Mooie vergelijking tussen de 2 snelle jongens:
http://www.youtube.com/watch?v=7z9v_TpP7ds
8)
Ring video: Nissan Skyline GTR vs. Pagani Zonda F
- Erik K.
- cooldragon
lijkt alsof de pagani alleen uitloopt op de rechte stukken..in de bochten pakt de nissan (vooral in t begin) gewoon weer seconden terug of zie ik t verkeerd?terwijl die pagani 2,5 keer zoveel vermogen heeft en volgens mij ook lichter is?wat doet die GTR nu eigenlijk op de ring?een 7:50je ofzo?
erg leuk autootje die GTR...als die supra opvolger/lexus LF-A met die V10 motoren echt zo gaan klinken als op dat testfilmpje belooft dat erg veel leuks uit Japan
erg leuk autootje die GTR...als die supra opvolger/lexus LF-A met die V10 motoren echt zo gaan klinken als op dat testfilmpje belooft dat erg veel leuks uit Japan
- cooldragon
- cooldragon
cooldragon schreef:lijkt alsof de pagani alleen uitloopt op de rechte stukken..in de bochten pakt de nissan (vooral in t begin) gewoon weer seconden terug of zie ik t verkeerd?terwijl die pagani 1,5 keer zoveel vermogen heeft en volgens mij ook lichter is?wat doet die GTR nu eigenlijk op de ring?een 7:50je ofzo?
- Ravin ///M