http://www.auto-motor-und-sport.de/foto ... _13987.hbs&
[img:450:279]http://static.autoblog.nl/images/wp2007/RRbyLSE-1.jpg[/img]
De auto zal over de €140.000 gaan kosten en de productie stopt bij 100 exemplaren. Elk paneel zal vervangen worden door een carbon fibre exemplaar (lekker voor het gewicht!), er zal een panoramisch dak aanwezig zijn en de broodnodige blingbling is aanwezig in de vorm van LED’jes her en der. Nog niet bling genoeg? Kruis dan de snelheidsmeter met diamantjes aan!
Wat extra anabolen kunnen ook toegediend worden. In de meest extreme vorm kan de V8 in dat geval meer dan 500 pk leveren.
Best een coole bak 8) wat voor Juriaan? :idea:
GTRene
Tuner LSE, Range Rover Sport als Coupé
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Niels
- Berichten: 22495
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Mooi werk altijd zo'n verlaagde SUV
Identiteitscrisis zeg maar. Een SUV is gewoon a-sportief en dan maken ze er een spoilerbak van met carbon zodat ze net onder de 2250 kg kunnen blijven
Leuk voor een donkerder getint persoon 2m lang en 2m breed met behoorlijk wat goud om z'n nek, een moeilijke jeugd en een voorspoedige muziek carriere 



- Jurriaan
- Berichten: 1267
- Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
- Locatie: Rotterdam
Gaaf zeg! De driedeurs terug
Verder is het niet echt mijn ding wat ze aan verlaging gedaan hebben, maar wat kilo's kwijt en wat meer pit in `t blok is helemaal zo verkeerd nog niet
Vroeger was de LSE trouwens de verlengde wielbasis, zegmaar de Li van Range Rover. Kreeg je 'm 10 inch langer, wat allemaal ten goede kwam van de achterpassagiers.


Vroeger was de LSE trouwens de verlengde wielbasis, zegmaar de Li van Range Rover. Kreeg je 'm 10 inch langer, wat allemaal ten goede kwam van de achterpassagiers.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten