Offshore-Chicane
- RVV
Offshore-Chicane
Offshore van Chicane, al 11 jaar op cd, maar zelfs tot op vandaag de dag is dit voor mij de "moeder" aller trance tunes. Chicane vind ik trouwens heerlijke muziek om te draaien tijdens het rijden.
Off shore
Een ander erg bekend nummer is Salt water
Saltwater
http://www.chicanemusic.com/content/index.html
Met Offshore 2007 edit remix
Off shore
Een ander erg bekend nummer is Salt water
Saltwater
http://www.chicanemusic.com/content/index.html
Met Offshore 2007 edit remix
-
Helemaal met je eens Rico,
Als hoogtepunten de ambient versie van Offshore en de nog veel mooiere Thrillseekers mix van Saltwater, en de Judge Jules & Tall Paul mix van ook weer Offshore
Oude herinneringen aan diverse full moon party's op Ko Phangan en Samui komen bovendrijven....
onderstaande titels vind je denk ik ook wel wat...
-Chicane : Saltwater (loungeversion)
-Chicane : Offshore (Thrillseekers remix)
-Chicane : Offshore (Judge Jules & Tall Paul mix)
-Faithless : Insomnia (monstermix)
-Energy 52 : Café Del Mar (original mix)
-D'note : Shed My Skin (Peter Heller Stylus Mix)
-D'note : Shed My Skin (Thrillseekers version)
-Fonzerelli : Moonlight party
-Fragma : Toca Me
-Fridge : Paradise (Nu Gray Mix)
-Future Sound Of London : Papua New Guinea
-Gorgeous : Don't Leave
-Gouryella : Ligaya (Ferry Corsten Mix)
-Hyper Pearl : Can You Feel The Pain (La Rocca)
-Jakatta : American Dream
-Ayumi Hamasaki : Boys & Girls (Push Remix)
-Kamaya Painters : Endless Wave
-Oceanlab : Clear Blue Water (Ferry Corsten remix)
-Sander Kleinenberg : Slipper Sleaze
-Sash : Stay (Armand van Helden Speedgarage Mix)
-Sash : Stay
-Asarja (Ronski Speed edit)
-Above & Beyond : Can't Sleep
-ATB : Extacy (Original Airplay Mix)
-ATB : Extacy (eXbee remix)
-ATB : Let U Go
-Binary Finary : 1999
-Black & Jones : Beyond Time
Als hoogtepunten de ambient versie van Offshore en de nog veel mooiere Thrillseekers mix van Saltwater, en de Judge Jules & Tall Paul mix van ook weer Offshore
Oude herinneringen aan diverse full moon party's op Ko Phangan en Samui komen bovendrijven....

onderstaande titels vind je denk ik ook wel wat...
-Chicane : Saltwater (loungeversion)
-Chicane : Offshore (Thrillseekers remix)
-Chicane : Offshore (Judge Jules & Tall Paul mix)
-Faithless : Insomnia (monstermix)
-Energy 52 : Café Del Mar (original mix)
-D'note : Shed My Skin (Peter Heller Stylus Mix)
-D'note : Shed My Skin (Thrillseekers version)
-Fonzerelli : Moonlight party
-Fragma : Toca Me
-Fridge : Paradise (Nu Gray Mix)
-Future Sound Of London : Papua New Guinea
-Gorgeous : Don't Leave
-Gouryella : Ligaya (Ferry Corsten Mix)
-Hyper Pearl : Can You Feel The Pain (La Rocca)
-Jakatta : American Dream
-Ayumi Hamasaki : Boys & Girls (Push Remix)
-Kamaya Painters : Endless Wave
-Oceanlab : Clear Blue Water (Ferry Corsten remix)
-Sander Kleinenberg : Slipper Sleaze
-Sash : Stay (Armand van Helden Speedgarage Mix)
-Sash : Stay
-Asarja (Ronski Speed edit)
-Above & Beyond : Can't Sleep
-ATB : Extacy (Original Airplay Mix)
-ATB : Extacy (eXbee remix)
-ATB : Let U Go
-Binary Finary : 1999
-Black & Jones : Beyond Time
-
Heerlijke muziek hoor,vroegah kon ik hier ook uren naar luisteren maar tegenwoordig is mijn smaak een beetje naar de "hardere" trance gegaan.
Laatst de set van Armin van Buren@Mysteryland2007 gedowned,mede omdat ik daarbij was vind ik die geweldig.
nog meer in die trant natuurlijk de bekende namen: DJ Remy,Sander Kleinenberg,Ferry Corsten,Marco Verkuylen naja noem ze maar op...
Wie mij met ML07 ook positief verraste was Egbert-Jan Weeber (ja echt die)....deed het gewoon erg lekker.
(mocht iemand dat setje van hem hebben....
)
Laatst de set van Armin van Buren@Mysteryland2007 gedowned,mede omdat ik daarbij was vind ik die geweldig.
nog meer in die trant natuurlijk de bekende namen: DJ Remy,Sander Kleinenberg,Ferry Corsten,Marco Verkuylen naja noem ze maar op...
Wie mij met ML07 ook positief verraste was Egbert-Jan Weeber (ja echt die)....deed het gewoon erg lekker.
(mocht iemand dat setje van hem hebben....

- Maus335i
Lekkere muziek
Ik vind Time of your life Part 2 trouwens ook wel relaxed. Beetje van die "chillmuziek". Blank & Jones heeft ook een paar albums uitgebracht genaamd "Relax", érg goede muziek om in Zuid-frankrijk aan je privé zwembad te horen, met de zon op je kop, een lekker biertje in de hand en uitzicht op een prachtige vallei
(vakantieherinneringen
).
Café del Mar is trouwens ook zo'n gouwe ouwe!

Café del Mar is trouwens ook zo'n gouwe ouwe!
- Jan Visser
Trance is voor mij ''de muziek''
En het begon in 1993 allemaal voor mij met de nrs van o.a. dance to trance - power of amercan natives en energy 52 - cafe del mar. Die laatste werd in 97 opnieuw uitgebracht en werd toen pas een echt grote hit. Kan het origineel ook niet meer vinden om even een linkje te plaatsen.
Ik download nu nog elke week de afleveringen van Armins wereldwijde radio show ''A State of Trance''. Afgelopen week was aflevering 326 aan de beurt en het gaat maar door, en door. Ik heb ze inmiddels allemaal. Van aflevering 1 t/m 326!! (Rene, kom eens langs met een die harde schijf. Eventjes kopieren en plakken)
De artiesten die voor mij nu de toon zetten kwa trance zijn o.a. Armin van Buuren, Aly & Fila, Menno de Jong en Rank 1.
En het begon in 1993 allemaal voor mij met de nrs van o.a. dance to trance - power of amercan natives en energy 52 - cafe del mar. Die laatste werd in 97 opnieuw uitgebracht en werd toen pas een echt grote hit. Kan het origineel ook niet meer vinden om even een linkje te plaatsen.
Ik download nu nog elke week de afleveringen van Armins wereldwijde radio show ''A State of Trance''. Afgelopen week was aflevering 326 aan de beurt en het gaat maar door, en door. Ik heb ze inmiddels allemaal. Van aflevering 1 t/m 326!! (Rene, kom eens langs met een die harde schijf. Eventjes kopieren en plakken)
De artiesten die voor mij nu de toon zetten kwa trance zijn o.a. Armin van Buuren, Aly & Fila, Menno de Jong en Rank 1.
- Jan Visser
http://alldj.org/index.php?name=News&new_topic=8Marc RS4 schreef:Jan, waar down je die afleveringen? (pb mag ook ivm de huisregels,....)
TNX!
Ga dan naar de gewenste aflevering en dan een mirror aankilkken en klaar. Vaak is mirror 1 de snelste. Downloaden bij mij duurt meestal minder dan een kwartiertje. Stukken beter dan een torrent downloaden.
De nieuwe afleveringen staan bovenaan en de oudere onderaan, of op de volgende pagina. Hele oude werken vaak helaas niet meer. Elke vrijdag staat de nieuwste aflevering er weer op.
- Jan Visser
Alldj.org ( http://alldj.org/index.php ) is trouwens een hele goede site waar je veel verschillende dj sets kunt downloaden en veel online radioshow's kunt beluisteren.
Even het lijstje gekopieert met de namen van dj's die er op staan;
ABOVE & BEYOND
ADAM BEYER
AGNELLI & NELSON
ALY & FILA
AMADEUS
ANDERSON NOISE
ANDY C
ANDY MOOR
ARMIN VAN BUUREN
ASTRIX
ATB
AXEL KARAKASIS
AXWELL
BAD BOY BILL
BENNY BENASSI
BLAKE JARRELL
BLANK & JONES
BOB SINCLAR
BT
CARL COX
CARLO DALLANESE
CHRIS LIEBING
CHRISTOPHER LAWRENCE
CONOR ARKINS
COSMIC GATE
DANNY TENAGLIA
DARUDE
DAVE CLARKE
DAVE SEAMAN
DAVID GUETTA
DEEP DISH
DESYN MASIELLO
D-FORMATION
DION MAVATH
DJ DAN
DJ SAMMY
DJ SERGE DEVANT
DJ SKAZI
DJ TAB
DJ TARKAN
DJ UMEK
DJ VIBE
DJ YAHEL
DJ YODA
DONALD GLAUDE
EDDIE HALLIWELL
FATBOY SLIM
FERGIE
FERRY CORSTEN
FILO & PERI
FLASH BROTHERS
FRANK TRAX
GABRIEL & DRESDEN
GARETH EMERY
GEORGE ACOSTA
HERNAN CATTANEO
INFECTED MUSHROOM
JAMES HOLDEN
JAMES ZABIELA
JOACHIM GARAUD
JOHN ACQUAVIVA
JOHN DIGWEED
JOHAN GIELEN
JOHN GRAHAM
JOHN O CALLAGHAN
JON O BIR
JUDGE JULES
KYAU VS ALBERT
LANGE
LEE BURRIDGE
LISA LASHES
M.I.K.E PUSH
M.A.N.D.Y.
MARK SHERRY
MARK KNIGHT
MARCO V
MARIO PIU
MARKUS SCHULZ
MARTIN GARCIA
MATT DAREY
MATT HARDWICK
MAURO PICOTTO
MENNO DE JONG
NICK WARREN
OFFER NISIM
PAUL OAKENFOLD
PAUL VAN DYK
PEDRO DEL MAR
PETE TONG
PHIL KIERA
PHIL THOMPSON
RATON
RICHIE HAWTIN
RICKY STONE
ROBBIE RIVERA
ROBERT NICKSON
ROGER SANCHEZ
RONSKI SPEED
SANDER KLEINENBERG
SANDER VAN DOORN
SASHA
SCOTT K
SEAN TYAS
SIMON POSFORD
SOLARSTONE
STANTON WARRIORS
STEVE ANGELLO
STEVE LAWLER
STEVE PORTER
SVEN VATH
TALL PAUL
TALLA 2 XLC
THOMAS BRONZWAER
THRILLSEEKERS
TIESTO
TIGA
TIM WORTH
TIMO MAAS
VICTOR CALDERONE
WRECKED MACHINES
YOJI BIOMEHANIKA
Even het lijstje gekopieert met de namen van dj's die er op staan;
ABOVE & BEYOND
ADAM BEYER
AGNELLI & NELSON
ALY & FILA
AMADEUS
ANDERSON NOISE
ANDY C
ANDY MOOR
ARMIN VAN BUUREN
ASTRIX
ATB
AXEL KARAKASIS
AXWELL
BAD BOY BILL
BENNY BENASSI
BLAKE JARRELL
BLANK & JONES
BOB SINCLAR
BT
CARL COX
CARLO DALLANESE
CHRIS LIEBING
CHRISTOPHER LAWRENCE
CONOR ARKINS
COSMIC GATE
DANNY TENAGLIA
DARUDE
DAVE CLARKE
DAVE SEAMAN
DAVID GUETTA
DEEP DISH
DESYN MASIELLO
D-FORMATION
DION MAVATH
DJ DAN
DJ SAMMY
DJ SERGE DEVANT
DJ SKAZI
DJ TAB
DJ TARKAN
DJ UMEK
DJ VIBE
DJ YAHEL
DJ YODA
DONALD GLAUDE
EDDIE HALLIWELL
FATBOY SLIM
FERGIE
FERRY CORSTEN
FILO & PERI
FLASH BROTHERS
FRANK TRAX
GABRIEL & DRESDEN
GARETH EMERY
GEORGE ACOSTA
HERNAN CATTANEO
INFECTED MUSHROOM
JAMES HOLDEN
JAMES ZABIELA
JOACHIM GARAUD
JOHN ACQUAVIVA
JOHN DIGWEED
JOHAN GIELEN
JOHN GRAHAM
JOHN O CALLAGHAN
JON O BIR
JUDGE JULES
KYAU VS ALBERT
LANGE
LEE BURRIDGE
LISA LASHES
M.I.K.E PUSH
M.A.N.D.Y.
MARK SHERRY
MARK KNIGHT
MARCO V
MARIO PIU
MARKUS SCHULZ
MARTIN GARCIA
MATT DAREY
MATT HARDWICK
MAURO PICOTTO
MENNO DE JONG
NICK WARREN
OFFER NISIM
PAUL OAKENFOLD
PAUL VAN DYK
PEDRO DEL MAR
PETE TONG
PHIL KIERA
PHIL THOMPSON
RATON
RICHIE HAWTIN
RICKY STONE
ROBBIE RIVERA
ROBERT NICKSON
ROGER SANCHEZ
RONSKI SPEED
SANDER KLEINENBERG
SANDER VAN DOORN
SASHA
SCOTT K
SEAN TYAS
SIMON POSFORD
SOLARSTONE
STANTON WARRIORS
STEVE ANGELLO
STEVE LAWLER
STEVE PORTER
SVEN VATH
TALL PAUL
TALLA 2 XLC
THOMAS BRONZWAER
THRILLSEEKERS
TIESTO
TIGA
TIM WORTH
TIMO MAAS
VICTOR CALDERONE
WRECKED MACHINES
YOJI BIOMEHANIKA
- MartijnGizmo
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die Piet Blank draaide als DJ altijd geweldige muziek op de Duitse zender "Einslive" .........................programma "Partyservice" echt super goed.
Is er een paar jaar geleden helaas uitgegooid, wat er van hem geworden is??
Hij is van Blank and Jones, super goed ook overigens.......................
Is er een paar jaar geleden helaas uitgegooid, wat er van hem geworden is??
Hij is van Blank and Jones, super goed ook overigens.......................
- Peric
MARC!!! Ga je diep schamen!!!! Remy en Sander Kleinenberg scharen onder de 'hardere trance'. Wanneer is de laatste keer geweest dat je iets van die jongens gehoord hebt?? Tssss........Marc RS4 schreef:Heerlijke muziek hoor,vroegah kon ik hier ook uren naar luisteren maar tegenwoordig is mijn smaak een beetje naar de "hardere" trance gegaan.
Nog meer in die trant natuurlijk de bekende namen: DJ Remy,Sander Kleinenberg,Ferry Corsten,Marco Verkuylen naja noem ze maar op...

-
Heu.....ik bedoelde ivm met offshore van chicane...
En REMY ken ik alleen van het live gebeuren dat ie doet en daar kan ik me zeer goed vermaken. 8)
Laat ik het zo zeggen,op de momenten dat ik deze gasten meegemaakt heb op diverse feesten ( k heb er toch wel wat meegepakt zo de afgelopen 13 jaar) hoorde ik altijd net dat beetje scherpe randje wat ik zo leuk vind aan die iets hardere muziek ( maar nogmaals het is puur persoonlijk) misschien dat ik net de verkeerde interpretatie heb van de "iets" hardere trance.
Zou kunnen natuurlijk,nou ben wel altijd wat verdoofd op die locaties..
Jij on the other hand kent natuurlijk die scheidslijn tussen al de verschillende stromingen veel beter dan ik.
En REMY ken ik alleen van het live gebeuren dat ie doet en daar kan ik me zeer goed vermaken. 8)
Laat ik het zo zeggen,op de momenten dat ik deze gasten meegemaakt heb op diverse feesten ( k heb er toch wel wat meegepakt zo de afgelopen 13 jaar) hoorde ik altijd net dat beetje scherpe randje wat ik zo leuk vind aan die iets hardere muziek ( maar nogmaals het is puur persoonlijk) misschien dat ik net de verkeerde interpretatie heb van de "iets" hardere trance.
Zou kunnen natuurlijk,nou ben wel altijd wat verdoofd op die locaties..

Jij on the other hand kent natuurlijk die scheidslijn tussen al de verschillende stromingen veel beter dan ik.
- Jan Visser
- Stéphane
Ik heb nog wel een lading staan die ook wel aardig meedoet op dit gebied. Moet even gaan speuren om er wat goede nummers uit te halen.
@Jan Visser: Oude buurjongen is trouwens een van de twee van Rank 1 (Benno). Niet dat dat nu zo super-super is, maar ik vind het wel grappig. Wij gingen vroeger wel eens samen naar dat soort feesten en daar hebben we een leuke tijd mee gehad. Hij kan er nu geloof ik wel aardig van rondkomen.
@Jan Visser: Oude buurjongen is trouwens een van de twee van Rank 1 (Benno). Niet dat dat nu zo super-super is, maar ik vind het wel grappig. Wij gingen vroeger wel eens samen naar dat soort feesten en daar hebben we een leuke tijd mee gehad. Hij kan er nu geloof ik wel aardig van rondkomen.
Laatst gewijzigd door Stéphane op 18 nov 2007, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Benno De Goei??Stéphane schreef:Ik heb nog wel een lading staan die ook wel aardig meedoet op dit gebied. Moet even gaan speuren om er wat goede nummers uit te halen.
Oude buurjongen is trouwens een van de twee van Rank 1 (Benno). Niet dat dat nu super-super is, maar ik vind het wel grappig. Wij gingen vroeger wel eens samen naar dat soort feesten en daar hebben we een leuke tijd mee gehad. Hij kan er nu geloof ik wel aardig van rondkomen.
- Stéphane
Ja, die is het inderdaad. De Goeij dan tenminsteMarc RS4 schreef:Benno De Goei??Stéphane schreef:Ik heb nog wel een lading staan die ook wel aardig meedoet op dit gebied. Moet even gaan speuren om er wat goede nummers uit te halen.
Oude buurjongen is trouwens een van de twee van Rank 1 (Benno). Niet dat dat nu super-super is, maar ik vind het wel grappig. Wij gingen vroeger wel eens samen naar dat soort feesten en daar hebben we een leuke tijd mee gehad. Hij kan er nu geloof ik wel aardig van rondkomen.

-
K heb er een van 500Gb en een van 350 liggen+ een van 70 in me laptop ...voorlopig wel effe zat ruimte.Jan Visser schreef:You're welcome!!Marc RS4 schreef:Dikke TNX Jan!! 8)
Wat kan een goeie tip het leven toch soms makkelijker maken he
En makkelijker? Ik was genoodzaakt een nieuwe harde schijf aan te schaffen door deze site

- Stéphane
Ja, inderdaadMarc RS4 schreef:Die kan er idd lekker van rondkomen...zegt men dan.
Maarehh ik kan zijn muziekjes aardig waarderen. 8)

Ik zal het hem zeggen als ik hem weer zie. De laatste jaren spreek ik hem wat minder, maar nu via Hyves weer wat contact met hem.
Trouwens nog een grappig anecdote: wij zijn een keer met zijn moeder naar een Belgisch bierschuur gegaan. Wij met zijn tweeën allerlei Belgische biertjes gekocht. Die vervolgens bij mij thuis opgedronken en toen was hij in ieder geval zo dronken dat-ie niet meer naar huis kon lopen. En dat was aan de overkant van de straat

Ook nog grappig is dat het nummer van R.O.O.S. - Instant Moments ( http://www.discogs.com/artist/R.O.O.S. )destijds door zijn vriendin (Sandra) is ingezongen. Dat was de dochter van de locale rijschool-instructeur