Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 31 aug 2026, 09:53

Advh Jos's link/video.

Stek Oost. Knotsgek(hier volgens mij al eerder ter sprake gekomen)

350 Z

Bericht door 350 Z » 31 aug 2026, 10:13

Stek Oost wordt niks aan gedaan, die idioot Zita Pels doet hierover alsof ze doof is. En glas en plas want ze heeft er zelf geen last van. Kijk maar eens naar de gemeenteraad hierover welke ik zeg het niet snel schandalig is ze lachen er zelfs om.

Gijzert

Bericht door Gijzert » 31 aug 2026, 10:25

TLRS schreef: 29 aug 2026, 12:48 De maatschappij moet harder maar mensen lijken moeite te hebben om m’n mening te verdragen :tooth:

De voorlopige conclusie die ik hieruit trek is dat de maatschappij harder moet voor andere mensen. En door andere mensen.
Robin schreef: 29 aug 2026, 07:41 Ook zeer met Ron eens:)

Dus omdat TLRS (en misschien de BVD/aanverwante, wie zal het zeggen?) vond/vindt dat Pim misschien wel een te groot risico met zich meebracht moest ie maar dood? Zo trek ik dan weer die conclusie en tuurlijk past 't wel in het straatje: Volkert kreeg een achteraf véél te lage straf.

Ik ken nog wel meer personages en entiteiten die ik misschien als een te groot risico zie. Dat wordt een heel vuurpeloton dan wat mij betreft:)
Lol ja suggereer ff dat ik vond dat ie dood moest :dood:

Zonder Fortuyn geen volkert waarschijnlijk. Met andere woorden, iemand die zo drastisch veel impact heeft.. daar kun je een tegenreactie bij verwachten. Pim was vrij uitgesproken maar kon heel goed onderscheid maken tussen een specifiek probleem en tegelijkertijd een bepaalde openheid hebben naar de andere partij.

En dat was prachtig.. maar in de praktijk bracht het een hoop mensen op de been die het eens waren met de problemen die hij zag. Maar veel mensen hadden die openheid niet. Die konden dat gesprek niet onderhouden. Maar droegen wel bij aan een grimmige sfeer. Als ie niet zo snel gegaan was hadden meer mensen van zijn gesprekstechnieken kunnen leren en dan hadden we misschien nu een heel ander land gehad.

Of na de twin lee towers was nederland het volgende doelwit geweest. Wie zal het zeggen.
Je praat hier moord goed......... Bizar.......

Plaats reactie