Ik heb genoeg snellere auto's dan de speedster gereden Rene, daar gaat het niet om.GTRene schreef:heb jij wel eens in een Z3 M gereden? of in een dikke TVR V8? try that first maik...en ja ik weet dat je nu fun hebt met de OpelMaik schreef:En let op, Rene z'n waarheid is niet die van iedereen, believe me
Ik ken minimaal 3 mensen die van hele snelle 300+pk bakken (waarvan 2 EVO's) overgestapt zijn op 2.2L speedsters met 147pk en die hebben daar geen centje spijt van gehad. Het is maar net wat je zoekt. Ik dacht dat op DF men toch wel wat meer openminded was in wat er te koop is. Pk's zeggen lang niet altijd wat voor iemand, voor jou wel, maar ik ken er dus meer die dat weer niet vonden en daar de speedster niet op afserveerde.
En Ronnie blijkt dus nu al de vierde te zijn die in zo'n langzaam karretje wilt overstappen

@ Ronnie: gewicht van de speedster valt nog wel wat vanaf te halen, ik zit al op een kilo of 40 eraf. Doel is om met mijn speedster onder de 800kg te duiken, en ik zit daar nog maar zo'n 10kg vanaf 8)
Let ook op dat je de speedster nog VEEL levendiger kan afstellen dan een standaard exemplaar. Ik weet niet met welke speedster jij gereden hebt en hoe die al was aangepast, maar met andere banden en een andere afstelling van het onderstel is hij al veel scherper te krijgen. Doe daar nog een goede verlagingsset of liever een Nitron veer-demper set bij en je hebt echt een super gooi en smijt auto'tje