lease stapt over op goedkoper blik!!!!
-
lease stapt over op goedkoper blik!!!!
http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/2 ... tml?p=10,1
Hier kon je toch gewoon op wachten. Auto wordt toch onbetaalbaar slurptax hier labels daar hop bijtelling omhoog. En ja dan krijg je dit.
Hier kon je toch gewoon op wachten. Auto wordt toch onbetaalbaar slurptax hier labels daar hop bijtelling omhoog. En ja dan krijg je dit.
-
- Downforce Hans
- Niels
- Auto: Prius+
- Jelmer850i
- duifjes.com
- markk
Leasen is old school. Hoge bijtelling, en toch vaak niet de auto rijden die je echt wil. Ben er al een tijdje klaar mee.
Gewoon de auto kopen die je wilt en iets el cheapo's voor de bulk kms er naast en je salaris laten ophogen met het leasebedrag. Klaar.
(Ben vandaag heen en weer Brussel geweest voor een vergadering. Inderdaad, gewoon op de moterscooter. Ging prima, sterker nog ging uitstekend op een volledige vaste ring bij Antwerpen en Brussel waar ik gewoon (rustig) tussendoor reed.
Mark.
Gewoon de auto kopen die je wilt en iets el cheapo's voor de bulk kms er naast en je salaris laten ophogen met het leasebedrag. Klaar.
(Ben vandaag heen en weer Brussel geweest voor een vergadering. Inderdaad, gewoon op de moterscooter. Ging prima, sterker nog ging uitstekend op een volledige vaste ring bij Antwerpen en Brussel waar ik gewoon (rustig) tussendoor reed.
Mark.
- Jelmer850i
Hé ? Waar slaat dit nou weer op, een auto die zuiniger is minder bijtelling laten betalen ? Is dit een nieuwe regel? Zoja welke wagens vallen daar onder ?duifjes.com schreef:Ik vaar er wel bij gisteren reeds 3x Prius verkocht! 14% bijtelling ipv. 25% scheelt voor deze mensen tussen de 140 en 250 euro NETTO per maand.... en dan toch automaat, groot naffie en lederen bekleding.
- Jelmer850i
- Joop
Ik kon bij m'n vorige werkgever ook een auto leasen, maar zat dan met autootje in de prijscategorie van een polo/corsa/ibiza opgescheept. Niet echt de auto's waar je als een blok voor valt.
Zelf kopen en de zakelijke kilometers vergoed krijgen is een stuk aardiger en je bent veel vrijer met de keus wat auto's betreft (zeker als een voor hetzelfde geld een één of twee jaar oude BMW/Audi kan kopen).

Zelf kopen en de zakelijke kilometers vergoed krijgen is een stuk aardiger en je bent veel vrijer met de keus wat auto's betreft (zeker als een voor hetzelfde geld een één of twee jaar oude BMW/Audi kan kopen).
BPM was toch al de afgunst tax...? Nu kunnen ze twee keer afgunst tax afrekenen...Michel Pol schreef:De regeling heeft ook niets met het milieu te maken anders hadden alle A label auto's wel onder de 14% regeling gevallen. Cashen voor de kanswijken niets anders is het, ze hadden het beter afgunst tax kunnen noemen.

-
Alles wat een ambtenaar niet heeft wordt vakkundig de nek om gedraait, goed bezig mannen!
Ik blijf trouwens wel bij de stelling dat voor de prijs wat een leaseauto van nieuw zo'n 30K je nog steeds, geen auto prive kunt rijden.
Voor dikke Audi's, BMW's en mercedessen zijn bedragen van tegen de 1000,- netto per maand zo langerzamer hand geen grappen meer. Dat dat type auto's verlaten wordt kan ik me goed voorstellen.
Heb jullie trouwens gezien hoe de 2e hands SUV markt erbij ligt? Niet meer van af te komen die dingen. VW Touareq's en Volvo XC 90's vanaf 27,5 K!! NL is goedbezig langleve Den Haag
Ik blijf trouwens wel bij de stelling dat voor de prijs wat een leaseauto van nieuw zo'n 30K je nog steeds, geen auto prive kunt rijden.
Voor dikke Audi's, BMW's en mercedessen zijn bedragen van tegen de 1000,- netto per maand zo langerzamer hand geen grappen meer. Dat dat type auto's verlaten wordt kan ik me goed voorstellen.
Heb jullie trouwens gezien hoe de 2e hands SUV markt erbij ligt? Niet meer van af te komen die dingen. VW Touareq's en Volvo XC 90's vanaf 27,5 K!! NL is goedbezig langleve Den Haag
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ja niet goed nagedacht he, jongens in Den Haag. Ook mijn vader zal na zijn Passat goedkoper gaan rijden, omdat het gewoon niet meer interessant is.
Ik kan er gewoon niet bij dat ze dit alleen maar, indirect, voor het milieu doen. Minder kilometers maken, ook minder files natuurlijk. Pak eerst de fabricage van die dingen aan, daar wordt veel meer mee bereikt dan met de auto's zelf. Maarja nu lijkt het voor de gewone burger dat de overheid goed bezig is voor het milieu. Zal hier ooit nog verbetering in komen?
Ik kan er gewoon niet bij dat ze dit alleen maar, indirect, voor het milieu doen. Minder kilometers maken, ook minder files natuurlijk. Pak eerst de fabricage van die dingen aan, daar wordt veel meer mee bereikt dan met de auto's zelf. Maarja nu lijkt het voor de gewone burger dat de overheid goed bezig is voor het milieu. Zal hier ooit nog verbetering in komen?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper