We hebben op het werk een knalrode 189pk Elise staan, zon 111R als demo om afentoe als lokauto bij klanten neer te zetten enzo. (ook een Smart Roadster Brabus, wie verzint dat nou

)
Paar keer mee gestuurd met die 111R. IMPRESSED! Alsof je aan het karten bent, nog nooit zoiets ervaren. Heel apart. Voorwielen heb je in je handen, chassis is zo stijf als een plank, je voelt precies wat de vering doet, hoe de balans is. Heftig hoor. Ookal was ik een beetje bang om echt max te gaan, want dan ging het wel erg hard door de bochtjes heen en tussen de stoepranden door zeg
Zon 240pk moet echt extreem zijn.......
ff offtopic

:
vanmiddag even gereden in een TVR Chiamera van een collega van me. Das ook gaaf zeg!!! Dikke V8 met 300pk, pure auto zonder enige elektronica, kap open en gaan. Ding lag ook super, cockpit ontzettend compact. Nix voor mij om te hebben, maar wel heeeeeeeeel apart om eens mee te rijden.