LOL
- MartijnGizmo
- Dennis Cavallino
Het is gewoon heel grappig om op een feestje iemand te horen zeggen: 'Ow driften? Ja ik heb een mega gaaf filmpje gezien <klik M3 + drift klik> kijk deze, zo gaaf he!'
Gewoon van mensen die echt niet zoveel met auto's hebben als wij, maar die het wel heel gaaf vinden om te zien. Ze kunnen het zich niet voorstellen dat het een boeren en scheten latende Fries is.
Maar internetfilmpjes geven een hele nieuwe dimensie aan het fenomeen 'beroemd' zijn denk ik. Leuk om deze opkomst van internet e.d. mee te maken, over een aantal jaren weet men niet meer beter.
Gewoon van mensen die echt niet zoveel met auto's hebben als wij, maar die het wel heel gaaf vinden om te zien. Ze kunnen het zich niet voorstellen dat het een boeren en scheten latende Fries is.

Maar internetfilmpjes geven een hele nieuwe dimensie aan het fenomeen 'beroemd' zijn denk ik. Leuk om deze opkomst van internet e.d. mee te maken, over een aantal jaren weet men niet meer beter.
- Dennis Cavallino
Wat ook gaaf is, is dat je in Live For Speed met een Japanner, iemand uit Israel en wat Europeanen aan het driften bent, en dat je aan de praat raakt en iemand begint over filmpjes van driften enzo en zegt vervolgens: 'Do you know Jordy van Kouwen?'
Jep, it's my cousin.
Dan gaan er wereldwijd een paar bekken op de vloer van verbazing. 'REALLY????'
Want Jordy wordt écht gezien als een pionier, een Spielberg, in zijn 'genre'. Erg gaaf.
Jep, it's my cousin.
Dan gaan er wereldwijd een paar bekken op de vloer van verbazing. 'REALLY????'
Want Jordy wordt écht gezien als een pionier, een Spielberg, in zijn 'genre'. Erg gaaf.

- Dennis Cavallino
Zo stond ik ooit op Monza in de pits. Staat een vent met een grote kin druk te gebaren naar me: Heej jij hier Cav?
Dus ik: ja, maar uhm, je hebt een bekend gezicht, ken ik jou?
Nee, ik lees altijd al die fora waar jij post. Je hebt duidelijk verstand van auto's enzo. Ik kom 1 -tiende te kort en weet niet waar het aan ligt.
Dus ik loop met hem mee, naar zijn raceauto. En ik loop een rondje en zie meteen het probleem. Rechtsvoor zat er iets niet goed.
Dus terwijl ik daar zo zit, hoor ik in het publiek? Heej aan wiens auto sleutelt Dennis Cavallino????
[img:640:427]http://img231.imageshack.us/img231/8840 ... herig7.jpg[/img]
Dus ik: ja, maar uhm, je hebt een bekend gezicht, ken ik jou?
Nee, ik lees altijd al die fora waar jij post. Je hebt duidelijk verstand van auto's enzo. Ik kom 1 -tiende te kort en weet niet waar het aan ligt.
Dus ik loop met hem mee, naar zijn raceauto. En ik loop een rondje en zie meteen het probleem. Rechtsvoor zat er iets niet goed.
Dus terwijl ik daar zo zit, hoor ik in het publiek? Heej aan wiens auto sleutelt Dennis Cavallino????
[img:640:427]http://img231.imageshack.us/img231/8840 ... herig7.jpg[/img]
-
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Dennis Cavallino
-
- MartijnGizmo