
Maik's pikorde lijst
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Audi rijdens kunnen hard rennenRico v Velzen schreef:http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 37b860a98b





@Marc, pracht kar, en je bent er zelf ook nog eens erg blij mee, ofwel DF in optima forma!
Michel
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
WHUHAHAHAHAHARico v Velzen schreef:http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 37b860a98b
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
DAT is nou weer GEEN grap he, een A4 en hoger (nieuwe modellen) krijgen een 9, de halve audi's daaronder een puntje minder, live with it 8)Macboy schreef:Geweldig draadje dit Maik
Vooral je 9 voor de Landrover door de bochten haha, er zitten veel verborgen grappen tussen !
Ook die lage 8 voor interieurkwaliteit van de A3, hilarisch
lol@ Rico en Pol (die soustre 3 vergeet)
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Die licht verkleurde M3 van je vind ik even moeilijk om te plaatsen, en omdat jij een man met macht ben hier kom ik eerst even polsen maar...
Cornering is duidelijk een 8,5.... dus een 8 of een 9?
Rechtuitbranderij is gelijk aan een 275pk seat leon of een 345pk E46 M3?
Praktisch is het een 6 en qua spiegeltjes kraaltjes een 5 (zelfde als de M3 van Adwo).
Dus tussen de 95 en 106 punten... 95 heeft de (standaard?) M3 van Adwo al, dus jij moet of een 9 voor handling of een 7 voor rechtuitbranden krijgen, alle 2 vind deze onafhankelijke jury iets teveel van het goede worden
Die 4x4 sloep verzin ik wel wat voor

Cornering is duidelijk een 8,5.... dus een 8 of een 9?

Rechtuitbranderij is gelijk aan een 275pk seat leon of een 345pk E46 M3?
Praktisch is het een 6 en qua spiegeltjes kraaltjes een 5 (zelfde als de M3 van Adwo).
Dus tussen de 95 en 106 punten... 95 heeft de (standaard?) M3 van Adwo al, dus jij moet of een 9 voor handling of een 7 voor rechtuitbranden krijgen, alle 2 vind deze onafhankelijke jury iets teveel van het goede worden

Die 4x4 sloep verzin ik wel wat voor

- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Michel Pol schreef:Zet mijn hokken ook eens in de lijst Maik.
BMW E30 M3 Cecotto met Van Kronenburg spiegeltjes en kraaltjes
Subaru Legacy SpecB touring
Michel
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 9c53f4416e :twisted:

- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Tsja, dat is een goeie.... Qua interieur moet ik toch wel die van de ST boven die van de seat plaatsen, maar jij hebt wel wat meer power en je hebt je Bilstein mee... Ik zal je op het gebied van corner DF 1 puntje bij Arthur weghalen (ik ga weer vrienden maken :twisted: ).Tristan schreef:Waarom staat een standaard Focus ST (no offence) hoger dan mijn Leon? Dagelijks inzetbaarheid is hetzelfde, de rest is de Leon beter.![]()
Rest kan ik mee leven.![]()
Oja, mijn E30 moet er ook nog tussen. Dagelijks inzetbaar.............hmmmm, laat maar.
Aram, ik zet je er bij. Acceleratie van die bak, waarmee is die te vergelijken? Met een M3/320-350pk GTT/EVO? (7'tje), of meer een 400pk monster als een Viper? (8'tje)?
- Opa
- Berichten: 6774
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Acceleratie is ongeveer te vergelijken met dat hok van mij, alleen heeft Aram onderin meer power door de 2.5L en de kortere overbrengingen van de 6-bak.
Ook heeft Aram DCCD erop zitten, waardoor je op droog minder last hebt van onderstuur en als 't nat is lock je 'm op 50/50% waardoor de auto minder listig wordt.
Ook heeft Aram DCCD erop zitten, waardoor je op droog minder last hebt van onderstuur en als 't nat is lock je 'm op 50/50% waardoor de auto minder listig wordt.

- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Aram
- Berichten: 1508
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:42
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Wat opa zegt klopt wel aardig, ik heb (ongeveer, het is nooit echt gemeten) 330 pk en meer dan 500nm koppel met een korte bak.
Van 100 naar 200 houd ik een vorige generatie Porsche Turbo bij en vanuit zijn 2 of 3 een bocht uitkomend ben ik nog niemand tegen gekomen die me bijhoud, zelfs Hans met zijn Corvette niet, die komt een stuk later pas bij.
In Luxemburg liep ik bij Bram weg en die heeft 380pk o.i.d. maar meer gewicht (en 100 kilo Nandor
) dus in die buurt zit ik denk ik.
Verder heb ik voor extra driving fun een direct stuurhuis gemonteerd wat echt een groot verschil maakt en ik heb zoveel mogelijk gewicht verwijderd.
Van 100 naar 200 houd ik een vorige generatie Porsche Turbo bij en vanuit zijn 2 of 3 een bocht uitkomend ben ik nog niemand tegen gekomen die me bijhoud, zelfs Hans met zijn Corvette niet, die komt een stuk later pas bij.
In Luxemburg liep ik bij Bram weg en die heeft 380pk o.i.d. maar meer gewicht (en 100 kilo Nandor

Verder heb ik voor extra driving fun een direct stuurhuis gemonteerd wat echt een groot verschil maakt en ik heb zoveel mogelijk gewicht verwijderd.