Wie zijn neus schendt...

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
TomSR

Wie zijn neus schendt...

Bericht door TomSR » 28 nov 2007, 18:59

Vanmorgen reed ik door Eindhoven, onderweg naar mijn werk. Zoals altijd redelijk druk op de weg, dus je sukkelt met 50 achter degene voor je aan. Niks aan de hand, tot er ineens een Toyota Yaris voor je neus staat :shock: Hij stond voorgesorteerd, vanaf de tegenovergestelde rijrichting, en wilde linksaf slaan. Nu staan Yaris-bestuurders niet bekend om hun vlotte acties in het verkeer... Ik zag hem op het laatste moment optrekken, dus ik vol in de ABS en met een gangetje van 20 á 30 tegen hem aan. Ik natuurlijk vloeken :evil: Helaas, niks meer aan te doen.

Ik had hem precies op de hoek van z'n neus geraakt, met het midden van mijn auto. De zichtbare schade viel eigenlijk hartstikke mee, het deel rondom mijn kentekenplaat heeft er flink van langs gekregen, maar verder geen schade aan interne delen zo op het eerste oog. Ik ben vanmiddag gelijk langs de schadehersteller van de BMW-dealer geweest, die zei dat een nieuwe bumper eigenlijk het enige was dat nodig was. Over anderhalve week ben ik dus m'n MINI een dag (of 2?) kwijt :(

Hopelijk komen er geen andere dingen aan het licht als de bumper eraf is. De man van het schadebedrijf zei dat ik precies op de sterkste plek in de MINI's neus die Yaris te pakken had. Hopelijk blijft het dus bij een nieuwe bumper.

Gijzer

Bericht door Gijzer » 28 nov 2007, 20:41

K#t geintjes. :evil:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 28 nov 2007, 20:48

Erg zuur Tom, hopen dat het daar bij blijft inderdaad.

RobS

Re: Wie zijn neus schendt...

Bericht door RobS » 28 nov 2007, 21:36

TomSR schreef:Vanmorgen reed ik door Eindhoven, onderweg naar mijn werk. Zoals altijd redelijk druk op de weg, dus je sukkelt met 50 achter degene voor je aan. Niks aan de hand, tot er ineens een Toyota Yaris voor je neus staat :shock: Hij stond voorgesorteerd, vanaf de tegenovergestelde rijrichting, en wilde linksaf slaan. Nu staan Yaris-bestuurders niet bekend om hun vlotte acties in het verkeer... Ik zag hem op het laatste moment optrekken, dus ik vol in de ABS en met een gangetje van 20 á 30 tegen hem aan. Ik natuurlijk vloeken :evil: Helaas, niks meer aan te doen.

Ik had hem precies op de hoek van z'n neus geraakt, met het midden van mijn auto. De zichtbare schade viel eigenlijk hartstikke mee, het deel rondom mijn kentekenplaat heeft er flink van langs gekregen, maar verder geen schade aan interne delen zo op het eerste oog. Ik ben vanmiddag gelijk langs de schadehersteller van de BMW-dealer geweest, die zei dat een nieuwe bumper eigenlijk het enige was dat nodig was. Over anderhalve week ben ik dus m'n MINI een dag (of 2?) kwijt :(

Hopelijk komen er geen andere dingen aan het licht als de bumper eraf is. De man van het schadebedrijf zei dat ik precies op de sterkste plek in de MINI's neus die Yaris te pakken had. Hopelijk blijft het dus bij een nieuwe bumper.
Klinkt niet al te best. Waar in Eindhoven woon je ergens als ik vragen mag?

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 nov 2007, 22:43

Jij ook al? Ik heb er een paar weken terug ook eentje aan de kant gebeukt met de Calibra bij de stoplichten in Nieuw-Bergen, klootjoker "zag me niet aankomen" toen hij op het állerlaatste moment vlak voor mijn bek door trok terwijl hij van links én van een uitritconstructie kwam (LULKOEK want ik zag hem nog kijken uit zijn ooghoeken) :evil: :evil: :evil: Asociaal pestvolk komt daar altijd al met een opgeblazen ego van dat punt af geracet ookal hebben ze geen voorrang.
Zijn verzekering mag lekker dokken voor een nieuwe voorbumper inclusief spuiten.. €1182,22 later :lol: Morgen is hij eindelijk binnen, waarom moeten ze nou ook net een inventarisatie in Rüsselsheim gepland hebben :(

EG

Bericht door EG » 28 nov 2007, 22:57

InjectTheVenom schreef:Jij ook al? Ik heb er een paar weken terug ook eentje aan de kant gebeukt met de Calibra bij de stoplichten in Nieuw-Bergen, klootjoker "zag me niet aankomen" toen hij op het állerlaatste moment vlak voor mijn bek door trok terwijl hij van links én van een uitritconstructie kwam (LULKOEK want ik zag hem nog kijken uit zijn ooghoeken) :evil: :evil: :evil: Asociaal pestvolk komt daar altijd al met een opgeblazen ego van dat punt af geracet ookal hebben ze geen voorrang.
Zijn verzekering mag lekker dokken voor een nieuwe voorbumper inclusief spuiten.. €1182,22 later :lol: Morgen is hij eindelijk binnen, waarom moeten ze nou ook net een inventarisatie in Rüsselsheim gepland hebben :(
Ik heb er totaal geen problemen mee hoor, als ik zie dat ze er net voor springen en ik weet dat ik ze ga raken, sorry rem ik echt niet af. Raak ik ze liever vol zodat de wagen totall loss is. Ik ga niet door iemand anders toedoen in een schade auto rijden. Helemaal niet als ie het expres doet. Moet je maar niet je wagen ervoor gooien. Je neemt bewust die risico.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 28 nov 2007, 23:03

InjectTheVenom schreef:Jij ook al? Ik heb er een paar weken terug ook eentje aan de kant gebeukt met de Calibra bij de stoplichten in Nieuw-Bergen,
Gaat Mark Verhoeven nu ook al Opels Ecutekken?! :mrgreen:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 nov 2007, 23:04

Dat is dan jouw keuze, zolang het geen economische of technische total is maakt het mij geen fluit uit de verzekering dokt toch. Alsof je griep kan krijgen van een beetje schade :wink:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 nov 2007, 23:05

Opa schreef:
InjectTheVenom schreef:Jij ook al? Ik heb er een paar weken terug ook eentje aan de kant gebeukt met de Calibra bij de stoplichten in Nieuw-Bergen,
Gaat Mark Verhoeven nu ook al Opels Ecutekken?! :mrgreen:
Ecopechen bedoel je :mrgreen: Ben er nog niet geweest maar zie wel om de haverklap Scoobies bij mijn werk (Rutjens-Ponjee) voorbij razen.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 28 nov 2007, 23:18

InjectTheVenom schreef:
Opa schreef: Gaat Mark Verhoeven nu ook al Opels Ecutekken?! :mrgreen:
Ecopechen bedoel je :mrgreen: Ben er nog niet geweest maar zie wel om de haverklap Scoobies bij mijn werk (Rutjens-Ponjee) voorbij razen.
Die O en die U.....dat is 't grote verschil tussen een Sub en een Opel. :lol: :wink:

Ja, Mark heeft 't er maar druk mee. :)

TomSR

Bericht door TomSR » 29 nov 2007, 00:57

Rob Schouten schreef:Waar in Eindhoven woon je ergens als ik vragen mag?
Aan een parallelweg van de Boschdijk, voorbij de kruising met de 1e Lieven de Keylaan. Hoezo, jij ook woonachtig in 'de gekste'?

RobS

Bericht door RobS » 29 nov 2007, 09:42

TomSR schreef:
Aan een parallelweg van de Boschdijk, voorbij de kruising met de 1e Lieven de Keylaan. Hoezo, jij ook woonachtig in 'de gekste'?
Ik woon ook in Eindhoven inderdaad :D Woon nu in een zijstraat van de Hoogstraat, in het centrum. Die straat van jou kan er volgens mij maar 1 zijn, is een leuke en mooie buurt geworden, mooie huizen. Ik heb daar vroeger ook in de buurt gewoond, wat meer richting het Catharinaziekenhuis in Mensfort.

Roel

Bericht door Roel » 29 nov 2007, 12:21

Word weer eens tijd voor een minimeeting in het zuiden :D

Niall

Bericht door Niall » 29 nov 2007, 13:38

TomSR schreef:
Dichtbij van roy cars dus :D

TomSR

Bericht door TomSR » 29 nov 2007, 17:10

Ik kom wel naar die mini-meeting als ik kan, lijkt me leuk. Ze zijn inderdaad de halve wijk achter waar ik woon aan het platgooien en herbouwen. Ze zetten er iig wat mooiers neer dan wat er stond.

Niall

Bericht door Niall » 29 nov 2007, 18:05

Ik had het gehoord, 1100m2 . Moet een grote showroom met 2 etages + werkplaats komen. Zou zoiets moeten worden als die van alltyre :shock:

TomSR

Bericht door TomSR » 29 nov 2007, 18:37

Als ze de showroom dan met net zulk spul vullen als bij AllCarsCompany wordt dat een leuk plekje om af en toe eens binnen te wandelen.

Tom

Bericht door Tom » 29 nov 2007, 18:52

AllCarsCompany gaat geloof ik een tweede pant aan de andere kant van de weg neerzetten. Zelfde gebouw ofzo.

TomSR

Bericht door TomSR » 29 nov 2007, 19:03

Om het mooi symmetrisch te houden? :wink:

RobS

Bericht door RobS » 29 nov 2007, 21:05

Van Roy cars is toch die oorspronkelijke VW boer?

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 30 nov 2007, 21:08

Opa schreef:
InjectTheVenom schreef:
Opa schreef: Gaat Mark Verhoeven nu ook al Opels Ecutekken?! :mrgreen:
Die O en die U.....dat is 't grote verschil tussen een Sub en een Opel. :lol: :wink:

Ja, Mark heeft 't er maar druk mee. :)
Ieder zo zijn kwaliteiten en gebreken, en daar houden we het maar op :lol: :wink: Nieuwe voorbumper duurt trouwens een beetje lang, hij is nog steeds niet binnen :?

Niall

Bericht door Niall » 30 nov 2007, 21:16

Rob Schouten schreef:Van Roy cars is toch die oorspronkelijke VW boer?
Offtopic: Ja duitse gti'tjes enz. Is en blijft een handelaar :D

TomSR

Bericht door TomSR » 11 dec 2007, 20:56

De nieuwe neus is inmiddels gemonteerd bij mijn MINI. Gisterochtend voor ik naar mijn werk ging de auto langsgebracht bij de schadehersteller. Zou zo'n twee dagen werk zijn, maar gelukkig kreeg ik een leenauto van ze. Dat werd dus een spiksplinternieuwe Opel Corsa 1.2. Mijn Cooper S heeft twee keer zoveel pk's, maar daar sta je pas echt bij stil als je ze niet hebt. Die Corsa was niet vooruit te branden, ik snap niet dat die bak zoveel wordt verkocht hier in NL. Alles is passief en doods, je kan ermee van A naar B en dat is het dan. Man wat was ik blij toen ik weer in mijn MINI zat na 2 dagen in die Opel. Ik realiseerde me weer eens wat een verschrikkelijk heerlijke wagen het is. De reparatie was netjes uitgevoerd en de auto helemaal schoongemaakt van binnen en buiten. Service was dus top bij dit bedrijf en ik kan weer zorgeloos rijden met mijn MCS

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 12 dec 2007, 18:22

TomSR schreef:je kan ermee van A naar B en dat is het dan.
Dat is toch wat Jan met de Pet wil? ;)

RobS

Bericht door RobS » 12 dec 2007, 21:32

TomSR schreef:De nieuwe neus is inmiddels gemonteerd bij mijn MINI. Gisterochtend voor ik naar mijn werk ging de auto langsgebracht bij de schadehersteller. Zou zo'n twee dagen werk zijn, maar gelukkig kreeg ik een leenauto van ze. Dat werd dus een spiksplinternieuwe Opel Corsa 1.2. Mijn Cooper S heeft twee keer zoveel pk's, maar daar sta je pas echt bij stil als je ze niet hebt. Die Corsa was niet vooruit te branden, ik snap niet dat die bak zoveel wordt verkocht hier in NL. Alles is passief en doods, je kan ermee van A naar B en dat is het dan. Man wat was ik blij toen ik weer in mijn MINI zat na 2 dagen in die Opel. Ik realiseerde me weer eens wat een verschrikkelijk heerlijke wagen het is. De reparatie was netjes uitgevoerd en de auto helemaal schoongemaakt van binnen en buiten. Service was dus top bij dit bedrijf en ik kan weer zorgeloos rijden met mijn MCS
Ik heb momenteel ook een corsa 1.2 als voorloop auto op de nieuwe leasebak, het ding is gewoon levensgevaarlijk op de snelweg als je denkt te gaan invoegen of inhalen. Vroeger kwam een Corsa nog wel vooruit met een 1.2 maar toen woog het ding ook 400kg ofzo minder.

Plaats reactie