Zoek maar eens een sloop Lexus danwel 1tje die op is 8)
Heb geen idee of er een beveiliging op zit en. idd. zo'n audio systeem is afgestemd op het interieur van de auto.
RX300 verkocht SC430 terug
- Niels
- Auto: Prius+
Je legt de lat wel hoog hoor AramAram schreef:Ik wil nog wel eens zo'n Mark Levinson radio hebben. 8) (Of een McIntosh systeem uit een Legacy.)
Alhoewel ik het met de huis high-end niet het beste vind zal het voor in de auto meer dan genoeg zijn.![]()

Ik vind em wel cool btw zo'n dikke Lexus 8)
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Ehm, waar woon jij?duifjes.com schreef: Zoek maar eens een sloop Lexus danwel 1tje die op is 8)

Dat afstemmen zal meer met het filter vd speakers te maken hebben, ik wil alleen de headunit zeg maar.duifjes.com schreef:Heb geen idee of er een beveiliging op zit en. idd. zo'n audio systeem is afgestemd op het interieur van de auto
Geluid is erg persoonlijk en ik vind ML te steriel, ik ben meer een buizen fan.Niels schreef:Je legt de lat wel hoog hoor AramWat heb jij wel niet thuis staan dan?
Ik heb Tannoy Canterbury 15's staan met zelfbouw OTL eindversterkers.
Een buizen voortrapje en een gemodificeerd Philips spelertje.
Ik heb trouwens ook geen ML geld.

En jij dan?
- Dennis Cavallino