skyline R33 met stuur aan de linker kant ??????
- alexm3gt
-
Re: skyline R33 met stuur aan de linker kant ??????
Canadese import?
Dacht dat die dingen in Canada gewoon LHD waren?
- Ahmed
- Erick
Goed kijken jongens . Het is de zelfde als in het filmpje.
Dit is een beest van een auto, een van de grond af aan opgebouwde super-Skyline! Het heeft enkele jaren geduurd om dit Scandinavische project tot voltooiing te brengen. De huidige eigenaar verkoopt de auto om iets compleet nieuws te beginnen. Sinds de herbouw is slechts 4.500 km met de auto gereden. De motor is derhalve perfect ingereden en in topconditie. De auto is professioneel omgebouwd naar linksgestuurd, met een goed passend dashboard en origineel interieur.
- cooldragon
heb van verschillende nissan kenners wel een gerucht gehoord dat ombouw naar een left-side steering wheel mogelijk was, maar dat er dan 1 turbo opgeofferd moest worden, dat Nissan dit expres ingecalculeerd had om de R32,33 en 34 zo exclusief voor de aziatische en de engelse markt te houden, dus een ombouw naar links stuur zou kunnen met opofferen van vermogen..
of dit echt zo is, ik zou het niet 100% zeker weten?
of dit echt zo is, ik zou het niet 100% zeker weten?
- cooldragon
- MartijnGizmo
- redsub
De ombouw kan zeker gedaan worden en kost ook heel wat om het te laten doen.
Ander dashbord is wat moeilijker te vinden maar die van de 200sx past redelijk zeggen ze.
De achterste turbo zit in de weg en als je die weg haalt krijg je nog niet echt veel meer ruimte kan ik je zeggen
Maar als je voor de single turbo gaat komt deze ook hoger te zitten en krijg je dus meer ruimte voor de stuurstang en dergelijke.
Heb al heel wat ombouwen voorbij zien komen maar nog niet echt 1 waar het echt heel mooi gedaan is er zijn altijd wel wat randen en gaten te zien wat het geheel er niet mooier op maakt.
Ander dashbord is wat moeilijker te vinden maar die van de 200sx past redelijk zeggen ze.
De achterste turbo zit in de weg en als je die weg haalt krijg je nog niet echt veel meer ruimte kan ik je zeggen

Maar als je voor de single turbo gaat komt deze ook hoger te zitten en krijg je dus meer ruimte voor de stuurstang en dergelijke.
Heb al heel wat ombouwen voorbij zien komen maar nog niet echt 1 waar het echt heel mooi gedaan is er zijn altijd wel wat randen en gaten te zien wat het geheel er niet mooier op maakt.