Audi R8 rijder, Tim
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- R8
Ik ga zelf ik het voorjaar zelf een shoot doen met mijn R8, mijn rug doet het weer, maar buiten is het waardeloos weer nu.Mark Nauta schreef:'zeuren' mag altijd Tim. Ik zal het eens doen. Maar heb het hier bewust zo gedaan om meer diepte te creëren.
Leuk dat je ook met Nikon schiet. Ik zelf ook. Vertel eens wat voor gear jezelf bezit.
Ik heb naar aanleiding van de foto's van je R8, de website van Mark bekeken. Zitten erg fraaie foto's tussen.
Kop van Zuid is inderdaad een prachtige locatie. Hier meer foto's van die shoot met die Dax Rush - http://www.marknauta.nl/daxrush.php" onclick="window.open(this.href);return false; -
Woon jezelf ook in de omgeving van Rotterdam??
Ik was zelf ook met een site bezig, maar heb maar geen tijd om mijn foto's erop te zetten

Okee ik heb momenteel het volgende:
- Nikon D200
- 12-24 F4 Nikkor
- 17-55 F2.8 Nikkor
- 70-200 VR F2.8 Nikkor
- 2x converter
- 105 Macro F2.8 Nikkor
- Verschillende filters van ND's tot pola's
- Monopodje Manfrotto, Carbon Statief Mantrotto
- Zelfsontspanner bedraad Nikon
- SB800 Flitser
- En verschillende kleinere dingetjes.
Groeten,
Tim
Laatst gewijzigd door R8 op 13 jul 2009, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- R8
Flatline schreef:WELKOM en mooie wagen hoor.. goede kleur ook!!!
Meteen een vraag
Lever je ook Zymol wax of wax die soortgelijk is, en dus moet worden opgebracht met de handen ipv een doek of pad???
Zymol leveren we nog niet, komt wel. Swissvax niet, die willen het exclusief houden. Vergis je niet in de marketingkracht en de perceptie die ze je geven van de producten.
De producten zijn uitstekend voor, maar staan eenzaam onderaan als het om prijs/prestatieverhouding gaat. Maar als geld geen rol speelt kan je er best mee aan de slag.
Je kan elke pasta met je handen aanbrengen trouwens (Mothers pasta of Meguiar's pasta dus ook!)
Groeten,
Tim
- R8
- Mark Nauta
- MartijnGizmo
Okee, omdat je er specifiek om vraagt: ik vind de kwaliteit wat wisselend, hier en daar is zeker nog wel wat te winnen met een beetje nabewerking.R8 schreef: Ik ga zelf ik het voorjaar zelf een shoot doen met mijn R8, mijn rug doet het weer, maar buiten is het waardeloos weer nu.
Ik was zelf ook met een site bezig, maar heb maar geen tijd om mijn foto's erop te zettener staan er wel een aantal op hoor, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[..knip..]
- R8
Ik vind het knap dat je dat ziet, je gaat door voor de koelkast! Ik kite zelf niet helaas.Hans GP1630 schreef:Hey kite je zelf ook? Die foto's zijn genomen op fuerteventura, Flag Beach
Stond tot mijn knieen in het water en werd 1 keer bijna door de stroming onderuit getrokken. Ondanks de felle zon heb ik mijn ISO op 200 gezet om de sluittijd nog iets sneller te krijgen. Focus op continuous en op dichtsbijzijnde object gezet. Volgens mij allemaal op 200mm genomen en F4 uit mijn hoofd.
- Mark Nauta
- GTRene
- R8
Martijn Koevoets schreef:Okee, omdat je er specifiek om vraagt: ik vind de kwaliteit wat wisselend, hier en daar is zeker nog wel wat te winnen met een beetje nabewerking.R8 schreef: Ik ga zelf ik het voorjaar zelf een shoot doen met mijn R8, mijn rug doet het weer, maar buiten is het waardeloos weer nu.
[..knip..]
Eens, zijn allemaal onbewerkt (alleen 1 op 1 conversie van RAW naar JPG) die ik erop heb gezet. Ik baal ervan, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. De foto's die ik erop heb gezet had ik op kantoor dus die heb ik erop gezet. Verder niets meer mee gedaan.
Ik vind het wel leuk om van anderen te horen, welke vind je minder en welke vind je beter?
Persoonlijk vind ik die oude kerel erg mooi, maar dat komt meer door hem dan door mij

edit:
En ik heb 1 f*cking problem... Ik ben rood/groen kleurenblind

Laatst gewijzigd door R8 op 13 jul 2009, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ben er al 7x geweest, kan het eiland dromen en Lobos ook (wat je ziet liggen) Is echt een super sport.--------------------------------------------------------------------------------
Hans GP1630 schreef:
Hey kite je zelf ook? Die foto's zijn genomen op fuerteventura, Flag Beach
Ik vind het knap dat je dat ziet, je gaat door voor de koelkast! Ik kite zelf niet helaas.
- R8
Ja klopt idd. GT3 is alleen onvergelijkbaar vind ik. Compleet andere auto.DDX schreef:ik zie het ja, in topic wat ik je toen gestuurd had (r8 vs de rest)R8 schreef: Ik ben niet zo snelEn ik ben even op vakantie geweest.
Zoals je ziet wel op 1 oktober geregistreerd hahaha.
ging merendeel toch liever voor een gt3
- R8
Aha! Vandaag, dan ben je te vaak geweest en loop je de koelkast misHans GP1630 schreef:Ben er al 7x geweest, kan het eiland dromen en Lobos ook (wat je ziet liggen) Is echt een super sport.--------------------------------------------------------------------------------
Hans GP1630 schreef:
Hey kite je zelf ook? Die foto's zijn genomen op fuerteventura, Flag Beach
Ik vind het knap dat je dat ziet, je gaat door voor de koelkast! Ik kite zelf niet helaas.