Sjoerd rijdt de Lambo LP 640

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
woka

Bericht door woka » 22 nov 2007, 21:24

Ha Mustafa al-Sahaf

Goed idee, gaan we proberen. :D

Mustafa al-Sahaf

Bericht door Mustafa al-Sahaf » 22 nov 2007, 21:45

Te gek, we zien het resultaat graag voorbij komen! :)

HSR

Bericht door HSR » 22 nov 2007, 22:28

Mustafa al-Sahaf schreef:Ik lees een hoop moedig gepraat maar ik ben het met Hielke en Dennis eens. Wat heeft het voor zin om te driften als je niet kan driften?

Verder word er een hoop afgegeven op petrolhead en autoblog maar ik vraag me af wie van de DFbezoekers met betere filmpjes kan aankomen. Forummers zijn over het algemeen een kritisch volkje dat specifieke eisen heeft aan dit soort materiaal maar daarmee is het nog niet slecht als het niet aan je (lastige ;)) eisen voldoet. Bedenk er ook even bij voor welke doelgroep het geschoten word.

Misschien doet Wouter van Autoblog er goed aan om Aimee bij 30 graden buitentemperatuur een drempeltest met de E30 M3 te laten doen. Desnoods leggen we geld bij. :wink:
De filmpjes van Autoblog en Sjoerd zijn kwa montagewerk wel goed, de inhoud is alleen niet mijn meug. Ik zal tzt ook wel een film posten, deze zal vanzelfsprekend even spectaculair zijn als de lancering van macboy's site.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 22 nov 2007, 23:31

Als we er net zo lang op moeten wachten dan rijd ik al in een 1800kg wegende 0-serie

HSR

Bericht door HSR » 23 nov 2007, 00:41

Sander Spoolder schreef:Als we er net zo lang op moeten wachten dan rijd ik al in een 1800kg wegende 0-serie
:mrgreen: 1800kg, Wishful thinking. :lol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 23 nov 2007, 13:36

@Wouter: Geef maar een seintje als je in Rijswijk bent. :)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 23 nov 2007, 18:44

woka schreef:
Dennis Cavallino schreef:Wouter kan me altijd bellen voor een driftje. :) Jammer dat we niet meer dicht bij elkaar wonen.
Den Haag toch? Goh waar zitten de importeur van die propellor hokken ook al weer. :-)
Dennis Cavallino schreef: Even iets anders:
Ik ben trouwens wel redelijk klaar met de 'ow deze heb rwd, dan mot 't dwars' filmpjes. Zie te weinig filmpjes van auto's die echt op de limiet worden rondgetrapt. Driften is leuk, maar het hoeft niet overal dik bovenop te liggen. Daarnaast zijn veel drifts teleurstellend. Niet buiten-binnen-buiten en/of op hoge snelheid. Ja, zo kan een aap nog dwars. Wat IK wil weten is hoe die auto tijdens een full attack drift en op de échte limiet reageert. Neem me mee achter het stuur in je verhaal en ik ben blij. Dat zie ik helaas bij te weinig journalisten. In Octane Magazine en heel soms in Evo zijn er een paar die zowel echt goed kunnen sturen als schrijven.
Hmm, goed punt. Probleem (los van de vaardigheden) is het ontbreken van een circuit, waar we dat zouden kunnen doen.
RDW in Lelystad of zoiets als Dibo in Emmen?

Plaats reactie