Bericht
door RVV » 27 nov 2007, 23:51
neuh, ben wel een BMW liefhebber, maar vooral auto liefhebber, ik kan dat aparte spul zeker waarderen en veelal beter dan een standaard BMW'tje. Maar voor mij niet realistisch.
Een droom moet je kunnen en willen najagen vind ik.. lange tijd was een e46 M3 een droom voor mij.. na een aantal jaren kon ik die droom realiseren, dan heb ik ook mijn droomauto.
Nu heb ik geen andere droomauto's op mijn lijstje staan die ik beslist zou willen bereiken. Dat heeft alles te maken met familaire omstandigheden, gezin met 2 kleine kindjes laat voor mij geen pure 2 zitter toe. Zoveel geld voor een auto met beperkte inzetbaarheid kan ik niet naar mezelf en gezin verantwoorden. Dan zou ik al een derde auto erbij moeten nemen, nou dan staat in de praktijk mijn droomauto altijd stil. En auto's zijn er om mee te rijden en niet om stil te laten staan.
Ik zie nu in het huidige auto aanbod geen droomauto vervanger voor mijn M3 CS. Mischien dat het over 2 jaar er anders voor staat, allemaal afhankelijk van wat de markt uitbrengt.
Als de 135i geen droomauto is, dan kan de 1 coupe Tii uitvoering de concept van afgelopen tokio beurs dat mischien invullen. De foto's van het concept pakken me wel dik in. Alternatieven ? Bij andere merken ? voor mezelf ben ik ze nog niet echt tegen gekomen. Maar ik wil niet impliceren dat een M3 nou een supergoeie auto is ofzo. Maar als droomauto package klopt ie voor mij.
Er zijn betere auto's dan droomauto's alleen is een droomauto voor mij de verantwoording om veel geld uit te geven aan een auto.
Want eigenlijk is het van de zotte dat je zoveel geld aan een auto wilt uitgeven. Tenminste als het een vervoermiddel is.