Aan de kant gezet II
- RobS
2 x 30+ geflitst... 2 x briefje bij de acceptgiro, naam invullen van bestuurder etc... 2 x gewoon acceptgiro betaald en die andere flauwekul de prullenbak in... NOOIT wat van gehoord verder.......
Of 280 A7 richting Kartbaan Andre...km voor Hveen staande gehouden door 2 motormuizen met zwaailampen sirenes en de hele flauwekul... zaten al vanaf ****** achter me aan... hadden niet langzamer dan 230 op de motor gereden, konden me niet klokken.... het bleef bij een waarschuwing
: (God bestaat dus toch;))
Of 280 A7 richting Kartbaan Andre...km voor Hveen staande gehouden door 2 motormuizen met zwaailampen sirenes en de hele flauwekul... zaten al vanaf ****** achter me aan... hadden niet langzamer dan 230 op de motor gereden, konden me niet klokken.... het bleef bij een waarschuwing

- Downforce Hans
- MartijnGizmo
- Arthur
- Auto: Nr.51
Da's heel apart?Paul schreef:2 x 30+ geflitst... 2 x briefje bij de acceptgiro, naam invullen van bestuurder etc... 2 x gewoon acceptgiro betaald en die andere flauwekul de prullenbak in... NOOIT wat van gehoord verder.......
Bij stonden er (volgens mij) geen bedragen op en moest ik wachten op het, eventuele, schikkingsvoorstel?