lol

Netjes hoor met zo'n Transporter die het gewicht en de luchtweerstand heeft van een dood paard.
[img:1024:768]http://members.chello.nl/a.j.groeneveld/witsti02.JPG[/img]Sander Spoolder schreef:effe offtopic.
Ahmed, over je avatar
Zijn dat die twee subs van die tweelingbroers ?? Gasten kopen altijd identieke auto's
Geen idee man, foto's gevonden op EM (stonden te koop voor 40k voor beiden), volgens mij weet Opa daar meer vanSander Spoolder schreef:effe offtopic.
Ahmed, over je avatar
Zijn dat die twee subs van die tweelingbroers ?? Gasten kopen altijd identieke auto's
Precies wat ik ook dacht. Je ziet dat die Ferrari niet eens z'n best doet. "Ff gauw aan de kant voordat dat oude barrel gekke dingen gaat doen en ik krassen op m'n über-Fiat krijg"...Rico v Velzen schreef:Ik denk dat die Ferrari rijder denkt.. wat is dat voor een idioot op mijn bumper.. snel naar rechts voordat ie naar binnen rijd. Ik zou er ook bang van worden.. weg die gek.
Dat bussie heeft er 200 km/h voor.. ff serieus da's toch geen snelheid om je gewonnen te geven in een Ferrari ??
ALS die Ferrari rijder echt een uitdaging er in zag, dan was het nog wel even harder/gekker gegaan.
Ik maak ook wel eens zoiets mee, niet met gelijk met zo'n opgevoerd hondehok, maar wel regelmatig een sjonniemobiel op de bumper die wel even aan een M3 kan haken..
Afgezien van het feit of ie dan sneller is (zou zo maar kunnen), ik heb op zo'n moment geen zin om me op te laten naaien, door flink op het gas te gaan. Niet op deze manier.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], SlowCo en 4 gasten