Vrouwen zijn DUUR
- markk
Vrouwen zijn DUUR
Paar maandjes geleden 150cc motorscooter gekocht voor woon-werk. Bevalt zeer goed dus proefrit geregeld op de scootuh des scootuhs.
Ik vond het niets. Veel te zwaar. Kan ik net zo goed mn FJ1200 pakken.
Maar eh, vrouwlief was mee en vond het geweldig en koopt dat ding dus gewoon en ruilt haar Honda Rebel / chopper in...
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=kptnuCsHcPvMrJGHHEA
Mark.
Ik vond het niets. Veel te zwaar. Kan ik net zo goed mn FJ1200 pakken.
Maar eh, vrouwlief was mee en vond het geweldig en koopt dat ding dus gewoon en ruilt haar Honda Rebel / chopper in...
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=kptnuCsHcPvMrJGHHEA
Mark.
- markk
Is dus ook niet mijn ding. Maar eh niet iedereen wil 13k rpm draaien, wheelie'en, koppelen en schakelen (kan overigens wel, de variomatic heeft een manuele optie met 6 vaste standen. Ik heb er mee gereden en is BAGGER).
Toch ?
Dinsdagavond of woensdag ophalen. Hoop dat ze er veel plezier mee beleeft.
Mark.
Toch ?

Dinsdagavond of woensdag ophalen. Hoop dat ze er veel plezier mee beleeft.
Mark.
- Dennis Cavallino
- markk
Yes, binnen. En vandaag de hele dag motorgereden. Binnendoor naar Epe en terug. (we hebben vroeguh een caravan in Epe gehad).
Vrouwlief is er erg content mee en rijd er een stuk sneller, en fijner mee dan met haar oude motorfiets (Honda 450 Rebel). Ik hoef dus een stuk minder te wachten
Ik vind het nog steeds niet echt wat. Voor een scootuh is ie veels te zwaar en voor een zware motorfiets is ie niet sportief genoeg.
Zitten wel leuke dingen op:
- power stand voor de cvt transmissie. Houd ie hogere toeren aan.
- manual stand voor de cvt transmissie met 6 vaste standen met drukknopjes te bedienen
- alarmlichten
- elektrisch inklapbare spiegels
- overal vakjes en bagage ruimte
- een elektronisch dashboard met echt van alles en nog wat
(tijd, temperatuur, versnellingsindicatie, snelheidsindicate, toerental, boordcomputer, olieniveau lampje, oliedruklampje, olieververs lampje, etc. , etc.)
- startblokkering
- abs
- elektrisch verstelbaar windscherm
etc., etc.
Anyway, vandaag heerlijk motorgereden. Vrouwlief blij en enthousiast en ik dus ook.
Mark.
Vrouwlief is er erg content mee en rijd er een stuk sneller, en fijner mee dan met haar oude motorfiets (Honda 450 Rebel). Ik hoef dus een stuk minder te wachten

Ik vind het nog steeds niet echt wat. Voor een scootuh is ie veels te zwaar en voor een zware motorfiets is ie niet sportief genoeg.
Zitten wel leuke dingen op:
- power stand voor de cvt transmissie. Houd ie hogere toeren aan.
- manual stand voor de cvt transmissie met 6 vaste standen met drukknopjes te bedienen
- alarmlichten
- elektrisch inklapbare spiegels
- overal vakjes en bagage ruimte
- een elektronisch dashboard met echt van alles en nog wat
(tijd, temperatuur, versnellingsindicatie, snelheidsindicate, toerental, boordcomputer, olieniveau lampje, oliedruklampje, olieververs lampje, etc. , etc.)
- startblokkering
- abs
- elektrisch verstelbaar windscherm
etc., etc.
Anyway, vandaag heerlijk motorgereden. Vrouwlief blij en enthousiast en ik dus ook.
Mark.