Overigens in het zwart ook niet verkeerd. Maar SS2 of Sparkling Graphite eigenlijk wel beter; uiteraard allemaal van ondergeschikt belang t.o.v. het rijden.

Als ik eerlijk ben kan ik dat niet helemaal zeggen, het is inmiddels ook al weer een jaar geleden dat ik met de 335i gereden heb; even voor de vuist weg;Rico v Velzen schreef:Romo als deze M3 zoveel comfort bied (wat je ook zoekt) hoe dicht zit ie dan bij bv de 335i ? Qua comfort en karakter ?
me too...tis vast allemaal functioneel en goed, maar tis zo koud en "modern" onpersoonlijk? saai...echt een limo dus...boring (interieur dan) maar als je van zoiets houd, is er niks mis mee.markk schreef:
In het zwart vind ik 'em echt supermooi. Interieur van de nieuwe BMW's knap ik enkel altijd een beetje op af.
Mark.
Mee eens, het interieur van de E46 M3 is echt veel beter, maar ja, vertel ze dat maar in München....................................we doen er helaas niets aan.markk schreef:Mooi verhaal Romo en mooie foto's.
In het zwart vind ik 'em echt supermooi. Interieur van de nieuwe BMW's knap ik enkel altijd een beetje op af.
Mark.
Leuk filmpje idd maar hij is echt heel erg aan het smijten met die auto. Leuk om te zien maar eigenlijk niets voor een Le-mans coureur.romo schreef:Leuk filmpje, hier wordt serieus gereden..........................
http://www.youtube.com/watch?v=-yjynxaLDJ0
Is geen off BMW dealer, in verleden Benerink zelf begonnen, later Wolkotte erbij, ongeveer 2 jaar. Hij is er toen weer uitgestapt. Dus nu weer bij het oude.Marcelvv schreef:Romo die Benink was een paar jaar geleden toch off BMW dealer?
Was het toen Benink en Wolkotte ofzo?
Ik kom daar regelmatig in de buurt, met vakantie en weekendjes weg.
Verder is zwart-zwart natuurlijk altijd goed.
Toch een verdomd mooie auto...
Idd, daarvoor hebben ze nou flitsers uitgevonden.Rico v Velzen schreef:mhhhh ik vond de foto wat minder, tenminste als het om de M3 gaat.. als het om het huis gaat top !
Ik bedoel dat de BMW qua belichting wel erg wegvalt.
Ik wilde het net typen en zag dat jij het ook schreef ! Leer carbon hoort er gewoon in (terwijl ik normaal voorstander ben van alu, vooral bij zwart).romo schreef:Zeker ook geen alu lijst, dat zwarte carbon leer is veel beter, maakt van het dashboard meer een geheel, anders doet het zo gespleten aan.
Dat vind ik dus niet ! E46 is voor mij definitief oude meuk geworden, ook wat interieur betreft ! Doe mij interieur van de E90/E92 maarromo schreef:Mee eens, het interieur van de E46 M3 is echt veel beter, maar ja, vertel ze dat maar in München....................................we doen er helaas niets aan.
Neh, das Interlagos Blauw...................................das een nogal, zal het voorzichtig omschrijven, dubieuze kleur die erg afhankelijk is van de licht condities......................................Marc RS4 schreef:Nieuwe M3 zou zeker in Le mans blauw bestellen,(de kleur van Rico als ik het goed heb...)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten