijke staat van dienst.
Hahaha, oprijwagentje mee en enigszins wantrouwend op pad.
Daar stond die, een laag stof erop maar nog steeds mooi.
Thuis de auto schoongespoten, nieuwe accu en nieuwe peut erin en weer gaan met dat hok.
De auto bracht me dus 2 keer geld op, een verhaal om later te vertellen, maar ook een partij kopzorgen.
S.