Zo snel nog? Eat your heart out Maik! BwahahaahaahaaaWouter81 schreef:Volgens mij was Hielke's tijd 43.33, toch niet gek voor een oude man
Nou, ik oordeel pas over die ruime 43seconden als ik weet wat je gewicht is... dus, kom maar op met dat gewicht! En liegen is niet netjes heHielke schreef:Zo snel nog? Eat your heart out Maik! BwahahaahaahaaaWouter81 schreef:Volgens mij was Hielke's tijd 43.33, toch niet gek voor een oude man
........
Hij is tot nu toe stil. Zal wel de stilte voor de storm zijn. Of hij is het Seat forum aan het bevuilen met sterke verhalenHaDries schreef:Ik merk dus dat de heren kennis gemaakt hebben met een van mijn Kart-maatjes.
Heeft die Hemmes nog een knappe tijd gereden meestal zet hij dat er als eerste op
Ik weet nog wel dat er een bepaald persoon met lijm, tirewraps, schroeven, bouten en betonverankeringen aan kart 16 verbonden was. Meerdere heats na elkaar!René schreef:Was gezellig ja, Hielke nog ff mooi ingehaald maar daar weet hij niks meer van (gevalletje selectief geheugen?)
Mijn tijd: 42.05 met 18 man op de baan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten