flitspalen a9/a10
- DDX
flitspalen a9/a10
misschien ook ff handig om hier te melden dat ze de flitspalen op de a9 en a10 verplaatst hebben
even opletten rond amsterdam dus (al zullen ze nu nog niet aanstaan gok ik)
nieuwe plek a10; afslag landsmeer
en de paal bij oprit a2->a10 (bij rai) is weg)
even opletten rond amsterdam dus (al zullen ze nu nog niet aanstaan gok ik)
nieuwe plek a10; afslag landsmeer
en de paal bij oprit a2->a10 (bij rai) is weg)
-
Bij 117 (landsmeer enzo, je weet wel McDonalds) is het zelfs heen en terug!
Trouwens paal bij scheiding A4(richting DenHaag/Schiphol)-A10(ring-west) is weg.
Mooi kan ik eindelijk eens met fatsoenlijke snelheid beide bochten pakken :p
En idd die 2e paal is ook weg.
Denk dat die palen veel te weinig opleverden ofzo? En dat ze die kut dingen hebben verplaats hebben naar Noord zodat heel veel niet-Amsterdamse hardrijders die niet bekend zijn effe lekker kunnen naaien.
A9 heb ik nog niet kunnen zien maar die zijn vanaf het middenberm naar de rechterberm verplaatst toch? Dat is toch alleen maar voor veiligheid ? (volle flitsrol vervangen).
Trouwens paal bij scheiding A4(richting DenHaag/Schiphol)-A10(ring-west) is weg.
Mooi kan ik eindelijk eens met fatsoenlijke snelheid beide bochten pakken :p
En idd die 2e paal is ook weg.
Denk dat die palen veel te weinig opleverden ofzo? En dat ze die kut dingen hebben verplaats hebben naar Noord zodat heel veel niet-Amsterdamse hardrijders die niet bekend zijn effe lekker kunnen naaien.
A9 heb ik nog niet kunnen zien maar die zijn vanaf het middenberm naar de rechterberm verplaatst toch? Dat is toch alleen maar voor veiligheid ? (volle flitsrol vervangen).
- DDX
-
A9 is inderdaad anders.
Richting Alkmaar is hij verplaatst (stond ter hoogte van Shell) en nu 200 meter voor de Shell (achter een paal). Dus niet meer richting Utrecht (ze wilden nog wel eens wisselen.
Dan een paar honderd meter voor de afslag A2 Utrecht is hij verplaatst van de middenberm naar de kant van de weg. Staat ongeveer op dezelfde plek.
De Palen voor de afslag ouderkerk (richting Alkmaar) staat er (en werkt)!
en de paal richting Utrecht vlak na de oprit staat er ook nog.
N.
Richting Alkmaar is hij verplaatst (stond ter hoogte van Shell) en nu 200 meter voor de Shell (achter een paal). Dus niet meer richting Utrecht (ze wilden nog wel eens wisselen.
Dan een paar honderd meter voor de afslag A2 Utrecht is hij verplaatst van de middenberm naar de kant van de weg. Staat ongeveer op dezelfde plek.
De Palen voor de afslag ouderkerk (richting Alkmaar) staat er (en werkt)!
en de paal richting Utrecht vlak na de oprit staat er ook nog.
N.
- Ahmed
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Dat was ook mijn reactie. Ik hield me daar echt niet altijd aan de snelheid, maar heb er ook nog nooit een prent gehad.Hans GP1630 schreef:Stond daar een paal dan?Trouwens paal bij scheiding A4(richting DenHaag/Schiphol)-A10(ring-west) is weg
@ Ahmed, dat beweert een vriend van mij ook steeds, maar ik heb ze nog nooit gezien.
- Mark Nauta
- Ahmed
OMG, rofl! Denk nu ook precies hetzelfdeHans GP1630 schreef:Stond daar een paal dan?Trouwens paal bij scheiding A4(richting DenHaag/Schiphol)-A10(ring-west) is weg![]()

Gelukkig moet ik daar meestal richting west, dus afremmen enzo...
EG weet je ook wanneer die paal daar verwijderd is? Is dat pas, of al een tijdje(maanden?)

@Mark: Ik stond een keertje(lees altijd) daar in de file en zag toch echt duidelijk van die camera's achter de matrixborden hangen, weet alleen niet maar of dat bij de s106 of s107 was...
[img:405:250]http://www.rijles.nl/fotos/nieuws/13-01 ... ntrole.jpg[/img]
Weet iemand wat die zwarte dingen zijn? Ik zie er flitsen uit komen, zodra er een auto over de lussen rijdt.
-
Paal is echt maximaal een week of een paar weekjes weg. Ik herinner me dat het 2 weken geleden nog gewoon stond.Ahmed schreef:OMG, rofl! Denk nu ook precies hetzelfdeHans GP1630 schreef:Stond daar een paal dan?Trouwens paal bij scheiding A4(richting DenHaag/Schiphol)-A10(ring-west) is weg![]()
Gelukkig moet ik daar meestal richting west, dus afremmen enzo...
EG weet je ook wanneer die paal daar verwijderd is? Is dat pas, of al een tijdje(maanden?)![]()
@Mark: Ik stond een keertje(lees altijd) daar in de file en zag toch echt duidelijk van die camera's achter de matrixborden hangen, weet alleen niet maar of dat bij de s106 of s107 was...
[img:405:250]http://www.rijles.nl/fotos/nieuws/13-01 ... ntrole.jpg[/img]
Weet iemand wat die zwarte dingen zijn? Ik zie er flitsen uit komen, zodra er een auto over de lussen rijdt.
En trouwens, de Ring A10 Noord was juist een uitstekende plek om te scheuren als het niet druk is.. Hebben ze ook verpest de faggots :s
Die zwarte dingen zijn volgens mij gewoon (infrarood?) flitsers zodat je kenteken duidelijk is ofzo?
- Ahmed
Re: flitspalen a9/a10
Vraagje
Waar houdt de trajectcontrole A10-west ri Denhaag/Utrecht op ? Is dat bij de borden bij de scheiding A4/A10-zuid ? Of loopt ie nog door tot de borden vlak voor het viaduct Nieuwe Meer ( ik heb daar geen camera's kunnen ontdekken) ?
Waar houdt de trajectcontrole A10-west ri Denhaag/Utrecht op ? Is dat bij de borden bij de scheiding A4/A10-zuid ? Of loopt ie nog door tot de borden vlak voor het viaduct Nieuwe Meer ( ik heb daar geen camera's kunnen ontdekken) ?
- Mark Nauta
Die houden op bij de afslag inderdaad. Dus bij de laatste matrixborden met 80 erop voor de bocht. Na de bocht staat dan direct einde verbod op de matrix.
- Ahmed
Toch wel....Mark Nauta schreef:Die houden op bij de afslag inderdaad. Dus bij de laatste matrixborden met 80 erop voor de bocht. Na de bocht staat dan direct einde verbod op de matrix.

Ik bedoel bij deze matrixborden hé :
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q= ... HgMdDt5JAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus beneden (ri Zuid) loopt de trajectmeting nog door, terwijl boven( ri Schiphol) niet , klinkt raar toch.
- Mark Nauta
Nee, bij deze:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=On ... 7&t=h&z=18" onclick="window.open(this.href);return false;
En beide kanten eindigen daar.
De andere kant uit (richting Coentunnel), begint ie bij deze:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=A1 ... 3&t=h&z=17" onclick="window.open(this.href);return false;
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=On ... 7&t=h&z=18" onclick="window.open(this.href);return false;
En beide kanten eindigen daar.
De andere kant uit (richting Coentunnel), begint ie bij deze:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=A1 ... 3&t=h&z=17" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ahmed
Yeah, mooi, precies wat ik dacht dus
thanks !

- Mark Nauta
Maar hoe zit het nu met die trajectcontrole op de A4, vanaf Schiphol naar Den Haag, tussen afslag Hoofddorp en Nieuw Vennep. Rij ik zelf erg veel langs, en voorheen ook wel harder (voor ik wist dat het een traject was), maar nooit een prent gehad. Is die nu echt aan? En waarom alleen die kant uit.
Ik hou me er dus nu altijd rustig, 120/125. Maar de andere kant uit schakel ik lekker even terug naar 3 als het bord einde 100 staat als ik vanaf Den Haag kom. Welke 'poortjes' zijn dat nu exact? Iemand die dat aan kan geven met Google Maps???
Ik hou me er dus nu altijd rustig, 120/125. Maar de andere kant uit schakel ik lekker even terug naar 3 als het bord einde 100 staat als ik vanaf Den Haag kom. Welke 'poortjes' zijn dat nu exact? Iemand die dat aan kan geven met Google Maps???
-
Geen idee maar de max is daar 120!