We begonnen met een drankje in een grote zaal waarin verschillende dealers een eigen hoekje hadden om de gasten te ontvangen. Allemaal leuk en gezellig aangekleed, maar totaal niet boeiend natuurlijk

Vervolgens na een uurtje babbelen werden we naar een andere zaal gestuurd waarin 2 grote tribunes tegenover elkaar opgesteld stonden. In het midden was een grote, lege ruimte waar een hoop rubber en bandensporen te zien waren. Dat belooft veel goeds

Na een stukje intro werden we verwelkomt door Don Corleone himself, de directeur van Audi Nederland. Hij leek echt sprekend op Andy Garcia (Terry Benedict in Oceans Eleven bijvoorbeeld). Met hem zou je geen ruzie willen hebben, je zou zomaar de maffia achter je aan kunnen krijgen.
De hoofdattractie van de show waren toch wel de sportieve modellen. De S5, de S3 en de RS4 cabrio. Deze auto's kwamen van achter de tribune, zoveel mogelijk driftend voor de tribunes langs om vervolgens weer achter de tribune te verdwijnen. Echt gaaf om te zien! Aan het eind nog een korte show van de R8, paar keer volop het gas er op. Deze auto blijft een indrukwekkende sound er op na houden.
Tot slot de nieuwe Audi A4 die uit de vloer, onder een doek tevoorschijn komt. In het echt is de A4 een hele mooie auto, ik was er meteen weg van. Vooral benieuwd ben ik naar de "audi drive select" waarmee het onderstel, de vering, het stuur (en nog iets) aangepast kunnen worden op het rijgedrag (sportief, comfort enz.). We kregen later de mogelijkheid om even rustig in de auto te zitten, er rond te lopen etc.
De nieuwe RS6 stond er ook en wát een afknapper. Hij mag dan wel 580pk hebben, maar oogt saaier dan een standaard A6. Ik vond het niks bijzonders en ik zou er nooit een kopen, vooral niet voor die 160.000 euro

Brengt me nog even bij de Audi A4. Hij begint bij 36000 euro voor een 1.8 TFSI en dan heb je nog een kale auto. Als ik hem naar mijn smaak aankleed zit ik op bijna 60.000 euro en dan rij je nog een Audi A4 (!). Wat een belachelijke prijzen..
Een hele mooie show, met mooie auto's. De A4 is een echt toppertje, maar vanwege de prijs zou ik hem zo ver mogelijk links laten.