reclame concept is overgenomen door concurrent
- Edwin van der Velden
- kZieNix
- Marc
En toch zou ik er een telefoontje aan wagen, Rico. Ik weet niet of het een grote zaak is? Zodat de PR man zo'n streek uitgehaald kan hebben zonder dat de eigenaar dat weet?
Maar ook als de eigenaar er wel van op de hoogte is: Je kunt hem vragen waarom ie dat gedaan heeft, en of ie dat zelf nou netjes vind?
Ik snap dat je geen zin in gezeik hebt. Daarom is het wel goed om eens gewoon te kijken of die man (of vrouw??
) op het gevoel aan is te spreken. Als dat niet lukt weet je tenminste wel wat voor vlees je in de kuip hebt!
Maar ook als de eigenaar er wel van op de hoogte is: Je kunt hem vragen waarom ie dat gedaan heeft, en of ie dat zelf nou netjes vind?
Ik snap dat je geen zin in gezeik hebt. Daarom is het wel goed om eens gewoon te kijken of die man (of vrouw??

-
Je kunt er niks tegen doen.....
Heeft ook geen zin als het een grote (tegen)partij is.
Ik zou die tent opbellen, vragen naar de directeur en dan tegen hem zeggen dat je het niet leuk vind, maar dat je er geen problemen mee hebt maar dat het je wel redelijk vind dat hij (een deel van) de design/ontwerp kosten van de advertentie op zich neemt.
Alles wat je eraan verdient is dan mooi meegenomen.
Heeft ook geen zin als het een grote (tegen)partij is.
Ik zou die tent opbellen, vragen naar de directeur en dan tegen hem zeggen dat je het niet leuk vind, maar dat je er geen problemen mee hebt maar dat het je wel redelijk vind dat hij (een deel van) de design/ontwerp kosten van de advertentie op zich neemt.
Alles wat je eraan verdient is dan mooi meegenomen.
- Hans
- Dennis Cavallino
Je moet die directeur opbellen:
'Ja hoi met Rico...Ja die van die M3 CS inderdaad... ja de 120d kwam toen na de eerste rechtzaak over die flyer actie in Groningen Centrum, je weet wel die ze nageaapd hadden daar bij Auping. De 130i heb ik gekocht na die ene schikking met de Waterbeddengigant die achterop het lokale suffertje adverteerde met mijn reclametekst. En ik heb net wat gechat met Beter Bed en die betaalden op voorhand voor elk idee wat ik komend jaar verzin al genoeg om die M3 te kunnen kopen, dus ik dacht.. ik bel je even, want ik wil volgende week bij de Beier die CSL gaan bestellen. Zal ik je mijn bankrekening nummer vast geven, of handel je het verder af met mijn advocaat?"