Er wordt hier nu bijna dagelijks gebeld, mensen komen langs de deur, en allemaal met hetzelfde doel. Kinderpostzegels koop je zo'n stapel van in dat een mannetje gewoon een hernia op heeft gelopen door ze aan de deur af te leveren. Presteren ze het nog om me te bellen voor een extra donatie. Vandaag weer Cliniclowns en morgen moet er weer gedoneerd worden voor gehandicapten? Ben sinds een paar weken gewoon systematisch nee aan het verkopen terwijl hun manier van praten nog een schuldgevoel opwekt nadat je een telefoongesprek hebt beëindigd. Of de deur achter je hebt gesloten...
De meest irritante nar die ik aan de deur heb gehad smeekte me gewoon om maandelijkse donateur te worden omdat hij een paar euro kreeg voor ieder nieuw lid! Vraag me toch af of al die mensen, die aan de deur komen betaald worden. Zo ja, zet ik alles stop. Ik ga toch niet voor Sinterklaas spelen als het geld helemaal niet aankomt bij diegene die het nodig heeft?

Snap overigens ook niet waarom ik steeds 5 minuten moet blijven uitleggen waarom ik niet nog een beetje geld overheb voor ze. Opdringerige rotzakjes. De Jehova's zijn er niets bij...