Ik blijf het bijzonder vinden. Je doet alles netjes, overeenkomst, vrijwaring en storting op dezelfde dag. Je maakt gewoon gebruik van een wettelijk toegestane vorm van een financiële transactie. Wat moet je dan nog meer doen als burger? Ik heb het even opgezocht, er is nergens een open bron waar je gevlagde bankbiljetten kan controleren, voor zover ik het kon vinden. Ik ben ook een keer gebeld door de bank, waar de 15k vandaan kwam die ik had gestort. Mijn reactie, staat erbij, auto die is verkocht met kenteken. Kijk eens in de RDW dan zie je wie er heeft betaald, de tennaamgestelde. Bank: dat kunnen we niet. Mijn reactie, dan doet dat leger ambtenaren dat maar lekker. Nooit meer iets vernomen. Het neigt een beetje naar het chanteren van je ontvangende burgers omdat je als overheid of geen capaciteit hebt of geen juridische basis om de contante betaler aan te pakken.Sander-E46 schreef: 09 aug 2026, 20:57 Zelf wel eens de helft cash aangenomen. Overeenkomst, vrijwaring en storting op dezelfde dag.
Briefjes van 200 stond het serienummer van gesignaleerd, gigantische problemen van gekregen wat 2-3 jaar heeft geduurd. De verstrekkende partij ontkende de briefjes te hebben afgegeven. Ik ben genezen.
Gr Ron