Assetto Corsa EVO
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Re: Assetto Corsa EVO
Ik kan evt later kijken voor je
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
OK dank veejay, ik ga 't proberen, maar ik ben bang dat dat niet de juiste pathway is....veejay schreef: 02 jul 2026, 18:49 Ik zit niet achter mijn pc, maar dit is ai:
Waar vind je de map voor Assetto Corsa EVO mods?
Om de installatiemap van Assetto Corsa EVO te openen, kun je de volgende methoden gebruiken:
1. Via Steam (Snelste methode)
Open je Steam-bibliotheek.
Klik met de rechtermuisknop op Assetto Corsa EVO.
Ga naar Beheren > Lokale bestanden bladeren.
2. Handmatig pad (Standaard installatie)
Als je Steam op de standaardlocatie hebt geïnstalleerd, is dit het pad:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Assetto Corsa EVO
Opmerking: Heb je Steam op een andere schijf of map geïnstalleerd? Navigeer dan naar die specifieke schijf/map en volg daarna het pad: \SteamLibrary\steamapps\common\Assetto Corsa EVO.
- veejay
Heb jij toevallig een gratis mod? Ik zie alleen een betaalde van Ceky.
Je kan ook liveries maken:
Maar ik denk dat het alleen in singleplayer zal werken.
Dit is mijn mapje: C:\Users\Veejay\Saved Games\ACE\mods\ferrari_296_redline
Je kan ook liveries maken:
Maar ik denk dat het alleen in singleplayer zal werken.
Dit is mijn mapje: C:\Users\Veejay\Saved Games\ACE\mods\ferrari_296_redline
-
Robin
Betaald van Ceky idd. Ik ga kijken veejay!
-
Robin
https://www.overtake.gg/news/kyalami-se ... date.4644/
Kyalami! Legendarisch in Grand Prix Legends(daar weten WR houders Hielke en André alles van) met de oude layout, maar ook modern één van mijn favo tracks.
In AC1 als mod. In AMS2 en hieronder ACC zit ie ook.
Vooral die kink bij 1min 41 is altijd wat spannend vind ik:
Kyalami! Legendarisch in Grand Prix Legends(daar weten WR houders Hielke en André alles van) met de oude layout, maar ook modern één van mijn favo tracks.
In AC1 als mod. In AMS2 en hieronder ACC zit ie ook.
Vooral die kink bij 1min 41 is altijd wat spannend vind ik:
-
Andre
Ja leuk dat die baan erin komt
-
Robin
- veejay
Die banaan?
- Bijlagen
-
- Screenshot 2026-07-09 163120.png (832.66 KiB) 408 keer bekeken
-
Robin
LOL
De coureur in de picture is Pieter. Later heeft ie een gesticht opgericht waar mensen (horen te) zitten die recht willen lullen wat krom is. Zoals heel D66 en Pro. Genaamd het Pieter Banaan Centrum.
De Golf 8R is wel vermakelijk. Ook op gas in 'driftmode' da's modus 2/3 linksonderin blijkbaar en wat fiddelen met de toes en camber komt ie zelfs op 't gas om in z'n'3'.
Uiteindelijk trekt ie 'm weer recht zelfs met roadtyres op de achteras en HC's voor. Henkie Haldex?
Als je daarna weer in de A110 stapt voelt die wel listiger , ietwat spannender, maar gooien en smijten en lift overstuur/Scandinavian werkt dus prima bij de Golf R.
Daarna weer even de GT3 Cup gereden, Jimmy Broadbent vindt nu de iRacing versie de beste(hetzij wat te grippy en te 'snel' tov irl) ook tov ACE die inderdaad wat onderstuurd(doh Elfer) maar ook té overstuurd is.
Met warme banden in z'n 4 die lange doordraaier naar rechts op Kyalami en dan vol erop bij 150 is zwaar overstuur.???
Dat geloof ik niet IRL. Ook het in het gras terecht komen zorg voor een afremmende werking(motorsound/toerental gaat omlaag) Weird.
Anyway, Kyalami is topbaantje.
En de 8R is leuk. Dit is vol op 't gas in z'n 3. Skeefer kin net:)

De coureur in de picture is Pieter. Later heeft ie een gesticht opgericht waar mensen (horen te) zitten die recht willen lullen wat krom is. Zoals heel D66 en Pro. Genaamd het Pieter Banaan Centrum.
De Golf 8R is wel vermakelijk. Ook op gas in 'driftmode' da's modus 2/3 linksonderin blijkbaar en wat fiddelen met de toes en camber komt ie zelfs op 't gas om in z'n'3'.
Uiteindelijk trekt ie 'm weer recht zelfs met roadtyres op de achteras en HC's voor. Henkie Haldex?
Als je daarna weer in de A110 stapt voelt die wel listiger , ietwat spannender, maar gooien en smijten en lift overstuur/Scandinavian werkt dus prima bij de Golf R.
Daarna weer even de GT3 Cup gereden, Jimmy Broadbent vindt nu de iRacing versie de beste(hetzij wat te grippy en te 'snel' tov irl) ook tov ACE die inderdaad wat onderstuurd(doh Elfer) maar ook té overstuurd is.
Met warme banden in z'n 4 die lange doordraaier naar rechts op Kyalami en dan vol erop bij 150 is zwaar overstuur.???
Dat geloof ik niet IRL. Ook het in het gras terecht komen zorg voor een afremmende werking(motorsound/toerental gaat omlaag) Weird.
Anyway, Kyalami is topbaantje.
En de 8R is leuk. Dit is vol op 't gas in z'n 3. Skeefer kin net:)

-
OnlineWJ
Potdorrie, de 0.8 patch is een goede update voor de VR performance!
Ik kan nu goed rondknallen in VR, moet nog een beetje met de settings spelen en hopelijk in de toekomst nog wel wat meer performance updates maar dit geeft me iig een beetje hoop.
Nu nog een Porsche 996 of 997 GT3 en free roam en ik ben gelukkig.
Ik kan nu goed rondknallen in VR, moet nog een beetje met de settings spelen en hopelijk in de toekomst nog wel wat meer performance updates maar dit geeft me iig een beetje hoop.
Nu nog een Porsche 996 of 997 GT3 en free roam en ik ben gelukkig.