Volgens mij had ik ergens gelezen dat iemand voor hier gaat wapperen met de vlaggen. Een met 2 m3's notabene.
Bort - E36 M3 1995
-
allen
-
BelgianRally
-
Bort
Toch ff vermelden dat ik gisteren op de Nürburgring thv adenaur forst van de baan ben gegaan. Gelukkig nix ernstig: motorsteun rechts afgebroken. Bocht helemaal verkeerd aangesneden, goed op snelheid en tja... beginnen ondersturen, wielen recht gedraaid en over de kerb gereden. Gelukkig op het gras terecht gekomen. Ik had de bocht goed kunnen nemen als ik hem juist inzette, geen idee wat mij bezielde om hem zo kort te nemen. Ik heb de ring nog normaal kunnen afrijden nadat ik gechecked heb of ik geen olie of water of whatever lekte.
-
Bort
Ja inderdaad, uiteindelijk ben ik echt blij dat het dat maar is.
Ik ben toch wel een beetje in mijn eer gekrenkt omdat het achteraf bezien echt dom dom dom was om die bocht tegen die snelheid zo verkeerd in te gaan. Ik was wel van plan hem sneller te pakken dan gewoonlijk, maar dan wel op de zo juist mogelijke lijn. Deze lijn kwam niet eens in de buurt
ff terug beide voetjes op de grond 
Ik ben toch wel een beetje in mijn eer gekrenkt omdat het achteraf bezien echt dom dom dom was om die bocht tegen die snelheid zo verkeerd in te gaan. Ik was wel van plan hem sneller te pakken dan gewoonlijk, maar dan wel op de zo juist mogelijke lijn. Deze lijn kwam niet eens in de buurt
- Bert ///M3
Tsja die dingen gebeuren wel eens, waar je wat probeerd gaat het ook wel eens verkeerd. Gelukkig geen schade
Tsja mijn gele M3 is toch niet klaar voor die tijd dus dan moet je wat 
allen schreef:Dan schrijf je jezelf toch in bij bmw driversclub voor oktober? 155 euri voor niet-leden als ik me niet vergis. Een hele dag Zolder.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat iemand voor hier gaat wapperen met de vlaggen. Een met 2 m3's notabene.
- Downforce Dennis