Leuke conversatie ook vanaf 41:40
Die Ghosttown zeer interessant:
Ik vond 't eigenlijk gewoon awesome. Ook omdat ik TH zeer waardeer.
Wat een scenery daaro...
Nu koffie en afl 2.
Omdat de GTD het vermogen nog tenminste een beetje op de grond weg kan krijgen?Bram schreef: 10 sep 2026, 23:14 Ondanks dat het de meest trage auto van het trio bleek, ben ik echt hands down fan van die Mustang GTD. Wat een machtig apparaat is dat zeg, bizar. Zegt ook wel wat als een F1 wereldkampioen de GTD in vergelijk met de ZR1 en die bizarre Hennesey de echte raceauto vindt.

Ja precies, en dat dat hok ondanks het forse gewicht blijkbaar een heel erg goed uitgevogeld onderstel en weggedrag heeft. Als een Button, Harris en Verstappen daar enthousiast over zijn dan heb je iets echt goed gedaan. Knappe prestatie.Kadett schreef: 11 sep 2026, 02:14Omdat de GTD het vermogen nog tenminste een beetje op de grond weg kan krijgen?Bram schreef: 10 sep 2026, 23:14 Ondanks dat het de meest trage auto van het trio bleek, ben ik echt hands down fan van die Mustang GTD. Wat een machtig apparaat is dat zeg, bizar. Zegt ook wel wat als een F1 wereldkampioen de GTD in vergelijk met de ZR1 en die bizarre Hennesey de echte raceauto vindt.
Na ja als je 325mm brede voorbanden hebt dan mag je wel fatsoenlijk een bocht door kunnen gaan.Bram schreef: 11 sep 2026, 07:58Ja precies, en dat dat hok ondanks het forse gewicht blijkbaar een heel erg goed uitgevogeld onderstel en weggedrag heeft. Als een Button, Harris en Verstappen daar enthousiast over zijn dan heb je iets echt goed gedaan. Knappe prestatie.Kadett schreef: 11 sep 2026, 02:14Omdat de GTD het vermogen nog tenminste een beetje op de grond weg kan krijgen?Bram schreef: 10 sep 2026, 23:14 Ondanks dat het de meest trage auto van het trio bleek, ben ik echt hands down fan van die Mustang GTD. Wat een machtig apparaat is dat zeg, bizar. Zegt ook wel wat als een F1 wereldkampioen de GTD in vergelijk met de ZR1 en die bizarre Hennesey de echte raceauto vindt.