Dan gaat het gewicht je wel erg tegenwerken + in het bochtenwerk dat de kart eerder naar buiten wil dan wanneer je lichtgewicht bent.
Dus dat van die 3 tiende weet ik zo nog niet

Aantal jaren terug is er al een keer met gewicht gereden. je kan er vanuit gaan dat je met 3tiende redelijk in de buurt zit.frank de jonge schreef:103kg + die kart moet dat tegen de bult omhoog sjouwen
Dan gaat het gewicht je wel erg tegenwerken + in het bochtenwerk dat de kart eerder naar buiten wil dan wanneer je lichtgewicht bent.
Dus dat van die 3 tiende weet ik zo nog niet
Precies Kees. En ik denk dat we er ook nog veel van kunnen leren qua rijtechniek enzovoort. Ik bedoel, hoef geen top coureur te worden, maar top coureurs zijn wel in de karts begonnen.Flatline schreef:ik ben ook wel in voor een kartchallenge, ben niet de snelste, maar oefening baart kunst en ik vind het gezellig, dus count me in!
Daarom lijkt het me ook leuk om van iemand die dus erg snel is, wat tips te krijgen om je skills te verbeteren. Rene, André????Steven Nauta schreef:Precies Kees. En ik denk dat we er ook nog veel van kunnen leren qua rijtechniek enzovoort. Ik bedoel, hoef geen top coureur te worden, maar top coureurs zijn wel in de karts begonnen.Flatline schreef:ik ben ook wel in voor een kartchallenge, ben niet de snelste, maar oefening baart kunst en ik vind het gezellig, dus count me in!
Wat moet je doen om ook dit onderwerp te kunnen zien ?Hielke schreef:Na de Time Attack wil René je vast wel wat tips geven Mark![]()
Challenge is in voorbereiding:
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7565
Dit is afhankelijk van hoeveel je doneert aan de DF-pot voor alle goodies etc.etc. Geloof dat de minimale inleg € 100,- is.HaDries schreef:Wat moet je doen om ook dit onderwerp te kunnen zien ?Hielke schreef:Na de Time Attack wil René je vast wel wat tips geven Mark![]()
Challenge is in voorbereiding:
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7565
Of is dit afhankelijk van je aanmeld-datum, post account ?
Weet dat er meer mensen dit topic niet kunnen benaderen.
Top ! Ik wacht het af !Hielke schreef:ik start binnenkort een nieuw topic over de aanstaande kart-challenge. Zal wel iets voor de Noordelijken worden maar iedere DF-er die een faire competatieve kart-strijd kan waarderen is welkom. Zal waarschijnlijk vroeg op een zondagavond plaatsvinden.
euhhh ...Macboy schreef:Top ! Ik wacht het af !Hielke schreef:ik start binnenkort een nieuw topic over de aanstaande kart-challenge. Zal wel iets voor de Noordelijken worden maar iedere DF-er die een faire competatieve kart-strijd kan waarderen is welkom. Zal waarschijnlijk vroeg op een zondagavond plaatsvinden.
Wat betreft de toegang tot dit gedeelte even geduld.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast