---
- Dennis Cavallino
- RVV
- Peter Tunissen
- Dennis Cavallino
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Dennis Cavallino
Robin, een snelle GT3 (zwarte met rode velgrand) loopt op mijn 325 ook niet heel veel uit als ik volle pijp rijd, denk ook zo'n 500 meter. Een gewone normale rijder (zeker niet slecht, maar ook niet heel goed) in een GT3 kan ik bijhouden en vaak voorbij steken. Een aantal passagiers kunnen dat beamen. Ze winnen vaak wat op de rechte stukken, maar zodra je in bochtige sectoren zit of plaatsen waar de meesten niet voluit durven/willen rijden, en ik wel, dan gaat het minstens gelijk op. Op downhill stukken ben ik doorgaans sneller. Ik heb zelfs een keer een GT3 voorbij gestoken net voor het insturen van Schwedenkreuz. Die auto heb ik 200 meter los gereden. Hij had me net na de bridge ingehaald. Die vent vond het helemaal fantastisch trouwens, gezien zijn dubbele thumbs up.Robin schreef:Ik ken Aernoudt van de Ring deze zondag. Pug loopt hard. Volgens hem slaat een GT3 maar een gat van 500meter per rondje Ring. En volgens mij praten ze in Denemarken Zweeds.
Aernoudt is nog geen halve minuut langzamer dan ik, dus hij lult echt niet uit zijn nek. Hij heeft het in ieder geval niet over nono's die in die in zo'n auto rondrijden. Want die zijn er ook genoeg en die haal je bij de eerste bocht al in omdat ze totaal verkeerde lijnen rijden.
Hoevaak heeft 'ie jou ingehaald, ben je daarom zo happig met commentaar?

- Hielke
Wat ligt er dan aan de basis van de irritaties van Arnoudt? Zijn of andermans vermeende snelheid op De Ring? Nee toch. Daar hebben we tegenwoordig stopwatches voor hoor.
[/Stookmode on:/]
René, als Arnoudt 2 minuten na jou De Ring opdraait dan wee je gebeente dat je niet voor hem de baan weer afdraait. Da's toch logisch!
[/Stookmode off:/]

[/Stookmode on:/]
René, als Arnoudt 2 minuten na jou De Ring opdraait dan wee je gebeente dat je niet voor hem de baan weer afdraait. Da's toch logisch!
[/Stookmode off:/]

- Robin
Dennis, jij en Aernoudt moet maar gauw het estafettestokje van Jorg en Dirk Mulller in de WTCC overnemen. Wat verdoen jullie je tijd hier nogDennis Cavallino schreef:Robin, een snelle GT3 (zwarte met rode velgrand) loopt op mijn 325 ook niet heel veel uit als ik volle pijp rijd, denk ook zo'n 500 meter. Een gewone normale rijder (zeker niet slecht, maar ook niet heel goed) in een GT3 kan ik bijhouden en vaak voorbij steken. Een aantal passagiers kunnen dat beamen. Ze winnen vaak wat op de rechte stukken, maar zodra je in bochtige sectoren zit of plaatsen waar de meesten niet voluit durven/willen rijden, en ik wel, dan gaat het minstens gelijk op. Op downhill stukken ben ik doorgaans sneller. Ik heb zelfs een keer een GT3 voorbij gestoken net voor het insturen van Schwedenkreuz. Die auto heb ik 200 meter los gereden. Hij had me net na de bridge ingehaald. Die vent vond het helemaal fantastisch trouwens, gezien zijn dubbele thumbs up.Robin schreef:Ik ken Aernoudt van de Ring deze zondag. Pug loopt hard. Volgens hem slaat een GT3 maar een gat van 500meter per rondje Ring. En volgens mij praten ze in Denemarken Zweeds.
Aernoudt is nog geen halve minuut langzamer dan ik, dus hij lult echt niet uit zijn nek. Hij heeft het in ieder geval niet over nono's die in die in zo'n auto rondrijden. Want die zijn er ook genoeg en die haal je bij de eerste bocht al in omdat ze totaal verkeerde lijnen rijden.
Hoevaak heeft 'ie jou ingehaald, ben je daarom zo happig met commentaar?

Wat Rene zegt. Idd.
- Robin
-
Ik houdt met mijn 130i broodtrommel edition de ringtaxi ook bij.
appels en peren jongens.
Zet een goeie rijder in een gt3 en die franse knoflook traktor met die super downforce spoiler kan nog net de achterkant van die porsche zien als ie de eerste bocht ingaat. Daarna zie je niks meer. Na 2 ronden zie je dezelfde auto weer maar dan in je spiegel dan komt ie je een rondje lappen en als ie dan met 380pk voorbij komt dan staat je plaatwerk van de knoflook traktor te fladderen om de carrosserie.
appels en peren jongens.
Zet een goeie rijder in een gt3 en die franse knoflook traktor met die super downforce spoiler kan nog net de achterkant van die porsche zien als ie de eerste bocht ingaat. Daarna zie je niks meer. Na 2 ronden zie je dezelfde auto weer maar dan in je spiegel dan komt ie je een rondje lappen en als ie dan met 380pk voorbij komt dan staat je plaatwerk van de knoflook traktor te fladderen om de carrosserie.
- RVV
Sorry, maar ik vind het vergelijken van peug. en E30's met GT3's op de ring qua snelheid bijhouden een beetje ongeloofwaardig. Ja ik heb met de Seat Arosa ook wel eens een Porsche 996 klop gegeven, en ja dat vind je dan een mooie ervaring helemaal als je achteraf een knikje krijgt van de bestuurder. Maar ergens weet je ook wel dat zo iets helemaal niks maar dan ook niks met elkaar te maken heeft.
GT3's gaan met een goede bestuurder minder dan 8 minuten de ring rond en dat is een volle ronde wel te verstaan. Een peug. of E30 zal nooit sneller dan 9 minuten een volle ronde kunnen rijden.
Ik ben vaak genoeg GT3's tegen gekomen en ongeacht in welke auto ik reed, ze reden me altijd compleet zoek, en ik ga echt niet als een slome over de ring. Discussie over wie beter kan rijden wil ik vermijden, maar ieder wel denkend mens kan wel inschatten dat een GT3 altijd veel sneller is.
Anders gezegd Dennis als jij een rondje in een e30 rijd en daarna hetzelfde rondje in een GT3 dan zul je bovenstaande verhaal alleen maar kunnen beamen.
Maar je enthousiasme snap ik wel en qua rijden heb ik je ook hoog. Maar GT3 vs de rest = no contest.
GT3's gaan met een goede bestuurder minder dan 8 minuten de ring rond en dat is een volle ronde wel te verstaan. Een peug. of E30 zal nooit sneller dan 9 minuten een volle ronde kunnen rijden.
Ik ben vaak genoeg GT3's tegen gekomen en ongeacht in welke auto ik reed, ze reden me altijd compleet zoek, en ik ga echt niet als een slome over de ring. Discussie over wie beter kan rijden wil ik vermijden, maar ieder wel denkend mens kan wel inschatten dat een GT3 altijd veel sneller is.
Anders gezegd Dennis als jij een rondje in een e30 rijd en daarna hetzelfde rondje in een GT3 dan zul je bovenstaande verhaal alleen maar kunnen beamen.
Maar je enthousiasme snap ik wel en qua rijden heb ik je ook hoog. Maar GT3 vs de rest = no contest.