Zo! een paketje 997 voor in het museum
Niet, zoals je misschien gezien hebt zaten er wat draden aan de auto vast, die waren direct gekoppelt aan de camera's. Zo hadden ze de beelden al real-time opgenomen extern tot de camera's zelf ook aan gort waren.Jan Visser schreef:Hehe, ik was je voor Rico![]()
Wel zonde van die videocamera, want hoe krijg je die er nou uit?
Wist ik Christoph. Daarom zette ik er ook een knipoog achterChristoph schreef:Niet, zoals je misschien gezien hebt zaten er wat draden aan de auto vast, die waren direct gekoppelt aan de camera's. Zo hadden ze de beelden al real-time opgenomen extern tot de camera's zelf ook aan gort waren.Jan Visser schreef:Hehe, ik was je voor Rico![]()
Pretty simple.
Uit een emoticon is altijd zeer slecht op te maken de intentie van het bericht, enzo.Jan Visser schreef:Wist ik Christoph. Daarom zette ik er ook een knipoog achterChristoph schreef:Niet, zoals je misschien gezien hebt zaten er wat draden aan de auto vast, die waren direct gekoppelt aan de camera's. Zo hadden ze de beelden al real-time opgenomen extern tot de camera's zelf ook aan gort waren.Jan Visser schreef:Hehe, ik was je voor Rico![]()
Pretty simple.![]()
Zow.........die in de camera auto mag van geluk spreken dat het daarbij bleef na zo'n tikje van achteren. Is nou niet echt een stukje van de baan waar je wilt crashen gezien de snelheden daar.ErikKramer schreef:Hier wordt je ook niet vrolijk van![]()
http://honda-portal.com/honda-videos.php?video_id=824