Blik op de weg / Wegmisbruikers video's

Dit is ons algemene autoforum.
Gesloten
Hansv (Hans van Velzen)

Bericht door Hansv (Hans van Velzen) » 30 nov 2007, 15:30

Ha, die Paul;

LOL! Pliesieman, moi?
Nee hoor, maar ik vind gewoon dat iemand zich altijd voor zijn gedrag moet kunnen verantwoorden. Anders moet je dergelijke dingen niet doen. Ik rij ook te hard, maar ik weet dat ik daarmee een regel (los van het feit of ik die onderschrijf) overtreed en dus op mijn bek kan gaan. Wie daar niet tegen kan moet inbinden.

Rupie

Bericht door Rupie » 30 nov 2007, 15:49

MR M POWER schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=5n9T3aNjdtA

Deze Scirocco is ook behoorlijk rap.
Wat mij elke keer opvalt bij dit soort beelden van Blik op de weg is dat de politie maar blijft volgen. Ook in dit geval levert dat in mijn ogen veeeeel meer risico op dan de auto laten rijden en afstand te nemen. Hier kunnen echte ongelukken van komen!

Dit is ook precies waarom ik best wel een wedstrijdje wil houden tegen andere auto's maar waarom ik wel snel weer van mijn gas af ga, ik kan niet inschatten hoever de ander bereid is te gaan!

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 30 nov 2007, 16:12

Als er twee auto's achter elkaar rijden heb ik altijd de voet van het gas met zulke snelheden. Heb ooit ook eens met de Coupe Fiat turbo moeten uitwijken naar de vluchtstrook met 200+.

Bij deze actie van blik op de weg:
Stel je voor dat de BMW niet meer kon uitwijken en er waren doden gevallen, dan was de politie in mijn ogen ook verantwoordelijk omdat zij de auto niet gelijk aan de kant hebben gezet.

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 30 nov 2007, 16:28

Deze is ook leuk!

Oude klasgenoot van mij en bij ons in het dorp:
http://nl.youtube.com/watch?v=kyk16LftA ... re=related

Maus335i

Bericht door Maus335i » 30 nov 2007, 16:41

Haha wat een sukkel :D

SvB

Bericht door SvB » 30 nov 2007, 16:51

Ernst Jan Dekker schreef:Deze is ook leuk!

Poeh, poeh,
Stoere motoragent :evil:

Stumpers !!

S.

HSR

Bericht door HSR » 30 nov 2007, 17:05

SvB schreef:
Ernst Jan Dekker schreef:Deze is ook leuk!

Poeh, poeh,
Stoere motoragent :evil:

Stumpers !!

S.

:roll: echt, wat bedoel je?!

SvB

Bericht door SvB » 30 nov 2007, 17:14

Hugo,

Dat die motoragent dat mannetje nog even de les kwam lezen.
Natuurlijk was het mannetje fout, maar ze moeten ook zo stoer doen als ze een auto vol met criminelen aanhouden.
Ik heb het vaak zat meegemaakt dat ze stoer moesten doen en dat het HELE bange agentjes waren.

Ik heb er ook zo ééntje in de straat wonen, verskrikkelijk.
De goeien daar gelaten.

Maar ik hou erover op, 75% benne in mijn ogen stumpers.
Dat is mijn mening !!

S.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 30 nov 2007, 17:17

Als ze hier vlak bij in Den Helder een antiliaan aan houden op een scooter dan komen ze met zijn achten. Hier maar met zijn drieen dus deze zijn wel stoer :lol:

SvB

Bericht door SvB » 30 nov 2007, 17:40

Dit is ook geen Antiliaan :lol:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 30 nov 2007, 17:51

Ach, ik kan André wel begrijpen, het lijkt wel of ze zich alleen nog maar met verkeersboetes bezighouden en als er echte criminaliteit de kop opsteekt dan zijn ze nergens te bekennen. :?

En vroegâh viel er nog wel wat te praten met die lui, maar tegenwoordig is 't gelijk schrijven en innen, want ze moeten boven een bepaald quotum halen. :?

Het is ook niet alleen de politie waar dit aan ligt, maar meerendeels de overheid, hoewel je dit tegenwoordig wel vantevoren weet als je bij die graaiers gaat werken. :evil:

HSR

Bericht door HSR » 30 nov 2007, 18:05

SvB schreef:Hugo,

Natuurlijk was het mannetje fout, maar ze moeten ook zo stoer doen als ze een auto vol met criminelen aanhouden.
Ik heb het vaak zat meegemaakt dat ze stoer moesten doen en dat het HELE bange agentjes waren.

De goeien daar gelaten.

Dat is mijn mening !!

S.
Die snotaap krijgt gewoon , terecht, op zijn falie van die agent. Dat heeft m.i. niks te maken van het wel of niet stoer zijn van een agent.

Ik ben het er mee eens dat de doorgewinterde bonnenschrijvers uitermate frustrerend en vervelend zijn kan ik me zo onderhand wel ergeren aan het feit dat het hele politiecorps wordt afgezeken.

Om dan bal dan even op dezelfde manier terug te spelen, geef dan ook een grote bek als je met het AT in aanraking komt.

deze post is overigens niet persoonlijk naar je, SvB, gericht maar naar iedereen die denkt zich aangesproken te voelen

Metchu

Bericht door Metchu » 30 nov 2007, 18:16

hugo schreef:
SvB schreef:Hugo,

De goeien daar gelaten.

Dat is mijn mening !!

S.
Die snotaap krijgt gewoon , terecht, op zijn falie van die agent. Dat heeft m.i. niks te maken van het wel of niet stoer zijn van een agent.

Ik ben het er mee eens dat de doorgewinterde bonnenschrijvers uitermate frustrerend en vervelend zijn kan ik me zo onderhand wel ergeren aan het feit dat het hele politiecorps wordt afgezeken.

Om dan bal dan even op dezelfde manier terug te spelen, geef dan ook een grote bek als je met het AT in aanraking komt.

deze post is overigens niet persoonlijk naar je, SvB, gericht maar naar iedereen die denkt zich aangesproken te voelen
+1 mijn idee...

SvB

Bericht door SvB » 30 nov 2007, 18:58

-10

Hé jongetjes !!
Werken jullie soms bij de Politie, zo ja ga dan boeven vangen.

:lol: :lol: :lol: :lol:

S.

Owhja en ook niks persoonlijks hoor :wink: :wink:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 30 nov 2007, 19:00

Inderdaad, das niet stoer doen, maar gewoon even 1 op 1 begeleiding. Agent heeft groot gelijk.

TR6ME

Bericht door TR6ME » 30 nov 2007, 19:29

Ging idd net goed met die Clio, snelheidsverschil van ca. 130 km/u! Als de Clio van schrik weer naar rechts was gegaan... :shock:

Ik wordt bij Blik op de weg en Wegmisbruikers altijd zo misselijk van die figuren die worden aangehouden en dan zo pienter gaan doen. Terwijl ze (hopelijk) donders goed weten dat ze fout zitten.
Volgens mij ben je niet slim en kun je geen spiegels kijken als je merkt dat er iemand met giga-snelheden achter je aan rijdt - gegarandeerd politie.

We rijden allemaal wel eens (veel) te hard. Als je door een video auto wordt gepakt ben je gewoon blind - zowiezo elke Volvo, Astra of Leon met twee personen erin is verdacht in de spiegel als je aan het gassen bent. Heb het al een paar keer meegemaakt op b-wegen, direct gas eraf en de situatie inschatten - trajectmeting is dan al mislukt.

Minder is het om gepakt te worden door de zwarte statiefjes in de bermen van mooie B-wegen op de veluwe en in Friesland (zonder zijwegen e.d.) die zie je gewoon totaal niet en je bent er gloeiend bij!
Lekker gummen betekent in Nederland gewoon af en toe een prent aftikken.

Wat betreft bellen in de auto: ik snap niet dat er sukkels zijn die er nog voor bekeurd willen worden, een goed headsetje kost nop en een carkit via de radio is ook zo ingebouwd!

leonard

Bericht door leonard » 30 nov 2007, 19:30

Snelheden zoals die kerel reed met die 328 en met name zijn manier van passeren zijn in mijn ogen niet goed te praten.Dit is gewoon te gevaarlijk.

Anderzijds ben ik het wel met andré eens dat het steeds vaker boekjes trekkers worden.

Die jongen met die brommer weet heus wel dat die fout is.Ik vind die reactie van de motoragent wel heel erg bedreigend, hij durft wel zo!!!

En voor de moraalridders hier>> Heb je dat nooit geflikt dan,wegrijden voor een politie auto op je brommertje??? Ik wel ( 18 jaar geleden,mooie tijden waren dat)

Bram

Bericht door Bram » 30 nov 2007, 21:25

Denk dat die agent daar iets mee wilde bereiken. Betrokkene laten inzien dat vertoond gedrag kan leiden tot (dodelijke) ongelukken.

Andre

Bericht door Andre » 30 nov 2007, 22:56

Hoe vaak liggen politie auto s in mekaar die rijden gvd snel met sirene en zwaailampen aan. En dan ze nog zijn ze een gevaar voor mede weggebruikers.

Ik ben echt helemaal klaar met spee en zijn nep soldaten. Veiligheid my ass. Gewoon een prestatie plicht om te incasseren. Niks meer niks minder.

Zoals ik mijn zoontje leer.

De politie steelt van de hardwerkende burger. Het is geld wat de overheid elk jaar incalculeerd en al heeft uitgegeven. Zou nooit zo mogen.

Ze moeten voor de veiligheid zorgen van onze eigen burgers daar ben ik het volkomen mee eens. Dan kunnen ze eerst wel eens beginnen in de grote steden. Daar komen meer mensen vandaan die in het ziekenhuis en op de begraafplaats belanden door delicten dan die uit auto ongelukken komen.

Ik zie die flitser al zeuren tegen zijn 120kg wijf. Nee joh s nachts aan het werk. Ik moet dat niet. Straks lig ik ook in het ziekenhuis of nog erger 6feet under. Mooi makkelijk werk centjes op de bank kwart voor 5 naar huis. Liefst geen weekend dienst. En het mobieltje uit wat ze konden eens bellen dat ik op moeten komen draven. Dat is de mentaliteit die daar momenteel werkt op een heel paar uitzonderingen na.

Maar wie anders wil geloven doet dat maar. Ik kom ze nagenoeg bijna nooit tegen. Mijn geloof in ons politie apparaat is volkomen door het riool gespoeld.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 30 nov 2007, 22:58

leonard schreef: Heb je dat nooit geflikt dan,wegrijden voor een politie auto op je brommertje???
Bijna dagelijkse kost toendertijd. :mrgreen:

Cupra R

Bericht door Cupra R » 30 nov 2007, 23:07

Jij ook al Brutus Opa :mrgreen:

Ik ook destijds op mijn Puchje (zoeentje met zo'n hoog stuur, gaaf ding was het).

alexm3gt

Bericht door alexm3gt » 30 nov 2007, 23:30

Hoe vaak liggen politie auto s in mekaar die rijden gvd snel met sirene en zwaailampen aan. En dan ze nog zijn ze een gevaar voor mede weggebruikers.
een maatje van me werkt bij een sleep dienst en je moest is weten hoeveel politie auto,s die moet oppikken die zijn platgereden
ook vaak eenzijdige ongevallen vooral stoepie rammen kunnen de mannen heel goed
De politie steelt van de hardwerkende burger. Het is geld wat de overheid elk jaar incalculeerd en al heeft uitgegeven. Zou nooit zo mogen.
en deze dus ook het is toch ziek dat ze in het begin van het jaar al weten voor hoeveel geld ze bonnen moeten gaan schrijven dat heeft toch niks meer te maken met wet handhaving

GTRene

Bericht door GTRene » 01 dec 2007, 00:29

alexm3gt schreef:
een maatje van me werkt bij een sleep dienst en je moest is weten hoeveel politie auto,s die moet oppikken die zijn platgereden
ook vaak eenzijdige ongevallen vooral stoepie rammen kunnen de mannen heel goed
en deze dus ook het is toch ziek dat ze in het begin van het jaar al weten voor hoeveel geld ze bonnen moeten gaan schrijven dat heeft toch niks meer te maken met wet handhaving
Ik wordt soms zo moe van sommige met hun betutteling (in sommige gevallen hoor) ik kijk ook bijna nooit meer naar wegmisbruikers ofzo ik stoor me daar zo mateloos aan, natuurlijk sommige zijn levensgevaarlijke idioten maar het gros rijd soms 30km te hard op een overzichtelijke weg en dan zeggen ze oew levensgevaarlijk en ja daar gaat weer zo'n wegpiraat met enorm hoge snelheden...kom op zeg, in veel gevallen bull en als het gevaarlijk zou zijn waarom doen zij het ook dan?? er gaan er meer per jaar dood door ongelukjes in het ziekenhuis dan op de weg met al die miljoenen gebruikers in allerlij voertuigen...
maargoed, that's the way it is sadly, most have no self respect, maar gelukkig zitten er ook nog politie agenten bij die dat wel hebben.

Bram

Bericht door Bram » 01 dec 2007, 00:55

Andre, probeer het nondeju eens niet zo verschrikkelijk zwart wit te zien en schei eens uit met generaliseren.

Als ik jou moet geloven is iedere politieagent een landverrader [img:20:20]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... /wacko.gif[/img] Wat natuurlijk gewoon bullshit is.

André van der Toorn

Bericht door André van der Toorn » 01 dec 2007, 01:02

Ik lees het al, hier zitten veel wegpiraten! Het is maar goed dat de politie hard optreed tegen figuren zoals jullie, want de veiligheid gaat hard achteruit op deze punten. Levensgevaarlijke capriolen lees ik al! Het Bureau Verkeershandhaving heeft jullie vast al in de smiezen. We zullen jullie snel genoeg van de weg af plukken voor een opvoedkundig praatje!

Gesloten