ZEITGEIST, The full Movie, een must...2 uur
- GTRene
ZEITGEIST, The full Movie, een must...2 uur
Wow, wat een gave film zeg, erg bevestigend wat ik vroeger al dacht, en verhelderend van vele zaken die ik nog vaag wist of niet volledig wist, super documentaire die de andere kant laat zien en dat waar wij mee ingeprent waren heerlijk wakker maakt en andere inzichten bied...
Je bent wat je weet, maar wat weet je.... (das mijn lijfspreuk en deze film maakt veel los)
duur bijna 2 uur, helemaal de moeite waard en begint bij het begin van het ontstaan van de wereld zoals wij het zagen, tot nu...
have fun, and thx for the tip and link 8)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5331&hl=en
GTRene
Je bent wat je weet, maar wat weet je.... (das mijn lijfspreuk en deze film maakt veel los)
duur bijna 2 uur, helemaal de moeite waard en begint bij het begin van het ontstaan van de wereld zoals wij het zagen, tot nu...
have fun, and thx for the tip and link 8)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5331&hl=en
GTRene
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- GTRene
-
Ik denk dat René toch een punt heeft. Op het eind van de rekening gaat er namelijk niet eens meer om wie nu precies schuldig is en hoe de daad zich voltrokken heeft. Dat is vooral de aanklading voor het volk dat erin gelooft. Waar het werkelijk om gaat is waarom eea gebeurd is en wie er baat bij gehad hebben.Hielke schreef:Meest onzinnige en gelukkig laatste van een hele reeks van 9/11 conspiracy "Bush is schuldig" documentaires.
Dit is een universeel principe dat van pas komt bij alle grote gebeurtenissen. Want laten we eerlijk zijn, maakt het nu werkelijk uit dat Al-Qaida met Ali B, C of D (doorhalen wat niet van toepassing is) een vliegtuig in die zakentorens heeft gevlogen? Ja, vanzelfsprekend maakt het voor de slachtoffers wel heel veel uit, maar wil je niet weten waarom de rest van hun volk en andere staten erbij genaaid zijn?
:idea:
- Roman
Gelovig toevallig?Hielke schreef:Meest onzinnige en gelukkig laatste van een hele reeks van 9/11 conspiracy "Bush is schuldig" documentaires.
Er zijn een hoop FEITEN die langs komen die niet te ontkennen zijn.
Er zijn een aantal zaken omtrend de twin towers waar ik het niet mee eens ben en ook uitgelegd heb gezien in een manier die ik wel geloof.
Maar een hele hoop zaken die langs komen vind ik toch wel degelijk stof tot nadenken.
Ook hoe de fam. Bush connected is.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Kijk nu eens hoe die Amerikanen werkelijk geen poot uitsteken om de Dollar weer vlot te trekken...................................komt maar wat handig uit, de export gaat als nooit tevoren, kan niemand in de wereld tegen concureren ( Airbus wil de Europese productie zelfs verplaatsen naar de VS, need I say more? Zij zien de dure Euro; lees zwakke dollar, als levens bedreigend voor het bedrijf))
Verder verdampt de mega schuld van de Amerikanen sneller als sneeuw voor de zon, je kan niet zeggen dat er niet over nagedacht is............................we worden genaaid en niet zo`n beetje ook..................
Verder verdampt de mega schuld van de Amerikanen sneller als sneeuw voor de zon, je kan niet zeggen dat er niet over nagedacht is............................we worden genaaid en niet zo`n beetje ook..................
- GTRene
zo is dat, ik heb veel gezien, en ook destijds sommige zaken zelf geanalyseerd (niet zo ruim helaas als in deze film) en veel klopte gewoon niet en de rest werd destijds weggemoffeld, ik geloof liever deze versie dan de versie die zij ons wilden laten geloven...
Zeitgeist opens eyes I hope for many... hoop dat ie binnenkort op TV komt met NL ondertiteling kijk ik hem zekers nog 1 a 2 x vind het zeer interessant...
Net als vroeger met de kerken lees macht!! en oorlogen daardoor nu nog steeds vroeger was kennis bijna verboden en nog in veel Arabische? landen...immers men moet het volk dom houden anders weten ze te veel en dat was vroeger alzo met leren lezen...Maarten Luther King?? anyway ben niet zo goed in namen...het klinkt in elk geval als zeer goed mogelijk.
Zeitgeist opens eyes I hope for many... hoop dat ie binnenkort op TV komt met NL ondertiteling kijk ik hem zekers nog 1 a 2 x vind het zeer interessant...
Net als vroeger met de kerken lees macht!! en oorlogen daardoor nu nog steeds vroeger was kennis bijna verboden en nog in veel Arabische? landen...immers men moet het volk dom houden anders weten ze te veel en dat was vroeger alzo met leren lezen...Maarten Luther King?? anyway ben niet zo goed in namen...het klinkt in elk geval als zeer goed mogelijk.
- Bert ///M3
Dat zal wel meevallen.
Midden Oosten is er niet blij mee die lage dollar, en er gaan al meer stemmen op om olie voortaan in euro's te gaan rekenen. Zo gauw dat gebeurd zitten ze daar met een dikke crisis gok ik. Deel is in de USA eigen productie, maar ook veel import. En die prijzen gaan sky high als ze over gaan op Euro's.
Midden Oosten is er niet blij mee die lage dollar, en er gaan al meer stemmen op om olie voortaan in euro's te gaan rekenen. Zo gauw dat gebeurd zitten ze daar met een dikke crisis gok ik. Deel is in de USA eigen productie, maar ook veel import. En die prijzen gaan sky high als ze over gaan op Euro's.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back