Wie had dat gedacht... 130i M sport
-
- Dennis Cavallino
- MR M POWER
-
- MartijnGizmo
- RVV
- Jelmer850i
-
Rico, is dat de 2-sec-knop-inhouden-mode?Rico v Velzen schreef:In DTC mode kun je best nog wel gekke dingen doen hoor zonder nou gelijk in de hekken te hangen.Rene / Hazze schreef:Ja dat wordt wel even wennen. Niet meer zonder ESP zomaar door de bochten knallen.
Heb trouwens de iPod interface erbij besteld, leek me wel handig. Iemand ervaring mee?
- Macboy
Goed Rene. Onwijs gefeliciteerd met je aankoop ! Super keuze, ik zit alleen met die prijs. Heb je hem voor 38k meegenomen of nog wat van afgeluld, want ik heb sterk het gevoel dat je genaaid bent, in elk geval wat informatieverstrekking betreft.
Ik kan mij zo voorstellen dat de dealer heeft verzwegen dat het een cup edition is en dat ze gewoon alle opties genoemd hebben en opgeteld hebben en jou hebben laten weten dat dat ding 50k of meer heeft gekost. Kun je hier iets over zeggen?
Dat ding was nieuw namelijk gewoon iets meer dan 46k. Geen cent meer.

Ik kan mij zo voorstellen dat de dealer heeft verzwegen dat het een cup edition is en dat ze gewoon alle opties genoemd hebben en opgeteld hebben en jou hebben laten weten dat dat ding 50k of meer heeft gekost. Kun je hier iets over zeggen?
Dat ding was nieuw namelijk gewoon iets meer dan 46k. Geen cent meer.
Dit zijn volgens mij de BMW velgen die op de 320si horen, de BMW cup velgen. Das helemaal fraai !Rene / Hazze schreef:Hahaha dat zou vet zijn
Wat voor velgen zijn dit btw (rechter)
[img:629:124]http://img211.imageshack.us/img211/4579/albumpicyt4.jpg[/img]
hahah hier moest ik om lachen. Je weet toch dat ie uit een RS4 komt ? Dan gaat ie er wat snelheid op achteruit hoorJoop schreef:Nu zorgen dat je je rijbewijs op zak houdt; het gaat allemaal heel gemakkelijk met die auto.

-
Idd mij is wel verteld wat hij nieuw heeft gekost (over de 50) maar daar heb ik niet naar gekeken verder. Ik heb vergeleken met andere dealers (wil nl wel de 2 jaar garantie) en de Beier was al de goedkoopste. Ik heb er nog iets vanaf geluld dus denk niet dat ik mag klagen.
Wat ik eerder al zei: Ik betaal 10k minder, hoef niet te wachten, heb dezelfde garantie en ik zou ´m nieuw denk ik precies zo bestellen.
Wat ik eerder al zei: Ik betaal 10k minder, hoef niet te wachten, heb dezelfde garantie en ik zou ´m nieuw denk ik precies zo bestellen.
- MartijnGizmo
-
- MartijnGizmo
Hielke schreef:Die Michelin Cups zijn uitstekende semi slicks, daar zit je altijd goed mee.
100% Drexler sper gaat je ruim 2000 euro kosten. Je moet dan ook nog zelf een differentieelhuis aanleveren. Met 270 pk op de achterwielen een must als je leuk circuit wilt rijden, met de 120d is dat een ander verhaal.
Het Intrax onderstel kost ook iets van 2000 euro geloof ik. In de zachte stand vriendelijker en beter dan het standaard onderstel, in de hardste stand (er zijn iets van 30 klikstanden) maakt ie de auto als een kart zo stabiel. Het Koni onderstel zoals dat onder de 130i cup auto's zit kan er dan niet half tegenop (volgens Andre), zo goed is ie dan. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zelfs in de harde stand het onderstel nog steeds niet gemeen (harde droge stoten) wordt. Enige nadeel dat ik zou kunnen noemen is dat de auto zo stabiel wordt dat ie ook wat saai wordt.
-
- Macboy
Met alle respect, maar ik zou hier niet zomaar akkoord mee gaan Rene. Het is jouw geld en het is jouw probleem. Ik adviseer je hier alleen maar en zal verder mijn mond houden. Maar ga het in godsnaam niet goedpraten dat ze die auto 5k duurder hebben gemaakt :!:Rene / Hazze schreef:Idd mij is wel verteld wat hij nieuw heeft gekost (over de 50) maar daar heb ik niet naar gekeken verder. Ik heb vergeleken met andere dealers (wil nl wel de 2 jaar garantie) en de Beier was al de goedkoopste. Ik heb er nog iets vanaf geluld dus denk niet dat ik mag klagen.
Dat vind ik echt schandalig ... te gek voor woorden zelfs ... en die 10k klopt dus geen zak van, tenzij je hem voor 36k mag meenemen ...
Ben ik nou de enige die hier een punt van zou maken ????????
- RVV
Macboy je kent de totaalomvang van de deal natuurlijk niet. In de strijd om een BMW is het geoorloofd om alles in te zetten.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 517230bc29
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 517230bc29
- Bert ///M3
Ligt er gewoon aan wat je eigen insteek is.
Als de opties je bevallen, en dezelfde opties de auto nieuw veel duurder maken, en jij vervolgens bereid bent om die centen neer te tellen dan is er toch niks aan de hand?
Als jij een paar duizend euro korting bedingt op een auto dan word dat ook niet meegenomen bij herverkoop simpel zat.
Als de opties je bevallen, en dezelfde opties de auto nieuw veel duurder maken, en jij vervolgens bereid bent om die centen neer te tellen dan is er toch niks aan de hand?
Als jij een paar duizend euro korting bedingt op een auto dan word dat ook niet meegenomen bij herverkoop simpel zat.
-
-
-
- Auto: M3P, 130i
Voor het verschil van €9k, heb je een nieuwe, betere 1-serie. Volgens 1-Serie kenners hier op het forum schijnt er in technisch opzicht ook het een en ander gewijzigd te zijn sinds de facelift. Daarnaast, is een nieuwe kar in ontvangst nemen niet het allerleukst;)
Desalniettemin heb je een gave kar gekocht hoor 8)
Desalniettemin heb je een gave kar gekocht hoor 8)