Gvd klote saharazand. Ik irriteer mezelf mateloos als die auto zo smerig is... heb deze week alweer teveel geld bij de wasboxen uitgegeven. Vorige week donderdag de alfa, zaterdag de bmw, maandag weer de alfa en gister de bmw.
Is het geen pekel dan is het wel saharazand en vliegjes :!:
Ik word gek van die bomen in de straat. Daar vallen kleine, kleverige druppeltjes vanaf. Of dat nou van die bomen zelf si, of luizenschijt oid het kleeft als een gek. 4000km gereden naar Toscane en weer terug en de auto bleef redelijk schoon. Een nacht onder die bomen en hij is supersmerig
Hier ook combinatie van hars ('s winters in mindere mate dan nu ook aanwezig trouwens) en stuifzooi.
Heb de auto ook al 2 keer gewassen in een week tijd. Anders gaat het aankoeken. Vandaag maar weer even een gewone hoge drukspuit erop zetten. Dat is voldoende voor deze meuk, als je het maar snel schoonmaakt.
Hier inderdaad last van zand. Ik heb mijn beide roadsters een paar dagen binnen staan en toch is er een hoop zand naar binnen gewaaid door de tralies van het hek er achter. Mijn zwarte was nu haast metallic zandkleurig. Net ook maar even met de hoge drukspuit afgespoten.
2 euro als ik echt ff haastig afspoel zodat de grootste troep eraf is (vaak zonder zeep)
3,50 of 4 euro als ik het redelijk goed doe (excl. velgen die worden niet echt schoon van die borstels..doe ik dus met de hand)