Auto's van 1.80 breed noem ik niet klein. Ongeacht de lengte.
Hyundai Inster of Dacia Spring zijn kleine EV's
Renault 5 smoelt wel goed vind alleen de wielen /wielkasten te groot. Had geoptimaliseerd moeten zijn voor max 16/17" velgen.
Auto's van 1.80 breed noem ik niet klein. Ongeacht de lengte.
Ja maar het is 2026 dus dit zijn de kleintjes. Inster en Spring zijn stadsautotjes, brommobielen.Kadett schreef: 17 mei 2026, 10:20Auto's van 1.80 breed noem ik niet klein. Ongeacht de lengte.
Hyundai Inster of Dacia Spring zijn kleine EV's
Renault 5 smoelt wel goed vind alleen de wielen /wielkasten te groot. Had geoptimaliseerd moeten zijn voor max 16/17" velgen.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... ti-van-vw/Op het moment dat de Volkswagen Golf GTI echt 50 jaar bestaat, dus na de zomer van 2026, debuteert de aanduiding die jubileert bij Volkswagen op een achterwielaangedreven model. De 326 pk sterke elektromotor maakt het ook nog eens de krachtigste Volkswagen GTI ooit, want hij heeft 1 pk meer dan de Golf GTI Edition 50. De prestaties blijven gelijk aan die van de ID3 GTX, wat betekent dat de elektrische hete hatchback dankzij launchcontrol in 5,6 seconden van 0 naar 100 km/h sprint.
(...)
Als EV neemt de GTI verder het stokje van de GTX geheel over en dat betekent dat er een 79-kWh accupakket tussen de voor- en achteras huist, wat onder de gunstigste omstandigheden een actieradius van 601 kilometer moet opleveren. Snelladen kan met maximaal 183 kW.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 116 gasten