Gelukkig heeft de auto geen airbag stuur van zichzelf, dus dat scheelt vast weer iets.
Set H&R veren is al binnen, net al een set Koni geel (die icm de TuV H&R veren legaal zijn). Voor zaken als een veerpootbrug heb ik geen TuV kunnen vinden dus ik ga er vooralsnog vanuit dat die dingen mogen.
Uiteraard komt er nog een goed sper in. Beetje aan het kijken welke: er is zo veel aanbod in... Momenteel het aanbod terug gebracht tot 2 finalisten: Carbonetics carbon LSD of een Quaife. Quiafe vind ik met name als het nat is op een circuit erg handig ivm niet volledig locken: veel grip weinig driften dus veel snelheid. Nadeel van Quaife (met RWD) vind ik dat korte bochten en chicanes niet 100% lekker uit-accelleren ivm niet locken. De Carbonetics (1.5 weg) schijnt, voor circuit gebruik, een platen te zijn dat zacht inkomt maar wel locked als het moet. Aangezien ik er zelf nog niet mee heb gereden zoek ik nog iemand die het er in heeft zitten om het te testen alvorens het te bestellen.
Ivm wat driftdagen ook wat braces voor de onderkant gekocht, zodat de auto 'heel' blijft, ook wel prettig.
Qua PK's gaat het geen brute bak worden; rond de 220PK vind ik voldoende met dit blok (net gereviseerd) zodra het blok op is dan wil ik er een 2 liter (ui tde S14) in leggen met de grotere (kogelgelagerde) turbo, en dan gaat het vermogen wel een stuk omhoog (veilig/betrouwbaar rond de 270PK)
Auto heeft een fijne gewichtsbalans, en stuurt met de 4 cylinder motor voorin, lekker de bocht in. Je merkt dat de wielbasis vrij kort is, korte bochten is dat top, lange bochten iets meer oppassen

Zeker een auto met veel DF en daar gaat het ten slotte om

Foto (hier nog van vorige eigenaar; die er jarenlang mee heeft gereden):
[img:436:435]http://www.bottemanne.net/200SX/images/ ... noudt2.jpg[/img]