Wie koopt de M3 van Rico straks?
- Peter Tunissen
Wie koopt de M3 van Rico straks?
Stel nou dat Rico ooit in de toekomst van zijn M3 af zou willen, wie gaat die auto dan volgens jou kopen?
-
Hij ruilt hem in tegen een gebruikte MCoupé bij de Beier, die MCoupé kan hij dan ruilen (mits kleine opleg) tegen een TVR Sagaris van QV (die hem beu is, vooral de kleur - QV wil eindelijk wel eens een auto die niet in een urn past). Die TVR Sagaris ruilt Rico om bij RH tegen een 30K km's 4 maanden oude M5 in het Zwart (RH wilde uiteindelijk toch een boot, maar hij bleek niet te drijven), en die ruilt Rico dan weer om samen met de Touring (Waarde tegen dan 4.000 euro - RS spreekt er van mee) bij de Beier voor een gebruikte 2xxi voor de vrouw en een zilveren M5 voor meneer.
Of zoiets.
Of zoiets.
-
Ik weet het!!!
Hij verkoopt hem aan iemand die slimmer is dan hij en geen 15k afschrijving per jaar wil hebben.....(no offense!). 

Re: Wie koopt de M3 van Rico straks?
Jij !Peter Tunissen schreef:Stel nou dat Rico ooit in de toekomst van zijn M3 af zou willen, wie gaat die auto dan volgens jou kopen?

-
Geef dan ook eens een keer gas man! Dan ben jij die bocht al door als hij nog moet beginnen met insturen.Rico v Velzen schreef:LOL, maar gisteren wel bijna mooi klem gezeten tussen een John Deere en van die witte betonnen balken/driehoeken die je in bochten ziet liggen (ter voorkoming dat de berm kapot word gereden)
Ik denk die lul in in trekker kan me wat, (hij reed mij klem) Ik ga geen meter voor of achter uit want dan raak ik gegarandeerd zo'n betonnen driehoek met de zijkant. Stond er vlak naast en kon aan die kant niks zien (rechterkant) Dus na 5 minuten was er een pat stelling en ik zei tegen hem ik heb de hele dag de tijd, dus kies maar. Vloekend en tierend reed ie zijn trekker met kar naar achteren om voor mij ruimte te maken.
Een M3 is heus wel snel genoeg om een John Deere eruit te rijden hoor! :twisted: